Dzisiaj jest 01 maja 2024, 14:27

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

regulacja exup w 954

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 56
Rejestracja: 20 stycznia 2011, 23:37
Lokalizacja: Katowice
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 29 marca 2011, 19:56

co do exupa, udało mi się go w miarę dokładnie wyregulować wg opisu ale ma wrażenie, że dalej brzęczy przy wchodzeniu na obroty od około 3,5-4 tys i teraz pytanie czy linki są jeszcze za bardzo naciągnięte czy coś innego...

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 29 marca 2011, 20:02

linki sa za bardzo naciagniete........ musisz cierpliwie wyregulowac i na pewno zrobisz tak jak jest w instrukcji
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 56
Rejestracja: 20 stycznia 2011, 23:37
Lokalizacja: Katowice
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 29 marca 2011, 20:07

no własnie pytanie na ile one mają być luźne, wydawało mi się że jest ok ale jak widać trzeba jeszcze popracować :)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 29 marca 2011, 20:27

minimalny luz tyle tylko zeby nie bylo czuc wibracji i zeby dokladnie na znakach godz 6 i 9 sie zatrzymywal nie opierajac sie o ogranicznik bo tak spalisz silniczek
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 28 lutego 2010, 12:38
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: 954fb
Rok produkcji: 2003

Post » 11 maja 2011, 08:48

Jest tu moze ktos kto mial tropche przygod z exupem w 954? Mianowicie odebralem moto z serwisu, nie wiem jak ale rozregulowali mi exupa, calkowicie CENZURA byl.Pojechalm ustawili bylo ok, tak sadze.przy rozregulowanym szedl 230, po regulacji 280 ale nie wiem czy one nie powinny jeszcze troche wiecej isc ale nie wazne, i tak sie nierozpedzam tak zazwyczaj :D po jakis 300 km znowu cos zaczelo byc nie tak z moto, sadze ze znow exup bo objawy sa podobne, moc mu spadla jakies 20 koni :/ na wysokich obrotach silnik slychac bardziej jak wydech, tak jak by mial poprzymykane kolektory. podobnie bylo wczesniej wiec sadze ze znow to exup.tylko czemu po regulacji rozregulowal sie tak szybko? Podczas jazdy jeszcze mi cos brzeczy wlasnie, myslalem ze to moze przy tlumiku cos od wibracji ale poczytalem i podobno silniczek tak brzeczy. Ktos cos poradzi?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 11 maja 2011, 09:55

Jak tak brzeczy to zjarasz silnik bo sie opar prawdo podobnie o ogranicznik. Zobacz linki przy silniczku moze cos tam dlubali zobacz czy sa na swoim miejscu czy nie jest nic luzne itp
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 28 lutego 2010, 12:38
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: 954fb
Rok produkcji: 2003

Post » 11 maja 2011, 10:31

kuwa mam nadzieje ze juz sie niesfajczyl :/ bo juz tak zrobilem pare kilosow. Ale ojciec pojechal do kumpla z serwisu hondy i w poniedzialek jade zeby to zreobili na tip top. Widocznie to nie takie hop siup, bo 300km temu byl niby wyregulowany i znowu piardnal :/ ja mam niefart do tego badziewia, w 929 tez sie z tym bujalem tyloe czasu, ale teraz przynajmniej wiem co z moto jest nie tak.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 11 maja 2011, 11:18

dasz rade tylko na spokojnie i dojdziesz do tego
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 963
Rejestracja: 18 marca 2008, 21:58
Lokalizacja: Varsovia
Pochwały: 32
Motocykl: 954,929 pora na 1000RR
Rok produkcji: 2001

Post » 11 maja 2011, 13:21

zbyt duzo palowania wczoraj bylo:)
ZAPRASZAM na> www.zespoloxide.pl Podaj dalej

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 11 maja 2011, 13:47

Wywal ten badziew i tyle

Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 28 lutego 2010, 12:38
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: 954fb
Rok produkcji: 2003

Post » 11 maja 2011, 14:05

czytalem gdzies ze z tym jednak jest lepiej niz wcale bez.ze dol jest slabszy czy cus.jak jest ustawiony to jest elegancko chodzi jak zly, ale nie wiem co to badziewie sie tak ciagle mi musi rozregulowac :/ w poniedzialek w hondzie mi to zrobia i wtedy ju zmusi byc dobrze nie ma opcji.

Yarson jakie tam palowanie :) nastepnym razem musimy sie wybrac tam na te winkle co guliver o nich wspominal, bo mam cisnienie na zakrety :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 963
Rejestracja: 18 marca 2008, 21:58
Lokalizacja: Varsovia
Pochwały: 32
Motocykl: 954,929 pora na 1000RR
Rok produkcji: 2001

Post » 11 maja 2011, 15:29

a nie lepiej postac bezpiecznie w centerum :diabel:
ZAPRASZAM na> www.zespoloxide.pl Podaj dalej

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości