Dzisiaj jest 18 maja 2024, 02:21

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

regulacja exup w 954

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 28 lutego 2010, 12:38
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: 954fb
Rok produkcji: 2003

Post » 11 maja 2011, 22:54

w sumie jest na co popatrzec teraz to tez jest ciekawie :mrgreen: ale winkle to winkle rotfl2:

[ Dodano: Czw Cze 02, 2011 8:38 am ]
Siema.Nadal sie bujam z tym CENZURA egzapem :/ tylko pytanko takie.Podczas pozimowego serwisu rozregulowali mi exupa. nie wiem jak.wrocilem wyregulowali, niby bylo juz ok.po jakis 300 km znowu piarnal.rozkrecilem go sam zajrzalem czy jest tam wszystko ok no i zawor przy 3 tys jak powinien byc na godz9 jest jakos na 8. Czy ktos moze wiedziec co jest przyczyna tak szybkiego rozregulowania sie?

Awatar użytkownika
 
Posty: 60
Rejestracja: 11 marca 2011, 12:08
Lokalizacja: Ozorków
Pochwały: 1
Motocykl: sc33 i sc50
Rok produkcji: 0

Post » 28 września 2011, 10:21

A ja mam pytanie, czy jak juz jest ten exup rozregulowany to świeci sie jakis bład czy poprostu sa inne objawy ??? bo u mnie w 954 sie nic nie wyswietla a od 2,5 do 3 tys jest jakis mół dziwny ksztusi sie itd. czy to exup ??? :okulary2:

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 28 września 2011, 10:42

tak to exup ragulacja się kłania i czyszczenie zaworu
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 50
Rejestracja: 30 czerwca 2008, 07:44
Lokalizacja: Warka
Motocykl: Blade SC50
Rok produkcji: 2003

Post » 27 lutego 2013, 14:35

dobrze napisane, bardzo pomogło, założenie i regulacja udana.. dzięki heniek . pozdro
ps. 3 browarki i AC/DC na lepszą pracę.
przełącznik bardzo ułatwia regulacje ;)

 
Posty: 28
Rejestracja: 06 lipca 2012, 14:04
Lokalizacja: kraków
Motocykl:

Post » 14 kwietnia 2013, 21:43

No fajnie, że jest na forum parę osób co chcą i potrafią udzielić pomocy;) Wiec może pomoże ktoś i mi. Panowie ciągnąc temat w mojej 929 w zakresie 4-5,5 obr. słyszalne jest brzęczenie. Dodam, że rozrząd wymieniony. Wnioskuje, iż to nieszczęsny exup, chyba że Macie jakieś inne sugestie? ile może kosztować regulacja exupa u "fachmena"? i czy pod przelotowy wydech trzeba specjalne ustaiwać owy zawór exup? Pozdro:)

 
Posty: 156
Rejestracja: 25 grudnia 2010, 12:59
Lokalizacja: Kno
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2000

Post » 18 kwietnia 2013, 16:29

Dobrzy ludzie w momenice obrotowym mam dziure od 4 tys do 5.5 tys da rade to exupem podregulowac??

 
Posty: 48
Rejestracja: 09 lutego 2013, 09:32
Lokalizacja: Pruszków
Motocykl:

Post » 18 kwietnia 2013, 20:18

maniak929 pisze:No fajnie, że jest na forum parę osób co chcą i potrafią udzielić pomocy;) Wiec może pomoże ktoś i mi. Panowie ciągnąc temat w mojej 929 w zakresie 4-5,5 obr. słyszalne jest brzęczenie. Dodam, że rozrząd wymieniony. Wnioskuje, iż to nieszczęsny exup, chyba że Macie jakieś inne sugestie? ile może kosztować regulacja exupa u "fachmena"? i czy pod przelotowy wydech trzeba specjalne ustaiwać owy zawór exup? Pozdro:)

Nie ma różnicy czy przelot czy nie. Myślę, że za 50-80zł powinien wyregulować. Za 3/4 jak będziesz pod Warszawą to Ci mogę wyregulować :)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 18 kwietnia 2013, 20:23

zondar pisze:Dobrzy ludzie w momenice obrotowym mam dziure od 4 tys do 5.5 tys da rade to exupem podregulowac??


pewnie że da rade jest ładnie opisane jak to zrobić :mrgreen:
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 156
Rejestracja: 25 grudnia 2010, 12:59
Lokalizacja: Kno
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2000

Post » 18 kwietnia 2013, 20:50

wiertło, to ja slepy jestem:)

 
Posty: 28
Rejestracja: 06 lipca 2012, 14:04
Lokalizacja: kraków
Motocykl:

Post » 01 maja 2013, 19:24

Panowie wiec tak... zaufany sprawdzony mechanior wyregulował exupa. Dodam ze w tamtym roku wymieniony zostal napinacz i lancuszek rozrzadu. Brzeczenie jak bylo tak jest. Zsczyna sie tak od 4 tys do 5 tys obr. w pozostalym zakresie nic nie slychac z brzeczenia. Na zimnym silniku dodam ze tak jakby mniej brzeczy. Macie jeszcze jakies pomysly/? Moze mechanik z zweszlym sezonie zle zamontowal napinacz albo wogole tego nie zrobil?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 01 maja 2013, 19:34

maniak929 pisze:Panowie wiec tak... zaufany sprawdzony mechanior wyregulował exupa. Dodam ze w tamtym roku wymieniony zostal napinacz i lancuszek rozrzadu. Brzeczenie jak bylo tak jest. Zsczyna sie tak od 4 tys do 5 tys obr. w pozostalym zakresie nic nie slychac z brzeczenia. Na zimnym silniku dodam ze tak jakby mniej brzeczy. Macie jeszcze jakies pomysly/? Moze mechanik z zweszlym sezonie zle zamontowal napinacz albo wogole tego nie zrobil?


ten typ tak ma jedynie z napinaczem można mały myk zrobić kupić sprężyne do napinacza w larssonie jest grubszy drut i lepiej napina łańcuszek i tak nie szumi przerabiałem to u siebie bo miałem dwa napinacze i miałem porównanie. Moze jeszcze też byc że masz wytarte ślizgi
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 34
Rejestracja: 08 kwietnia 2016, 19:52
Motocykl: honda cbr 954 rr sc50
Rok produkcji: 2003

Re: regulacja exup w 954

Post » 09 lipca 2016, 19:15

To jest normalne wyregulowanie? Inaczej nie mogę gdy chce osiągnąć kat 90stopni wtedy 180stopni mi ucieka, gdy mam godzinę 6stą bardziej linki górnej na 9wiatą nie mogę napiąć bo będzie mi silniczek jęczał. Zajrzałem tez do airboxa i dobrze bo musiałem sprężynkę o jeden obrót napiąć bo nie cofało mi klapki..............Juz 2gi dzien sie bawie nie da sie inaczej ustawic jak by silniczek krecił troche stopni wiecej by sie udalo a tak to za bardzo linki sie napinaja jak chce wyrównać dwie strony. Silniczek tez robieralem i tryby ma cale ladne, exup tez wyjalem nawet nie musialem go czyscic.
Obrazek
Obrazek

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości