Dzisiaj jest 02 maja 2024, 05:03

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Dławi się przy ruszaniu

CBR954RR dławi się przy ruszaniu później wszytsko jest dobrze

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 1
Rejestracja: 22 października 2022, 20:01
Motocykl: F4i
Rok produkcji: 2001

Dławi się przy ruszaniu

Post » 22 października 2022, 20:24

Cześć, ostatnio trafiła do mnie 954RR 2003r, wyregulowałem zawory +/- 0.01 odchyły od środka zakresu, zrobiłem synchro poskładałem i tu jeden problem pozostał, podczas ruszania motor słabnie jak by go przelewało, ruszanie na samym sprzęgle praktycznie go gasi, dopiero powyżej 1.6/8 obr można spokojnie ruszyć bez obaw że go zadławi. Obroty ustawione jak w serwisówce 1200 +/- 100. Nowe świece wygrzane przed jazdą podczas synchronizacji wtrysku, przepustnice ściągnięte wymyte w myjce.
Po złożeniu najwięcej od 1 cylindra odbiegł 3, prawie ciśnienie atmosferyczne łapał, wszytsko ustawione pod 1 cylinder około 0.16 (jednostki ciśnienia przepraszam nie pamiętam w jakich jednostkach mam skalę) Klapa sterująca powietrzem w airboxie działa, exap też (chociaż napewno to nie to bo osłabienie zjawisk falowych w wydechu nie powodowało by dławienia się a poprostu spadek mocy). Może ktoś kojarzy taki problem i podpowie co może być nie tak?
Zastanawiam się nad zmniejszeniem podciśnień żeby mieszanka była trochę uboższa ale nie wiem czy idę w dobrą stronę.
Zastanawia mnie głośne tykanie wtryskiwaczy ale jest to pierwszy dość kulawy wtrysk Hondy no i one tak chodzą pozatym to sport więc aksamitnej pracy nie ma co oczekiwać na wolnych obrotach ale i tak... Poza tym przed zaworami na kanałach dolotu zauważyłem zielony nalot dalej komora czysta, stare świece także miały idealny kolor. Brakuje mi pomysłu co może być nie tak, Mil nie pokazuje żadnych błędów. A i przy odpalaniu go pierwszy raz zauważyłem że miał mały problem z odpowietrzeniem układu paliwowego, pomimo kilkukrotnego włączenia pompki zakulał parę razy na któryś cylinder potem wszytsko w normie jak pochodził 5 min. Pali też od strzała. W trakcie jazdy wszytsko działa jak powinno tylko ruszanie mnie martwi.

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość