Strona 1 z 2
Problem z błędami

:
13 marca 2016, 04:41
autor: dynia950
Witam
Powie mi ktoś jak usunąć błędy w 954rr

wiem, że trzeba zmostkować gdzieś

Raczej nie jest to miejsce gdzie ustawia się exupa.
Gdzie co jak, bo hania świruje ;/
z góry dzięki za pomoc.
Re: Problem z błędami

:
13 marca 2016, 08:25
autor: Ziutek
Jak to usunąć błędy? Pokazuję FI? Trzeba zrobić samodignostyke i zobaczyć co ją boli, samo skasowanie błędów raczej nic nie pomoże, trzeba usunąć usterkę.
Tapnięte z S6 Edge +
Re: Problem z błędami

:
13 marca 2016, 13:24
autor: dynia950
W tym problem, że nic jej raczej nie boli.
Wszystkie części są z mojego starego silnika i raczej wina tego, że ktoś podłączył akumulator jak jeszcze nie wszystko było podłączone

Miga mi kontrolka oleju pokazując myliony błędów

Re: Problem z błędami

:
13 marca 2016, 15:39
autor: luis954

przecież to nie samochód.komputer nie zapamiętuje błędów usuwasz usterkę błąd znika.

Re: Problem z błędami

:
14 marca 2016, 12:10
autor: nihu ya
Wiesz w ogóle jak odczytać błędy?
Re: Problem z błędami

:
14 marca 2016, 12:28
autor: wiertło
Z tego co ja wiem i to co miałem w sc44 idzie skasować błędy. I nie jestem pewien czy one sobie same o tak zginą jak się wymieni daną część.
Tylko pierwsze co zobacz co masz za błąd a po drugie może być że zamieniłeś jakieś podciśnienie lub nie wpiąłeś. Może być też jakaś kostka.
Re: Problem z błędami

:
14 marca 2016, 18:47
autor: dynia950
Kostki sprawdzałem.
na ogół to nowy piec do niej wleciał.
Co do błędów to pika mi kontrolka MIL naliczyłem o takiej samej częstotliwości 40 mignięć długich i pewnie więcej by było.
jak już olałem te błędy i założyłem tak jak jest odpaliłem to na początku ciężko paliła, później jak już odpaliła to świrowała 1tyś-1,5 tyś pokręciłem regulacją obrotów nic nie dało jak przygazowałem kilka razy do 7 to się ogarnęło i i ustawiłem szybko obroty na 1,1tyś i równo chodziła.
Lecz po ruszeniu dławiła się jak dawałem jej gazu i nawet zgasła raz.
rozrząd sprawdziłem i wszystko ładnie na znakach ustawione.
Exupa mam ustawionego.
zawory ssące ok wydechowe nie jestem pewien ponieważ listek 0,20 wchodzi 0,25 nie w każdy a serwisówka mówi wydechowe 0,27 +- 0,03 ale liczę na to że 0,24 będzie.
Ma ktoś jakiś pomysł?
może za ciasne wydechowe mają coś z tym wspólnego lub coś innego jakby powiedzmy one były ok to co jeszcze?
Re: Problem z błędami

:
15 marca 2016, 23:14
autor: nihu ya
Ja nie wiem... skoro wiesz jak odczytać błędy to siądź chłopie i policz te krótkie i długie mignięcia. Będziesz miał jak na tacy... Dla mnie to bez sensu założony temat skoro nawet błędów nie odczytałeś porządnie. To nie rower to motocykl. A co do kasowania błędów to miałem 1 jak narazie w swojej 954 [ błąd sondy ] bo jej po prostu nie było, ale jak zostało mi dospawane gniazdo i wstawiona sonda błąd samoczynnie zanikł. Więc raczej tu same się kasują.
Re: Problem z błędami

:
16 marca 2016, 11:01
autor: dynia950
z góry przepraszam za to że co do błędów w kompie jestem zielony

mechanicznie umiem gaźnikowce robić, a we wtryskowcach jestem ograniczony do luzów, rozrządu, czyszczenia wtrysków i nic więcej sam nie mogę zrobić

Sprawa wygląda tak, że idą same długie takiej samej częstotliwość i mogę liczyć i liczyć....
Jak sprawdzić czy silnik nie jest z wersji USA (ja mam oryginalnie europe bez sondy), a zapomniałem o to spytać przy kupnie silnika z wysypaną skrzynią (włożyłem ze swojego skrzynię). ( No i co do sprawdzenia czy jest z USA to cały motocykl wiem że łatwo o nawet numery ramy w USA są w innym miejscu, i po symbolach na ramie można sprawdzić, ale jak silnik to nie wiem, a może to być winą silnika, że jest USA ).
Re: Problem z błędami

:
16 marca 2016, 11:20
autor: dynia950
Dodam, że próbowałem jakoś restartować kompa po przez na odpalonej stacyjce, włącz run, zgaś stacyjkę, zmostkuj kostkę diagnostyczną, przekręć stacyjkę, rozłącz kostkę diagnostyczną jak zacznie się palić znowu mil to połącz (próbowałem też nie rozłączać wtedy kostki, próbowałem także od razu po przekreceniu mostkowac i jak kontrolka zgasla rozłączać i szybko podłączać jak się czerwona zapaliła)
Re: Problem z błędami

:
16 marca 2016, 12:27
autor: nihu ya
Kolego siądź nagraj filmik jak włączasz zapłon i nagraj jak miga ta kontrolka. Może my na forum odczytamy coś z tego. Pozdrawiam.
Jeżeli nie to sam odczytaj.
długie mrugnięcie to 10. jak 2 długie po kolei to 20
krótkie to 1, np jak 3 krótkie to 3
jak będzie 2 długie i 3 krótkie to 23 błąd.
po każdym błędzie pokazanym jest chwilka przerwy i znów kontrolka miga.
Re: Problem z błędami

:
23 marca 2016, 20:00
autor: dynia950
O to link do filmiku
https://www.youtube.com/watch?v=3aa3RjgQ0m8Motocykl tak samo zachowuje się przy mostkowaniu złącza serwisowego więc to nic nie zmienia jeśli chodzi o to co kontrolka MIL pokazuje.
PS ktoś autko odpalił w tle oraz dodam że próbowałem odczytywać błędy, resetować i czasem udało się uzyskać, że kontrolka pikała cały czas szybko ale tak samo jak tutaj czyli bez przerwy cykl piknięć trwa wiecznie. Piknięcia kontrolki MIL występują również na odpalonym silniku.
Tak samo sprawdzałem odpalanie na ciepłnym silniku odpala 5 sekund chodzi okey, a później ją dławi