Strona 1 z 2

Uszczelniacze w lagach 954 i skracanie sprężynek:)

Post: 27 marca 2009, 15:55
autor: Yarson 954
mam do was pytanie..

bo mialem org,brac ale wychodzi sporo..a raz zamienniki wkladalem i znowu ciekne..z tym,ze tutaj na forum ktos napisal o skracaniu sprezynek..i dzis znajomy w dobryhm serwisie mowil,zebym bral zamienniki i skroci sprezynki i nie bedzie cieklo...:(?


jezeli go poslucham 150Zł do przodu jestem... neiwiem na czym to polega, czy to bezpieczne,czy ktos juz tak robil???

Post: 27 marca 2009, 16:42
autor: toper-utl
Sprężynka jest w środku i dociska wargę uszcelniającą do powierzchni z którą współpracuje.
Tanie simeringi są wykonane z gorszego materiału i skracanie sprężynki przyniesie mizerny efekt. Na usczelniaczach nie warto oszczędzać, za dużo robot przy wymianie no i dochodzi jeszcze kasa na olej.

Post: 27 marca 2009, 17:10
autor: Cris83cbr900
Zamontuj ariete lu all balss i nie bedzie cieklo koszt 30-45zl za uszczelniacze

[ Dodano: Pią Mar 27, 2009 4:10 pm ]
mialo by lub nie lu - sorki

Post: 27 marca 2009, 17:11
autor: daniello22
Siemanko, ja włożyłem uszczelniacze włsokiej firmy ATHENA np.http://motopasja.nazwa.pl/sklep/index.php?cat_id=15
Smigałem cały zeszły sezon z nie jednym twardym lądowaniem i wszystko gra.
O skracaniu sprężyny nie słyszałem.

Post: 27 marca 2009, 17:33
autor: jarow
co do zamienników to szukaj tylko z dwiema sprężynkami, bo są tez pojedyncze tańsze co kończą się szybciej niż walki Gołoty :D

Post: 27 marca 2009, 18:05
autor: goOly19
co kończą się szybciej niż walki Gołoty :D
osiagnalbys tyle co gołota bylbys kozak

Post: 27 marca 2009, 23:22
autor: heniek
to ja w któryms poscie pisalem o skracaniu sprezynki, mozesz spokojnie skrocic o 8mm i bedzie git nie pamietam jakiej firmy byly te uszczelniacze ale nie podobaly mi sie odrazu byly twardsze od oryginałow po tygodniu juz laly, zeby je skrocic nie musisz ich nawet wyjmowac tylko obsunac w dół

pozdro

Post: 28 marca 2009, 09:36
autor: Yarson 954
powiem tak...mialem zamienniki wlasnie te lepsze z dwoma sprezynkjami..ale mechanik CENZURA..wczoraj rozmawialem z bardozx dobrym gosciem co same firebldy robi z zamknietymi oczami:P
mowil ze szkoda kasy na orginalne,..a jak mu opowiedizlem swoja historie i ludzi od nas z forum ktorzy z zamiennikow na org,przeszli i do dzis nie cieknie to sie smial:(

mowil ze my to CENZURA zakladamy, i zebym nie czytal co na forach pisza;/

dodtkowo mowil ze skzoda kasy na org, bo on skroci i ma pantent i niebedzie cieklo...;/

i neiwiem kompletnie... sporo za robocizne bierze, ale moze warto dolozyc na org, chociaz nie wiem...

Post: 28 marca 2009, 09:44
autor: tomo21kawa
Yarson 954 pisze:mowil ze my to hu** zakladamy, i zebym nie czytal co na forach pisza;/
hu** do on moze zakłada durexy :D :D :mrgreen: no pomysl sam jakby było zle załozone i cos nie tak z tymi uszczelniaczami to by nikt nie chwalił :D :mrgreen: :mrgreen:

Post: 28 marca 2009, 09:48
autor: crazyduck
Witam ja zawsze zakladalem zaminniki i nigy nikomu nie ciekly,zakladalem u siebie zaminniki podczas przebijania na gumie biegow,gdy sie uczylem kilka razy nie wszedl mi bieg bylo twarde ladowanie i wtedy poscily,ale podejrzewam, :mrgreen: ze nawat orginaly by poscily wiec osobiscie polecam zamienniki

Post: 28 marca 2009, 09:52
autor: tomo21kawa
Wiadomo ze nic nie jest wieczne :D kiedys musi puscic:):)

Post: 03 czerwca 2009, 22:53
autor: AndyPl
Siemka napotkał mnie znowu ten sam problem "cieknące lagi" . Wcześniej zakładałem uszczelniacze jak dobrze pamiętam firmy ATHENA (NAK) może na nich zrobiłem ok 2 tys/km bez jakieś wielkszych códactw :diabel2: .
Teraz zastanawiam się jakie znowu kupić ??? wziąłem pod uwagę te firmy ARIETE i ALL BALLS co podął Cris83cbr900 . Jak macie jeszcze jakieś inne sklepy co można te uszczelniacze dostać to podeslijcie linki i co powiecie na te uszczelniacze z firmy ARIENTE ??


ARIETE:
http://motocross.otwarte24.pl/456,Uszcz ... nia-ARI053 ----30zł
http://sklep.motocykle.pl/index.php?pro ... od_id=1906 ----- 45zł (nowszy model)

All Balls:
http://pro-adventure.pl/673-all-balls-u ... a-xrv.html