Witam ponownie,
Widzę, że kolega ma podobny problem. Pewnie niektórzy zastanawiają się jak rozwiązałem problem. Tak jak ktoś wyżej wspomniał, dobry nicasil podobno kładą w Stanach. Czy dobry, powiem wam za 2 tygodnie. Kupiłem tłoki Wiseco 76mm, czyli Blady będzie miał 980cm3. Tłoki te są przystosowane do pokrycia metodą Nicasil, nie Alusil. Pewnie większość z was (jak i moich znajomych) uzna to za debilizm XXI wieku ale postanowiłem nie liczyć się z kosztami i zrobić ten silnik jak należy tym bardziej, że dół silnika jest w stanie bardzo dobrym a głowice mechanik ocenił na stan idealny. Robię taki mały projekt. Wszystko dokumentuję, całość pojawi się na forum razem z kosztami itp. jak tylko serducho mojej maszyny odżyje
Jeśli zdecydowałbyś się jednak na nicasil, to odradzono mi firmę Millennium Technologies ze Stanów a polecano U.S. Chrome. Właśnie na te drugą firmę się zdecydowałem. Dodam tylko, że Nicasil jest o wiele mocniejszy niż Alusil. Orientowałem się ile kosztuje wstawienie tulei alusilowej jeśli będzie taka potrzeba. Koszt za JEDEN cylinder wynosi 1200zł. Jeśli chcesz robić tylko dwa cylindry o 0.25 obejdzie się bez wstawiania tulei alusilowej. Dzwoniłem po różnych serwisach, i polskich i zagranicznych - producent przewidział rozwiert cylindra o 0.25 bez potrzeby pokrywania nicasilem bądź wstawiania tulei alusilowej. Nie ubliżając nikomu ale dla mnie robienie jednego czy dwóch cylindrów to jest kowalstwo
Odżałuj i zrób to raz a porządnie. Dodam tylko, że koszt nałożenia nicasilu w Stanach to około 2 tysięcy PLNów.