Strona 1 z 1

Problem z odpaleniem powyżej 90st.

Post: 09 października 2016, 18:38
autor: kukiz1986
Mam mały problem, motocykl czym bardziej ciepły to ciężej pali.
Na zimnym jest ok. Ale jak ma okolice 90-100st to trzeba kręcić z 20 sekund.
Czasem pomaga lekkie dodanie gazu. Jak zostawię go na 15 min jest ok.

Co zrobiłem:
1. Wymienione świece, NGK IMR9C-9H
2. Sprawdzone luzy zaworowe. Wszystkie są w tolerancji czyli ssące 0,16 +- 0.03 i wydechowe 0,27 +- 0.03
3. Ładowanie ok, w okolicy 13.8V. Aku był też kablami równolegle podpięty z małego 44Ah akumulatora samochodowego aby poprawić prąd rozruchowy i wykluczyć jego usterkę. Moto kręci wtedy jak poj...ne ale i tak nie odpala poprawnie.
4. Podciśnienia "wizualnie i organoleptycznie raczej ok.
5. Podmieniany czujnik temperatury.
6. Wymieniony na inny czujnik wałka (ten w głowicy)
7. Sprawdzone ciśnienie paliwa, cały czas utrzymywane jest między 3-3,5bar więc chyba ok?

Ma ktoś jakiś pomysł? Ręce opadają, zaraz wykończę rozrusznik... i siebie

Re: Problem z odpaleniem powyżej 90st.

Post: 13 października 2016, 07:45
autor: sky
A robiłeś synchronizacjie przepustnic?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Re: Problem z odpaleniem powyżej 90st.

Post: 13 października 2016, 13:01
autor: kukiz1986
Myślisz że to może byc problemem?

Re: Problem z odpaleniem powyżej 90st.

Post: 13 października 2016, 14:39
autor: sky
Moze byc, ale bardziej obstawiam na czujnik polozenia walu, zrob tak jak mowilem schłodz go tym sprayem to zobaczymy. Podobne przypadki miewalem w naprawianych autach

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka