Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 19:25

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

problem z kupnem

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 35
Rejestracja: 20 marca 2009, 00:52
Lokalizacja: Sokołów P
Motocykl: brak
Rok produkcji: 0

problem z kupnem

Post » 20 marca 2009, 00:56

Witam. Planuje teraz kupić 954. Ostatnie dwie sztuki które mnie interesowały obie miały mankamenty. Z tego co czytałem to pierwsza miała problem z łańcuszkiem bo słychać ten metaliczny dźwięk i podczas jazdy również przy schodzeniu z obrotów. Druga z kolei gdy sie nia przyjechałem juz była dobrze nagrzana jak sie zatrzymałem dałem jej po garach to dała na czarno dymu. co o tym myślicie, po jakich ilościach km zdarzają sie takie rzeczy i ewentualnie jakie koszty zabawy z tym są związane.dzieki z góry za pomoc.

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 20 marca 2009, 08:10

Nie wiem dlaczego dzwoniacy lancuszek dyskwalifikuje u Ciebie motor. Przeciez wymieniasz to za max 300zl i jezdzisz a chyba lepsze to niz jakies inne rzeczy. A jak dymi na czarno to sobie odpusc.

 
Posty: 35
Rejestracja: 20 marca 2009, 00:52
Lokalizacja: Sokołów P
Motocykl: brak
Rok produkcji: 0

Post » 20 marca 2009, 08:24

Nie skreślam go, tylko wolałem sie upewnic:] a wiecie moze po jakich przebiegach ten łańcuszek zaczyna dawać osobie znać??

Awatar użytkownika
 
Posty: 963
Rejestracja: 18 marca 2008, 21:58
Lokalizacja: Varsovia
Pochwały: 32
Motocykl: 954,929 pora na 1000RR
Rok produkcji: 2001

Post » 20 marca 2009, 08:45

a czemu jak na czarno dymi to odpuscic???


to mzoe byc kwestia filtru powietrza...lepiej czarno bo to chyba oznacza spaliny, niz na niebiesko:P
ZAPRASZAM na> www.zespoloxide.pl Podaj dalej

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 20 marca 2009, 08:53

Nie wiem czy tak za 300zł sobie wymienisz sam łańcuszek jeśli dobry DID do 954 kosztuje 250zł jak nie więcej a ciekawe kto wymienia łańcuszki za 40-50zł ?? Chyba,że umiesz sobie go sam wymienić to ok.A moto co puszcza czarne dymki dostaje za bogatą mieszankę miałem tak w 954 wyskoczył błąd czujnika i na max obrotach lekko na czarno walił ale reset kompa i po kłopocie 8)

 
Posty: 35
Rejestracja: 20 marca 2009, 00:52
Lokalizacja: Sokołów P
Motocykl: brak
Rok produkcji: 0

Post » 20 marca 2009, 10:29

To jak radzicie?? bo teraz to mam dylemat.czarny walną jak dałem mu po garach prawie do odcinki to wtedy.

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 20 marca 2009, 10:52

łańcuszek możesz wymienić, zobacz ile kosztuje, zobacz ile w serwisie za to wezmą i wytarguj tyle z ceny motocykla. to że wali czarnym dymem to "normalka" tzn. w większości moto na wtrysku jak mu nagle dasz manetką na maxa to puści czarną chmurkę. trzeba by zrobić synchro, reset kompa i tyle. jakby walił na niebiesko albo kłęby białego dymu które śmierdziały by płynem chłodniczym to wtedy jest duży problem. możliwe też że mu trochę tej sadzy z układu wydechowego wypluło. możesz też ponarzekać trochę że wali na czarno i może jeszcze coś zbijesz z ceny :)

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 20 marca 2009, 11:49

Łańcuch oddzywa sie po przebiegu ok 50 - 60 tysi. Jeśli cena motocykla jest dobra i masz pewność w 100%, że jedynym jego mankamentem jest hałasujący łańcuszek to możesz się porwać. Często jednak takie "okazje" są dramatem podczas dalszej eksploatacji i kończy się na odsprzedaży i popchnięciu parcha dalej...a potem witamy następnego który się naciął tu na forum w bardzo wylewny sposób :lol: :lol:
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 375
Rejestracja: 12 stycznia 2009, 16:54
Motocykl: HONDA 954 poraz drugi
Rok produkcji: 2003

Post » 20 marca 2009, 18:25

panowie ja raz byłem zmuszony zatankowac na Bliskiej bo bym nie dojechał na chaciende, zajezdzam na chate otkrecam lekko manetke dosłownie do 5 tys a tu zdziwko z tyłu masakra dymu czarnego. No to ja na orlen werwy zalałem do pełna i elegancko po kłopocie. dodam ze tamtego szajsu zalałem tylko za 20 zł:):) maszczescie :D :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 272
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 10:45
Lokalizacja: pomorze
Pochwały: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Rok produkcji: 0

Post » 20 marca 2009, 18:40

Może był to bioester :twisted:

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 20 marca 2009, 18:53

tomo21kawa pisze:No to ja na orlen werwy zalałem do pełna i elegancko po kłopocie.

Bliska to marka należąca do Orlenu. To ta sama firma.

 
Posty: 375
Rejestracja: 12 stycznia 2009, 16:54
Motocykl: HONDA 954 poraz drugi
Rok produkcji: 2003

Post » 20 marca 2009, 19:04

Mor pisze:Bliska to marka należąca do Orlenu. To ta sama firma.
Doskonale o tym wiem. Ale ciort wie co oni wtedy tam mieli. ale i tak jest tam gorsze paliwo


Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości