Strona 1 z 1

problem z kupnem

Post: 20 marca 2009, 00:56
autor: bkostek
Witam. Planuje teraz kupić 954. Ostatnie dwie sztuki które mnie interesowały obie miały mankamenty. Z tego co czytałem to pierwsza miała problem z łańcuszkiem bo słychać ten metaliczny dźwięk i podczas jazdy również przy schodzeniu z obrotów. Druga z kolei gdy sie nia przyjechałem juz była dobrze nagrzana jak sie zatrzymałem dałem jej po garach to dała na czarno dymu. co o tym myślicie, po jakich ilościach km zdarzają sie takie rzeczy i ewentualnie jakie koszty zabawy z tym są związane.dzieki z góry za pomoc.

Post: 20 marca 2009, 08:10
autor: RudiszRR
Nie wiem dlaczego dzwoniacy lancuszek dyskwalifikuje u Ciebie motor. Przeciez wymieniasz to za max 300zl i jezdzisz a chyba lepsze to niz jakies inne rzeczy. A jak dymi na czarno to sobie odpusc.

Post: 20 marca 2009, 08:24
autor: bkostek
Nie skreślam go, tylko wolałem sie upewnic:] a wiecie moze po jakich przebiegach ten łańcuszek zaczyna dawać osobie znać??

Post: 20 marca 2009, 08:45
autor: Yarson 954
a czemu jak na czarno dymi to odpuscic???


to mzoe byc kwestia filtru powietrza...lepiej czarno bo to chyba oznacza spaliny, niz na niebiesko:P

Post: 20 marca 2009, 08:53
autor: Martin.B.M.
Nie wiem czy tak za 300zł sobie wymienisz sam łańcuszek jeśli dobry DID do 954 kosztuje 250zł jak nie więcej a ciekawe kto wymienia łańcuszki za 40-50zł ?? Chyba,że umiesz sobie go sam wymienić to ok.A moto co puszcza czarne dymki dostaje za bogatą mieszankę miałem tak w 954 wyskoczył błąd czujnika i na max obrotach lekko na czarno walił ale reset kompa i po kłopocie 8)

Post: 20 marca 2009, 10:29
autor: bkostek
To jak radzicie?? bo teraz to mam dylemat.czarny walną jak dałem mu po garach prawie do odcinki to wtedy.

Post: 20 marca 2009, 10:52
autor: synek
łańcuszek możesz wymienić, zobacz ile kosztuje, zobacz ile w serwisie za to wezmą i wytarguj tyle z ceny motocykla. to że wali czarnym dymem to "normalka" tzn. w większości moto na wtrysku jak mu nagle dasz manetką na maxa to puści czarną chmurkę. trzeba by zrobić synchro, reset kompa i tyle. jakby walił na niebiesko albo kłęby białego dymu które śmierdziały by płynem chłodniczym to wtedy jest duży problem. możliwe też że mu trochę tej sadzy z układu wydechowego wypluło. możesz też ponarzekać trochę że wali na czarno i może jeszcze coś zbijesz z ceny :)

Post: 20 marca 2009, 11:49
autor: cziken929
Łańcuch oddzywa sie po przebiegu ok 50 - 60 tysi. Jeśli cena motocykla jest dobra i masz pewność w 100%, że jedynym jego mankamentem jest hałasujący łańcuszek to możesz się porwać. Często jednak takie "okazje" są dramatem podczas dalszej eksploatacji i kończy się na odsprzedaży i popchnięciu parcha dalej...a potem witamy następnego który się naciął tu na forum w bardzo wylewny sposób :lol: :lol:

Post: 20 marca 2009, 18:25
autor: tomo21kawa
panowie ja raz byłem zmuszony zatankowac na Bliskiej bo bym nie dojechał na chaciende, zajezdzam na chate otkrecam lekko manetke dosłownie do 5 tys a tu zdziwko z tyłu masakra dymu czarnego. No to ja na orlen werwy zalałem do pełna i elegancko po kłopocie. dodam ze tamtego szajsu zalałem tylko za 20 zł:):) maszczescie :D :mrgreen:

Post: 20 marca 2009, 18:40
autor: wuja
Może był to bioester :twisted:

Post: 20 marca 2009, 18:53
autor: Mor
tomo21kawa pisze:No to ja na orlen werwy zalałem do pełna i elegancko po kłopocie.

Bliska to marka należąca do Orlenu. To ta sama firma.

Post: 20 marca 2009, 19:04
autor: tomo21kawa
Mor pisze:Bliska to marka należąca do Orlenu. To ta sama firma.
Doskonale o tym wiem. Ale ciort wie co oni wtedy tam mieli. ale i tak jest tam gorsze paliwo