Strona 6 z 6

Re: Porysowany cylinder

Post: 25 stycznia 2016, 14:33
autor: maciekx
no tak tez wlasnie sie zastanawialem, czyli dół wał korbowy i panewki przelozyleś ze starego do nowego bloku tak? hmm kurcze ryzykowna sprawa ciekawe jak to sie spasuje

Re: Porysowany cylinder

Post: 25 stycznia 2016, 15:46
autor: Patryk_
pchaj to na wiosnę :P

Re: Porysowany cylinder

Post: 25 stycznia 2016, 20:29
autor: mati1490
Moze do poczatku sezonu wytrzyma :P stary wal plus nowe korby z panewkami , nie widzialem takiej skladanki jeszcze :D ciekawe jakie pasowanie tego wyszlo :P

Re: Porysowany cylinder

Post: 25 stycznia 2016, 21:57
autor: roksc33
mati1490 pisze:Moze do poczatku sezonu wytrzyma :P stary wal plus nowe korby z panewkami , nie widzialem takiej skladanki jeszcze :D ciekawe jakie pasowanie tego wyszlo :P



przerabialem temat 500km i mozna walic z korby:)

Re: Porysowany cylinder

Post: 26 stycznia 2016, 18:45
autor: toper-utl
Jeśli faktycznie zostały stare panewki ( a niski koszt naprawy to sugeruje ) to tak jak pisze roksc33 - długo to nie polata :( . Przykro mi, ale szkoda było Twojej pracy i 1000 pln-ów....

Re: Porysowany cylinder

Post: 27 stycznia 2016, 08:50
autor: roksc33
Przecież jest całe vademecum o panewkach numerach i kolorach.
Któryś z forumowiczów dokładnie o przedstawił i prześwietlenie.

Re: Porysowany cylinder

Post: 20 lutego 2016, 14:33
autor: ckksm
został zmieniony tylko górny karter a tylko wraz z nim tłoki oraz pierścienie, dół silnika czyli panewki wał i korby zostały ze starym dolnym karterem, wiem ze bloki są sparowane :) teraz jasno chyba napisałem

Re: Porysowany cylinder

Post: 20 lutego 2016, 18:17
autor: toper-utl
Jasno , nawet bardzo jasno, ale naprawa kompletnie niezgodna z tym jak byc powinno i szczerze mowiac odradzam Ci jazde na tej maszynie, bo to naprawde moze miec tragiczne skutki.
Dlaczego tak uważam... ?
Karter górny i dolny sa traktowane w fabryce jako JEDEN element i nigdy nie nalezy ich wymieniac pojedyńczo. Wszystkie otwory pod wałki skrzyni , wału korbowego itp, sa wykonywane w fabyce kiedy dwie połówki sa ze soba połączone i do konca ich zycia ten komplet powinien pozostac kompletem. Wał korbowy znajduje sie na połączeniu obu połówek, obecnie na gorze i na dole masz kartery z zupelnie innych selekcji, co uniemozliwia utrzymanie wlasciwych tolerancji pomiedzy wałem a panewkami.
Nawet w starych Mz-tkach po "zmieszaniu" karterów bardzo szybko padały skrzynie biegow.

Pomysl co sie stanie, kiedy lecac 2 paki zbokuje ci sie ta "wydumka"..... wywal ten silnik na smietnik i szukaj innego, naprawde szczerze Ci radze....

Re: Porysowany cylinder

Post: 20 lutego 2016, 19:09
autor: sky
Wszystko się okaże

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Re: Porysowany cylinder

Post: 20 lutego 2016, 19:17
autor: sky
Ciekaw jestem jak to będzie chodzić.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka[/quote]



Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Re: Porysowany cylinder

Post: 20 lutego 2016, 20:58
autor: wiertło
ckksm pisze:został zmieniony tylko górny karter a tylko wraz z nim tłoki oraz pierścienie, dół silnika czyli panewki wał i korby zostały ze starym dolnym karterem, wiem ze bloki są sparowane :) teraz jasno chyba napisałem


Szczerze mówiąc niech nasz Pan Bóg trzyma Cię w swojej opiece.

Re: Porysowany cylinder

Post: 20 lutego 2016, 22:14
autor: kubad1990
strach pomyslec ile takich moto stoi na allegro...