Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 01:05

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ciekanace lagi

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 73
Rejestracja: 02 stycznia 2008, 23:18
Lokalizacja: Olsztyn/G
Motocykl: CBR954
Rok produkcji: 2002

Ciekanace lagi

Post » 21 marca 2009, 22:25

Pytanie odnosnie cieknacych lag. Moto przebiegu 38 tys i ciekna obie lagi. Czym to moze byc spowodowane - zuzyciem uszczelniaczy z biegiem czasu?? Lagi nie sa porysowane?? Jesli zmienie uszcelniacze nie beda juz ciekly?? Moze ktos wie cos wiecej na ten temat i sie wypowie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 468
Rejestracja: 05 marca 2009, 19:59
Lokalizacja: Warszawa/Lublin
Pochwały: 1
Motocykl: było cbr954rr & sc59 jest sc57b i K4
Rok produkcji: 2007

Post » 21 marca 2009, 23:15

Uszczelniacze niewykluczone, ale oczywiście markowe... sprawdz czy masz proste lagi ?!

Awatar użytkownika
 
Posty: 309
Rejestracja: 28 grudnia 2008, 19:33
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 2
Motocykl: FRANEK
Rok produkcji: 0

Post » 21 marca 2009, 23:42

lukaszcbr pisze:Czym to moze byc spowodowane


na przykład tym, że ktoś niedelikatnie opadał przy schodzeniu z gumy :mrgreen:
Franek mój to jest to, kocham go!

Awatar użytkownika
 
Posty: 244
Rejestracja: 21 marca 2008, 00:43
Lokalizacja: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Rok produkcji: 2005

cbr

Post » 22 marca 2009, 00:26

dobrze beti mowi ja w swojej sc 50 walilem o ziemie i zadne uszczelniacze mi nie pomogly z cieknacym olejem. zmienilem moto na sc 57 i teraz nawet kropelka nie uroni sie z lagi. kwestia dobrych uszczelniaczy czy moze umiejetnosci opadana na kolo..he
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

Awatar użytkownika
 
Posty: 309
Rejestracja: 28 grudnia 2008, 19:33
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 2
Motocykl: FRANEK
Rok produkcji: 0

Post » 22 marca 2009, 00:34

...czyli jesteś w tym coraz lepszy :mrgreen:

a jeśli już trzeba wymieniać uszczelniacze to tylko oryginał ! 8) Przy tym akurat nie opłaca się oszczędzać, a wszystkie pieniądze świata to też nie kosztuje :wink:
Franek mój to jest to, kocham go!

Awatar użytkownika
 
Posty: 963
Rejestracja: 18 marca 2008, 21:58
Lokalizacja: Varsovia
Pochwały: 32
Motocykl: 954,929 pora na 1000RR
Rok produkcji: 2001

Post » 22 marca 2009, 09:57

wymien uszczelnaicze na orginalne... :twisted:

powinno byc ok...
ZAPRASZAM na> www.zespoloxide.pl Podaj dalej

 
Posty: 375
Rejestracja: 12 stycznia 2009, 16:54
Motocykl: HONDA 954 poraz drugi
Rok produkcji: 2003

Post » 22 marca 2009, 12:12

Napewno bedzie okey:):) :D :D Ja sie juz przekonałem ze nie ma co osczedzac te zwykłe uszczelniacze ztarczały na 100km :mrgreen: wymieniłem na oryginalne i spokój :D :D

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 22 marca 2009, 15:24

Zwykłe ARI za 15 pln po czyszczeniu magazynów w niemczech to porazka bo są stare i dużo sprzedawców naciągnęło tego gówna i handlują. Są dobre zamienniki które ja osobiście stosuje All Balls w wersji red racing ale zasada jest prosta: ZAWIESZENIE BEZ DZWONA !! Sisi Ty miałeś tak CENZURA ten motocykl, że jeszcze takiego zmasakrowanego i prostowanego przodu nie widziałem więc nie pisz że wysrały się zimery po opadaniu z koła :P
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 22 marca 2009, 18:41

cziken929 pisze: Sisi Ty miałeś tak CENZURA ten motocykl, że jeszcze takiego zmasakrowanego i prostowanego przodu nie widziałem więc nie pisz że wysrały się zimery po opadaniu z koła :P


:mrgreen: niach, :mrgreen: niach, :mrgreen: niach :twisted:

Awatar użytkownika
 
Posty: 244
Rejestracja: 21 marca 2008, 00:43
Lokalizacja: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Rok produkcji: 2005

cbr

Post » 22 marca 2009, 19:56

no i z czego hehe, mialem sprzedalem i jest spokoj teraz ciesze sie tym co mam. czlowiek uczy sie na bledach i nie wiedzy. stac mnie bylo na taka wpadke wiec teraz wiem co kupuje po przejsciach z 954
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

Awatar użytkownika
 
Posty: 468
Rejestracja: 05 marca 2009, 19:59
Lokalizacja: Warszawa/Lublin
Pochwały: 1
Motocykl: było cbr954rr & sc59 jest sc57b i K4
Rok produkcji: 2007

Post » 23 marca 2009, 08:50

sisi1623 troszeczkę pokory i autokrytyki...:) z Twoich postów które dotychczas przeczytałem zachowujesz się jakbyś miał pełno hajsu w kiermanie a CENZURA "jak wszyscy w Irladni czy GB"

Awatar użytkownika
 
Posty: 73
Rejestracja: 02 stycznia 2008, 23:18
Lokalizacja: Olsztyn/G
Motocykl: CBR954
Rok produkcji: 2002

Post » 28 marca 2009, 19:47

Doszly mnie tez sluchy ze jak lagi raz ciekna to juz zawsze beda ciekly:/ze wymiana uszczelniaczy pomoze na chwile, czy jest w tym odrobine prawdy. Mowila tez ze jak ciekna obie lagi naraz to moga byc krzywe :/ moze to tylko glupie gadanie na zlosc:/ co sadzicie o takich wypowiedziach??
Bo mi i wielu znajomy wydaje sie ze lagi ciekna bo te uszczelniacze tez maja jakas zywotnosc i sie kiedys tam koncza i zaczyna ciec.
Ktora teoria jest bardziej prawdziwa??

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości