Dzisiaj jest 29 marca 2024, 14:12

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

gotuje mi sie moja CBR-KA

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 7
Rejestracja: 10 października 2007, 22:27
Lokalizacja: KATOWICE
Motocykl: CBR954RR
Rok produkcji: 0

gotuje mi sie moja CBR-KA

Post » 10 października 2007, 23:01

Jestem swieży na forum,ale prosze o zrozumienie.Prosze o pomoc. Wymieniłem płyn chłodniczy w 954 i temperatura w czasie jazdy wzrasta do 110 C. A tak sie nie robilo wczesniej. Czy trzeba odpowietrzyc układ??? A jak tak ,to gdzie?Aha no i pluje mi płynem w czasie jazdy. Pozdro dla CBR -owiczów.

Awatar użytkownika
 
Posty: 220
Rejestracja: 11 października 2007, 19:06
Lokalizacja: Rybnik
Pochwały: 6
Motocykl: było SC33, SC50, SC57A teraz SC33FL
Rok produkcji: 0

Post » 12 października 2007, 12:29

Witaj

Jak zmieniales plyt to czy dobrze zakreciles korek z chlodnicy? bo jak gubis zplyn to chyba jedyna mozliwosc. A jak grzebales cos przy moto i demontowales jakies przewody z ukladu chlodzacego to moglo sie zdarzyc ze opaska zaciskowa mogla przebic przewod z ukladu chlodzacego. Jeszcze jest mozliwe ze jak ci wyciska plyn z zbiornicza to alebo poszla uszczelka pod glowica albo korek z chlodnicy jest uszkodzony. Jak bys chcial to sprawdzic to na zimnym silniku odkrec korek z chlodnicy, plynu powinno byc az pod sam korek. odpal silnik zwieksz obroty do 2-4 tys. plyn powinien lekko drgac ale nie moze sie wylewac z chlodnicy. Silnik nie musi byc totalnie zimny moze byc lekko zagrzany. . Silnik dlatego powinnien byc lekko zagrzany bochodzi tu o prace termiczna materialu. Jak beda jakies defekty w uszczelce to szybciej moze to byc zauwarzone przy lekko zagrzanym silniku. Pamietakj ze jak silnik jest dobrze rozgrzany i odkrecisz korek to moze ci wywalic korek w sufit garazu !!! Wiec ostroznie i z glowa.

Powodzenia w garzu

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 12 października 2007, 17:05

dobrze Cris83 pisze... pewnie cos zle zamontowales bo innej mozliwosci nie widze. W czasie jady temp nie pominna przekraczac 85 stopni (ja przewaznie mialem 79/80 w swojej 954rr)

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 12 października 2007, 22:33

Powiedz czy wogóle włącza Ci się wentylator?Bo jesli nie to prawdopodobnie przez to ci gotuje...Możesz mieć odpięty wentylator sprawdz kostke.Pozatym popatrz na kolor płynu jeśli jest jakiś dziwny ,jakieś oleiste plamy czy coś w tym stylu to może faktycznie być uszczelka.Ja bym radził jak koledzy mówią sprawdzić wszystkie opaski ,węże,dokręcić korek,sprawdzić połączenia elektryczne wentylatora,czujników i wtedy napisać jak jest.Pozdrawiam i życze powodzenia.

 
Posty: 7
Rejestracja: 10 października 2007, 22:27
Lokalizacja: KATOWICE
Motocykl: CBR954RR
Rok produkcji: 0

Post » 14 października 2007, 14:37

DZiekuje koledzy. Sprawdziłem wszystko jak opisaliscie,no i okazało sie ze miałem mikroskopijne pekniecie przy zacisku weza. Teraz znowu moge jezdzic bez obaw. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 15 października 2007, 00:32

Fajnie że naprawiłeś korzystaj z sezonu póki śniegu niema i niech służy maszyna jak najlepiej pozdro

 
Posty: 7
Rejestracja: 10 października 2007, 22:27
Lokalizacja: KATOWICE
Motocykl: CBR954RR
Rok produkcji: 0

Post » 20 marca 2008, 19:04

:roll: Chcę dać sobie dorobić do mojej CBR-ki crash-pady z kaineru , czy któryś z kolegów zna może wymiary?? i mógł by je podać..Był bym wdzieczny :)

 
Posty: 101
Rejestracja: 10 marca 2007, 19:03
Lokalizacja: ____
Pochwały: 2
Motocykl:

Post » 20 marca 2008, 20:57

ciawa35 straz pisze:DZiekuje koledzy. Sprawdziłem wszystko jak opisaliscie,no i okazało sie ze miałem mikroskopijne pekniecie przy zacisku weza. Teraz znowu moge jezdzic bez obaw. Pozdrawiam.

rozumiem ze wymieniles waz?

Awatar użytkownika
 
Posty: 65
Rejestracja: 07 marca 2008, 13:31
Lokalizacja: czuć swąd
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1996

Post » 20 marca 2008, 21:02

siema

jak juz jest temat, to i ja zapytam:

W sc33 poziom płynu chłodniczego sprawdzacie na zimnym czy ciepłym silniku?
Adrenalina to najlepszy drag

 
Posty: 7
Rejestracja: 10 października 2007, 22:27
Lokalizacja: KATOWICE
Motocykl: CBR954RR
Rok produkcji: 0

Post » 21 marca 2008, 09:30

Witam, ja zawsze sprawdzam stany płynu czy oleju na zimnym silniku

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 21 marca 2008, 11:02

i zle, tak samo plyn chlodniczy, czy olej silnikowy musi wypelnic caly swoj uklad a na dodatek trzymac swoj poziom. A na pewno tuz po zalaniu swiezym nie wolno sugerowac sie poziomem oleju, plynu na zimnym silniku.

 
Posty: 167
Rejestracja: 01 stycznia 2008, 21:29
Lokalizacja: Kalisz Po
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 21 marca 2008, 16:10

PiotrekRR pisze:i zle, tak samo plyn chlodniczy, czy olej silnikowy musi wypelnic caly swoj uklad a na dodatek trzymac swoj poziom. A na pewno tuz po zalaniu swiezym nie wolno sugerowac sie poziomem oleju, plynu na zimnym silniku.


A to ci dopiero , popatrz a ja cale zycie ( 41 ) sprawdzalem na zimnym silniku :)
Moge sie zgodzic ,ze po wymianie plynu czy oleju nalezy po uruchomieniu silnika i rozgrzaniu sprawdzic poziom ponownie i ewentualnie uzupelnic .
---
pozdrawiam
Jacek

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości