» 02 października 2019, 11:27
Masz kilka możliwości, robić ten, kupić uzywany silnik lub sprzedać całą uszkodzoną maszyne.
Inny silnik to mega ryzyko w przypadku 954, głównie ze względu na niska trwałośc gładzi cylindrowych i skrzyni, jesli u ciebie są tylko małe ryski to szedł bym w naprawe tego co masz.
Nowy tłok, sworzen, pierscienie i zabezpieczenia to koszt 1500 pln w ASO, dojdą jeszcze oczywiście uszczelki, ale jesli twój silnik był w dobrej kondycji to w tej cenie nie znajdziesz nic lepszego. Jak będziesz to sam składał to w 2.000 powinienies sie zmieścić, najpewniej w ASO przy takim zakupie dadzą ci jakiś rabat...
Możesz oczywiście kupić używany tłok + nowe pierścienie i nowy sworzeń, zawsze pare groszy zostanie, jeśli używany tłok będzie trzymał wymiary to będzie to chodziło elegancko.
Jak możesz to wrzuć zdjęcie tego pękniętnego sworznia i rys na gładzi cylindra. Ile ten silnik ma najechane ?