Strona 1 z 2

Ciekanace lagi

Post: 21 marca 2009, 22:25
autor: lukaszcbr
Pytanie odnosnie cieknacych lag. Moto przebiegu 38 tys i ciekna obie lagi. Czym to moze byc spowodowane - zuzyciem uszczelniaczy z biegiem czasu?? Lagi nie sa porysowane?? Jesli zmienie uszcelniacze nie beda juz ciekly?? Moze ktos wie cos wiecej na ten temat i sie wypowie.

Post: 21 marca 2009, 23:15
autor: gsxrlukasz
Uszczelniacze niewykluczone, ale oczywiście markowe... sprawdz czy masz proste lagi ?!

Post: 21 marca 2009, 23:42
autor: beti
lukaszcbr pisze:Czym to moze byc spowodowane


na przykład tym, że ktoś niedelikatnie opadał przy schodzeniu z gumy :mrgreen:

cbr

Post: 22 marca 2009, 00:26
autor: sisi1623
dobrze beti mowi ja w swojej sc 50 walilem o ziemie i zadne uszczelniacze mi nie pomogly z cieknacym olejem. zmienilem moto na sc 57 i teraz nawet kropelka nie uroni sie z lagi. kwestia dobrych uszczelniaczy czy moze umiejetnosci opadana na kolo..he

Post: 22 marca 2009, 00:34
autor: beti
...czyli jesteś w tym coraz lepszy :mrgreen:

a jeśli już trzeba wymieniać uszczelniacze to tylko oryginał ! 8) Przy tym akurat nie opłaca się oszczędzać, a wszystkie pieniądze świata to też nie kosztuje :wink:

Post: 22 marca 2009, 09:57
autor: Yarson 954
wymien uszczelnaicze na orginalne... :twisted:

powinno byc ok...

Post: 22 marca 2009, 12:12
autor: tomo21kawa
Napewno bedzie okey:):) :D :D Ja sie juz przekonałem ze nie ma co osczedzac te zwykłe uszczelniacze ztarczały na 100km :mrgreen: wymieniłem na oryginalne i spokój :D :D

Post: 22 marca 2009, 15:24
autor: cziken929
Zwykłe ARI za 15 pln po czyszczeniu magazynów w niemczech to porazka bo są stare i dużo sprzedawców naciągnęło tego gówna i handlują. Są dobre zamienniki które ja osobiście stosuje All Balls w wersji red racing ale zasada jest prosta: ZAWIESZENIE BEZ DZWONA !! Sisi Ty miałeś tak CENZURA ten motocykl, że jeszcze takiego zmasakrowanego i prostowanego przodu nie widziałem więc nie pisz że wysrały się zimery po opadaniu z koła :P

Post: 22 marca 2009, 18:41
autor: motobandyta
cziken929 pisze: Sisi Ty miałeś tak CENZURA ten motocykl, że jeszcze takiego zmasakrowanego i prostowanego przodu nie widziałem więc nie pisz że wysrały się zimery po opadaniu z koła :P


:mrgreen: niach, :mrgreen: niach, :mrgreen: niach :twisted:

cbr

Post: 22 marca 2009, 19:56
autor: sisi1623
no i z czego hehe, mialem sprzedalem i jest spokoj teraz ciesze sie tym co mam. czlowiek uczy sie na bledach i nie wiedzy. stac mnie bylo na taka wpadke wiec teraz wiem co kupuje po przejsciach z 954

Post: 23 marca 2009, 08:50
autor: gsxrlukasz
sisi1623 troszeczkę pokory i autokrytyki...:) z Twoich postów które dotychczas przeczytałem zachowujesz się jakbyś miał pełno hajsu w kiermanie a CENZURA "jak wszyscy w Irladni czy GB"

Post: 28 marca 2009, 19:47
autor: lukaszcbr
Doszly mnie tez sluchy ze jak lagi raz ciekna to juz zawsze beda ciekly:/ze wymiana uszczelniaczy pomoze na chwile, czy jest w tym odrobine prawdy. Mowila tez ze jak ciekna obie lagi naraz to moga byc krzywe :/ moze to tylko glupie gadanie na zlosc:/ co sadzicie o takich wypowiedziach??
Bo mi i wielu znajomy wydaje sie ze lagi ciekna bo te uszczelniacze tez maja jakas zywotnosc i sie kiedys tam koncza i zaczyna ciec.
Ktora teoria jest bardziej prawdziwa??