Strona 1 z 1

synchro przepustnic i problem

Post: 25 lutego 2015, 15:44
autor: RobertMo
cześć Panowie,

mam problem...moto dostaje zbyt dużo paliwa i na wolnych obrotach troche faluje. Chciałem wyregulować starter valves wg instrukcji która jest gdzieś tu na forum ale coś tam mi nie gra bo po wypieciu MAPa dostał błąd i mruga mi FI i generalnie kręcenie zaworami nie zmienia mi zbytnio podciśnień na 2 3 i 4 cylindrze. Zakładajac , ze odpinam 4 wężyki i wpinam tam wakuometry to co robię z węzykiem od MAPa?zaślepiam? wpinam pod któryś z cylindrów i zaślepiam pozostale wyjścia w łaczniku gdzie spotykają się wszystkie węzyki z cylindrów? gdzies na zagranicznych forach znalazłem taki oto schemat ale raczej nie moze byc połaczony wezyk 1 z 4 bo to tez nie ma sensu.
świece mam nowe.

pytanie nr 2- czy za zbyt duże dawki paliwa może odpowiadać też regulator ciśnienia paliwa?
help kurna bo sie ciepło robi:P

Re: synchro przepustnic i problem

Post: 25 lutego 2015, 15:48
autor: RobertMo
i załącznik...

Re: synchro przepustnic i problem

Post: 25 lutego 2015, 19:41
autor: luis954

Re: synchro przepustnic i problem

Post: 26 lutego 2015, 10:22
autor: RobertMo
hej- niebardzo- teoretycznie to mam opanowane, ale tam jest kwestia tego jak wypiąc MAPa- w różnych miejscach piszą różnie- np żeby wypiąć złączke do MAP, w innym że nie wypinać nic. Dodatkowo jesli wypniesz od 5drogowej złączki 4 wężyki to co w taki razie z wolnymi króćcami? zaślepić? podpiac MAP pod 1 z cylindrów??

Re: synchro przepustnic i problem

Post: 26 lutego 2015, 20:28
autor: luis954
zaślepić.

Re: synchro przepustnic i problem

Post: 27 lutego 2015, 12:53
autor: RobertMo
ok, dam znać co z tego wyszło