Strona 1 z 1

SWAP, czy da się uruchomić silnik 929 w ramie 954?

Post: 20 października 2016, 09:52
autor: kukiz1986
Czy jest tu ktoś kto montował silnik z 929 do 954? Interesują mnie tylko Ci co to faktycznie robili a nie słyszeli że się da :)
Jakie mogą napotkać mnie problemy? Słyszałem że średnica tulei wahacza jest inna w 929, ktoś potwierdzi?

Re: Silnik z 929 do 954 ?

Post: 20 października 2016, 12:06
autor: OZI
zmień treść prośby bo Ci nikt nie odpowie ;) mało kto robił takie swapy
Jak masz kompletny zdrowy uzbrojony silnik z wiązką i sterownikiem to jeszcze można się o to pokusić, ale średnio to opłacalne.
Są tematy na forum o wahaczach - nie trzeba nic przerabiać.
Osobiście nie bawił bym się w takie przeróbki, w przyszłości ciężko to będzie sprzedać.
Podsumuj koszta i rozważ sprzedaż tego co masz w częściach - może to Ci się lepiej opłacić niż zabawa w składanie 929/954

Re: SWAP, czy da się uruchomić silnik 929 w ramie 954?

Post: 21 października 2016, 18:09
autor: Adam92ea
Mam takiego ulepa i powiem tak, nie trzeba kompletnie nic przerabiać, wkładasz sam piec. Wtryski, wiązka itp. zostają z 954 i nikt nawet nie zauważy że masz piec z 929.

Re: SWAP, czy da się uruchomić silnik 929 w ramie 954?

Post: 21 października 2016, 18:22
autor: kukiz1986
Czytałem o jakichś problemach ze spasowaniem airboxa i przepustnic ale to chyba wtedy gdy ludzie przekładają zespół przepustnic i wtryski a nie wkładają airboxa z 929 tylko 954.

Nie maż żadnych dziwnych zachowań na sterowniku z 954? Jakieś ciężkie odpalanie. Przelewanie paliwem? Problemy z temperaturą?
Ogólnie czy warto? Mam do kupienia pewny silnik z 929, goły słupek. Czytałem że jednak są mniej wadliwe niż 954 ale zastanawiam się jak się tym bedzie jeździć.
Ile tak już latasz? Z silnikiem 929 w 954?

Re: SWAP, czy da się uruchomić silnik 929 w ramie 954?

Post: 21 października 2016, 20:43
autor: mati1490
wszystko wkładasz z 954 oprócz pieca , musisz tylko z numeru na silniku zetrzeć sc44 i z cylidrów 929 ccm2, a jak chcesz to wrzuć PC i jedź na hamownie to CI ustawią ideał,bo jedynie spalanie troszkę na tym silniku wzrasta z osprzętem 954 ;)

Re: SWAP, czy da się uruchomić silnik 929 w ramie 954?

Post: 21 października 2016, 20:56
autor: kukiz1986
Jeśli tylko jest to plug & play na osprzęcie z 954 i jeździ to normalnie to nic więcej mi nie trzeba.
929 ma przynajmniej jedną usterkę mniej... panewki jak panewki ale przynajmniej tuleje nie pękają. U mnie pękły 2 naraz...