Dzisiaj jest 30 kwietnia 2024, 19:50

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Odcina przy 10,5 tys na 6

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 5
Rejestracja: 07 sierpnia 2014, 20:36
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: 954
Rok produkcji: 2002

Odcina przy 10,5 tys na 6

Post » 07 sierpnia 2014, 20:44

Witam.. Mam mały problem ... czytałem czytałem i nie znalazłem ... problem taki .. na 6 biegu na autostradzie max 250 km/h i obroty max 10,5 tyś ni cholery wiecej ani prędkość i obroty... próbowałem zmienić z kolegą pompe paliwa i nic nie pomogło....

Jeśli ktoś miał poddbny problem to zapraszam do dyskusji lub wie co może być nie hallo
info : zębatka przód 15 zębów.. ale moim zdaniem i tak licznikowo powinno pokazać 289 okolo....

Help...

 
Posty: 660
Rejestracja: 13 sierpnia 2013, 11:00
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 20
Motocykl: CBR1100XX
Rok produkcji: 2001

Re: Odcina przy 10,5 tys na 6

Post » 08 sierpnia 2014, 01:40

Raz to z takim przełożeniem będzie ci przekłamywać . Mi tu zalatuje blokadą .

 
Posty: 5
Rejestracja: 07 sierpnia 2014, 20:36
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: 954
Rok produkcji: 2002

Re: Odcina przy 10,5 tys na 6

Post » 08 sierpnia 2014, 11:52

będzie przekłamywać ale realną predkość a nie licznikową, a co do blokady nie wydaje mi się na każdym biegu odcina do końca obrotów , filtr powietrza czysty .. i orginalny ... Jakieś sugestie..?

Awatar użytkownika
 
Posty: 134
Rejestracja: 13 stycznia 2014, 00:50
Lokalizacja: Płońsk, mazowieckie
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 954RR ''SE''
Rok produkcji: 2002

Re: Odcina przy 10,5 tys na 6

Post » 08 sierpnia 2014, 12:35

Ja miałem kiedyś blokadę elektroniczną w moto (w yamaszce), która właśnie działała na obroty tylko na 6 biegu...

 
Posty: 5
Rejestracja: 07 sierpnia 2014, 20:36
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: 954
Rok produkcji: 2002

Re: Odcina przy 10,5 tys na 6

Post » 08 sierpnia 2014, 13:22

ok, w wekend podjadę na diagnostykę kompa.. a pytanko.. da się podkręcić trochę więcej kucyków na kompie ..? tzn mapy itd ..

Awatar użytkownika
 
Posty: 134
Rejestracja: 13 stycznia 2014, 00:50
Lokalizacja: Płońsk, mazowieckie
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 954RR ''SE''
Rok produkcji: 2002

Re: Odcina przy 10,5 tys na 6

Post » 08 sierpnia 2014, 17:00

Seryjny komputer jest nietykalny, musisz mieć komputer stand alone czyli w przypadku motocykla - power commander.

 
Posty: 660
Rejestracja: 13 sierpnia 2013, 11:00
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 20
Motocykl: CBR1100XX
Rok produkcji: 2001

Re: Odcina przy 10,5 tys na 6

Post » 08 sierpnia 2014, 19:18

Da sie pokombinować ale jeśli nie masz zmienionego układu wydechowego i filtrapowietrza przynajmniej to nie ma to sensu .

 
Posty: 5
Rejestracja: 07 sierpnia 2014, 20:36
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: 954
Rok produkcji: 2002

Re: Odcina przy 10,5 tys na 6

Post » 10 sierpnia 2014, 08:21

Ok, mam sportowy wydech, moge dokupic filtr, tylko pytanie czy tylko mozna dostroic kompa pod wydech i filtr czy mozna wykrzesac z niego cos wiecej ??

 
Posty: 660
Rejestracja: 13 sierpnia 2013, 11:00
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 20
Motocykl: CBR1100XX
Rok produkcji: 2001

Re: Odcina przy 10,5 tys na 6

Post » 10 sierpnia 2014, 08:37

Da się pot to wystroić i zyskać nie tyle co więcej KM co wyrównać krzywą mocy co sprawi że moto będzie miało większego kopa .
Taki flash kompa kosztuje 450 zł na gotowych mapach pdo dane moto z takim a nie innymi modyfikacjami .
Firma w Warszawie zajmuje się tym od lat i ma już gotowe mapy . Wystarczy że nawet wyślesz im kompa nie musisz nigdzei ejchać .
No chyba że będzei ci mało to idziemy na bogato zmiana układu wydechowego pełna do tego dobry filtr i strojenie danego egzemplarza pod przeróbki .
Tu masz info co jak wygląda oraz ceny
Nasza firma nazywa się Mototune - możecie nas znaleźć pod adresem http://www.mototune.pl - strona nie jest jeszcze skończona, znajdzie się na niej znacznie więcej informacji, ale na dobry początek podstawy już tam są:)

Obecnie nasza oferta podzielona jest na 2 usługi:

- Flash z lub bez gotową mapą paliwa - nazwijmy to usługą podstawową

- Strojenie pod AFR (plus flash) - nazwijmy to usługą premium ;)

Usługa podstawowa to to samo co robiliśy wcześniej, tyle że gotowe mapy paliwa to już nie tylko PC i Baazaz ale również te zmodyfikowane przez nas na bazie zebranej do tej pory bazy danych wykresów itp:) - czyli tylko lepiej!

Usługa premium to usługa podstawowa rozszerzona o przygotowanie mapy paliwa pod konkretne moto - czegoś takeigo jeszcze nie widziałem;)

Do usługi podstawowej potrzebujemy tylko kompa, plus info co mamy zmienić. Usługa premium to inna bajka - spotykamy się, montujemy sprzęt pomiarowy, użytkownik lata jakies 3-4 razy po pół godziny po okolicy a my w międzyczasie zbieramy dane i wykonujemy flashe. Po 3 sesji temat jest skończony i mapa paliwa jest idelnie zestrojona z moturem - trwa to łącznie około 5 godzin. Potem wyciągamy sprzęt i machamy białą chusteczką w stronę odjeżdżającego (zadowolonego) klienta:)

Jednoczeście jesteśmy w stanie robić 2 usługi premium jednoczeście (2 motocykle na raz) co do flashy standardowych tak jak dawniej, poczta, lub szybkie spotkanie żeby przekazać nam ECU.

Z racji że poczynione zostały pewnie inwestycje oraz każda usługa jest potwierdzona kwitem - ceny usług rónież musiały zostać zmienione, więć oto obecny cennik:

Usługa podstawowa

Dla zwykłego zjadacza chleba z ulicy:

450 zł netto (plus wysyłki)


Usługa premium

Dla zwykłego zjadacza chleba z ulicy:

1200 zł netto


Jeśli będzie zainteresowanie jesteśmy w stanie dojechać do konkretnego miasta i na miejscu zrobić kilka strojeń (przynajmniej 2 umówione osoby, + koszt paliwa).

Na stronie podane są nasze numery telefonów - chociaż najlepiej będzie jak umawiać będziemy się mailowo żeby niczego nie pominąć.

Póki co to tyle, niedługo wrzuce kolejne informacje z modelami, wolnymi terminami, możliwościami i efektami - tak więc jak zawsze stay tuned!



No i pogadaj z nimi mogże wystarczy jak powiesz o co chodzi o sgrają ci ori mapę a jak pomoże to zabawa z krzywimy afr itp :diabel2:

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Re: Odcina przy 10,5 tys na 6

Post » 10 sierpnia 2014, 19:58

AdamSsS wszystko ładnie pięknie, ale z tego co wiem chłopaki z Warszawy robia usługe tylko w maszynach Suzuki i Kawasaki..... W 954 zostaje Power Commander i jego zestrojenie , lub dorwanie wyczynowego ECU (jeśli jest to w ogóle mozliwe ...)


Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości