Strona 2 z 2

Re: 954 problem z EXUP oraz błąd 35 i FI

Post: 04 stycznia 2017, 07:51
autor: domin78
W końcu jest ok. Wczoraj podszedłem kolejny raz do tego. Okazało się, że po wymianie silniczka na nowy zostawiłem go w pozycji trochę przed 90stopni. Po włączeniu zapłonu sterownik próbował go dociągnąć do 90stopni, zawór zapierał się o ogranicznik i trochę się cofał i od razu MIL błąd 34 i FI na zegarach. Wczoraj po kilku nie udanych próbach ustawiłem zawór na 0stopni na wyłączonym zapłonie i następnie włączyłem zapłon i odpaliłem motor. Zawór pozostał na 0stopni i żadnych błędów. Przy 3000tys obrotów poszedł na prawie na 90stopni a przy 8000tys prawie na 180stopni. Silnik pracuje normalnie i bez błędów. Pozostało jeszcze raz wymontować zawór, wyczyścić i nasmarować, chociaż wydawało mi się, że pracuje w miare lekko. Może wtedy silniczek będzie go dociągać do końca do 90 i 180 stopni.