It is currently 17 November 2025, 10:16

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

SWAP, czy da się uruchomić silnik 929 w ramie 954?

Da się?

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 43
Joined: 09 October 2016, 18:26
Motocykl: CBR 954 RR
Year production: 2002

SWAP, czy da się uruchomić silnik 929 w ramie 954?

Post » 20 October 2016, 09:52

Czy jest tu ktoś kto montował silnik z 929 do 954? Interesują mnie tylko Ci co to faktycznie robili a nie słyszeli że się da :)
Jakie mogą napotkać mnie problemy? Słyszałem że średnica tulei wahacza jest inna w 929, ktoś potwierdzi?
Last edited by kukiz1986 on 20 October 2016, 15:54, edited 1 time in total.

User avatar
 
Posts: 246
Joined: 26 November 2010, 15:52
Location: Dolny Śląsk
Points: 9
Motocykl: k8 1000 / F3 stunt
Year production: 2000

Re: Silnik z 929 do 954 ?

Post » 20 October 2016, 12:06

zmień treść prośby bo Ci nikt nie odpowie ;) mało kto robił takie swapy
Jak masz kompletny zdrowy uzbrojony silnik z wiązką i sterownikiem to jeszcze można się o to pokusić, ale średnio to opłacalne.
Są tematy na forum o wahaczach - nie trzeba nic przerabiać.
Osobiście nie bawił bym się w takie przeróbki, w przyszłości ciężko to będzie sprzedać.
Podsumuj koszta i rozważ sprzedaż tego co masz w częściach - może to Ci się lepiej opłacić niż zabawa w składanie 929/954

User avatar
 
Posts: 9
Joined: 28 October 2014, 14:34
Motocykl: cbr954rr
Year production: 2002

Re: SWAP, czy da się uruchomić silnik 929 w ramie 954?

Post » 21 October 2016, 18:09

Mam takiego ulepa i powiem tak, nie trzeba kompletnie nic przerabiać, wkładasz sam piec. Wtryski, wiązka itp. zostają z 954 i nikt nawet nie zauważy że masz piec z 929.

 
Posts: 43
Joined: 09 October 2016, 18:26
Motocykl: CBR 954 RR
Year production: 2002

Re: SWAP, czy da się uruchomić silnik 929 w ramie 954?

Post » 21 October 2016, 18:22

Czytałem o jakichś problemach ze spasowaniem airboxa i przepustnic ale to chyba wtedy gdy ludzie przekładają zespół przepustnic i wtryski a nie wkładają airboxa z 929 tylko 954.

Nie maż żadnych dziwnych zachowań na sterowniku z 954? Jakieś ciężkie odpalanie. Przelewanie paliwem? Problemy z temperaturą?
Ogólnie czy warto? Mam do kupienia pewny silnik z 929, goły słupek. Czytałem że jednak są mniej wadliwe niż 954 ale zastanawiam się jak się tym bedzie jeździć.
Ile tak już latasz? Z silnikiem 929 w 954?

 
Posts: 538
Joined: 19 March 2013, 21:09
Location: gdańsk
Points: 7
Motocykl: sc33,f4i,
Year production: 1999

Re: SWAP, czy da się uruchomić silnik 929 w ramie 954?

Post » 21 October 2016, 20:43

wszystko wkładasz z 954 oprócz pieca , musisz tylko z numeru na silniku zetrzeć sc44 i z cylidrów 929 ccm2, a jak chcesz to wrzuć PC i jedź na hamownie to CI ustawią ideał,bo jedynie spalanie troszkę na tym silniku wzrasta z osprzętem 954 ;)

 
Posts: 43
Joined: 09 October 2016, 18:26
Motocykl: CBR 954 RR
Year production: 2002

Re: SWAP, czy da się uruchomić silnik 929 w ramie 954?

Post » 21 October 2016, 20:56

Jeśli tylko jest to plug & play na osprzęcie z 954 i jeździ to normalnie to nic więcej mi nie trzeba.
929 ma przynajmniej jedną usterkę mniej... panewki jak panewki ale przynajmniej tuleje nie pękają. U mnie pękły 2 naraz...


Return to Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests