Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 04:16

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

gotuje mi sie moja CBR-KA

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 23 maja 2008, 23:49

Witam!!!! Również obstawiam na uszczelkę pod głowicą!!! Moim zdaniem jest uszkodzona i płun dostaje się do oleju !!!! Jeżeli poziom oleju się podnosi (czyli jak pojeździsz i po każdej jeździe jest coraz większy stan) to na 100 procent uszczelka!!! A co do przyczyny przy takim przebiegu to myślę , że mógł byc nie źle przykatowany (przegrzany) i byc może to jest powód, bo chyba nie błąd w sztuce skośnookich!!!! Oczywiście przy tym przebiegu!!!!

 
Posty: 131
Rejestracja: 21 lutego 2008, 16:10
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 4
Motocykl: cbr929
Rok produkcji: 0

Post » 24 maja 2008, 07:25

No raczej dmuchnęło uszczelę... Trzeba wymienić i dobrze obejrzeć głowicę, ale najpierw wykręć świece i popatrz na izolator. Jeśli na którejś jest biały obfity nagar, lub jest czarna i mokra (jedna lub więcej) to naleśnik :? Jeśli świece ciemnobrunatne i suche, a praca na wolnych obrotach stabilna, to może po prostu przejechałeś krótki dystans w te wilgotne i chłodne dni co powoduje robienie masła na korku. Jeśli po przejechaniu ok 100 km na dogrzanym silniku (przez ten czas woda odparuje i uleci odmą) jest dalej śmietanka to skucha... Bądźmy dobrej myśli a jeśli trzeba samą uszczelę wymienić i lekko splanować głowicę(zabielić) to koszt nie taki znów straszny. Nie myślmy o motocyklach, że są takie doskonałe !! Jeśli miałyby robić przebiegi takie jak samochody, to wszyscy mielibyśmy czarne dziury w portwelach :lol: Gorzej by było jakby się upitolił grzybek zaworu :shock: Jeśli LOLO się nie myli i moto dostało solidne lanie...to kurcze blade pewnie uszczelniacze zaworowe i oby tylko :roll:
kogut

 
Posty: 79
Rejestracja: 09 lipca 2008, 17:08
Lokalizacja: Dębe pod
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 0

problem z temperaturą

Post » 09 lipca 2008, 17:20

Witam. Kupiłem sobie ostatnio CBR 954 z 2003r i zrobiłem nia z 600km i tu dzis nagle spotkała mnie niemiła niespodzianka! Mototcykl zaczą nabierać duże temperatury w pewnym momenice do 121!!!! stopni celciusza. Wracałem z wawy wiec korki były jak ruszyłem to temperatura spadała do 112 stopni . I zaczą niewiem jeszcze skąd lecieć płyn chłodniczy dzis mi sie to przydażyło wczesniej wszystko było ok . Może ma ktoś pomysł co to mogło sie stać dodam ze jeszcze po zakupie nie wymieniłem płynu chłodniczego ,i
wentylator załącz sie przy 103 stoniach. Zsamuciłem się tym zdarzeniem pomoże kotoś co może to powodować? Dziękuje za pomoc

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 09 lipca 2008, 18:32

sama nieszczelność w układzie chłodzenia jest powodem przegrzewania silnika, może miałeś zapowietrzony układ chłodzenia i jakaś obejma nie wytrzymała ciśnienia. sprawdź wszystkie obejmy na łączeniach węża.

 
Posty: 79
Rejestracja: 09 lipca 2008, 17:08
Lokalizacja: Dębe pod
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 0

Post » 09 lipca 2008, 18:43

juz chyba znalazłem problem było bardzo mało płynu w chłodnicy i mógł być zapowietrzony nalałem płynu i zapaliłem motorek i nagrzał się do 102 stopni przy 99 włączył sie wentylator i zbił temperature spowrotem do 99 to chyba jest już dobrze po przedtem nie dawał rady. Pojeżdże troche i zobaczę jak to bedzie dalaje wyglądało.Moja wina sprawdzałem czy jest płyn w zbiorniczku ale nie sprawdziłem jak sytuacja wygląda w chłodnicy .
Mam jeszcze pytanie czy muszę nalać płyn chłodniczy specjalny do motocykli bo mam w domu płyn do agregatów i tam jest napisane że chroni on od -39 do 139 stopni czy ja mogę coś takiego nalać?

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 09 lipca 2008, 22:29

przeczytaj czy nadaje sie do chlodnic aluminiowych
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 79
Rejestracja: 09 lipca 2008, 17:08
Lokalizacja: Dębe pod
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 0

Post » 09 lipca 2008, 22:52

a tak pozatym wypatrzyłem nieszczelonsc na jednym z cybantów tym przy chłodnicy przy korku wiec jutro go wymienie razem z płynem i sie okaże czy to było przyczyną

[ Dodano: Czw Lip 10, 2008 1:22 pm ]
no niestety chyba spełnił mi sie najgorszy scenariusz z możliwych po wymianie oleju i płynu z oleju zrobiło się mleko i chyba napewno uszczelka pod głowicą!!!! brak mi słów
zastanawiam gdzie może mi kotś takiego wawie zrobić i za ile??

Awatar użytkownika
 
Posty: 125
Rejestracja: 10 kwietnia 2009, 17:34
Lokalizacja: SZO
Motocykl: Była SC50, jest SC59
Rok produkcji: 0

Post » 27 czerwca 2011, 16:37

jaki czujnik temp bedzie pasował do 954 odprócz oryginalnego ??

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 27 czerwca 2011, 16:48

a uzywke dobra jak bys kupil ??
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 125
Rejestracja: 10 kwietnia 2009, 17:34
Lokalizacja: SZO
Motocykl: Była SC50, jest SC59
Rok produkcji: 0

Post » 27 czerwca 2011, 16:52

no fakt też można i pewnie z 929 podejdzie :) jutro podjade do kumpla

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 27 czerwca 2011, 16:54

no wlasnie kup od 929 lub 954 i powinno chodzic jak jest sprawne
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 6
Rejestracja: 14 lipca 2013, 18:38
Lokalizacja: wieszowa
Motocykl:

Post » 03 sierpnia 2013, 14:57

Wini pisze:juz chyba znalazłem problem było bardzo mało płynu w chłodnicy i mógł być zapowietrzony nalałem płynu i zapaliłem motorek i nagrzał się do 102 stopni przy 99 włączył sie wentylator i zbił temperature spowrotem do 99 to chyba jest już dobrze po przedtem nie dawał rady. Pojeżdże troche i zobaczę jak to bedzie dalaje wyglądało.Moja wina sprawdzałem czy jest płyn w zbiorniczku ale nie sprawdziłem jak sytuacja wygląda w chłodnicy .
Mam jeszcze pytanie czy muszę nalać płyn chłodniczy specjalny do motocykli bo mam w domu płyn do agregatów i tam jest napisane że chroni on od -39 do 139 stopni czy ja mogę coś takiego nalać?

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości