Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 23:00

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

[954] Kilka pytań

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 28
Rejestracja: 10 czerwca 2009, 23:49
Lokalizacja: z Piekła
Motocykl: CBR954RR
Rok produkcji: 2003

[954] Kilka pytań

Post » 11 czerwca 2009, 21:39

Witam.
Nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z CBR954RR, dlatego mam kilka pytań, na których odpowiedzi nie udało mi się znaleźć w dostępnej mi lekturze.
1. Moto sprowadziłem z Anglii i jedyne co mogę przestawić to prędkościomierz na km/h i spalanie km/l, ale przebieg bez względu na jednostkę (km/h, mph) jest bez zmian. Czy istnieje możliwość przestawienia go na (najprawdopodobniej) kilometry? Czy jest jakiś "master reset", gdzie wybieram sobie km lub mile?
2. Czy w drugiej od lewej strony (patrząc od przodu motocykla) rurze w kolektorze wydechowym powinno być takie wgniecenie?

Obrazek

Czy to jakiś defekt? Wygląda ładnie, bez zadrapań, zaciągniętego materiału. Miałem podobne wgniecenia w kolektorze w Kawasaki, w tylnej części omijające elementy amortyzacji, ale w tym przypadku wgniecenie nie wydaje się być niczym konkretnym wytłumaczone.
Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam,
Hoffman
The psychiatrist says I'm crazy, but the voices in my head say I'm not!

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 11 czerwca 2009, 22:02

nie powinno go byc najprawdopodobiej powsalo przy glebie ale to tylko moje spostrzezenie i zawsze moge sie mylic :/

Awatar użytkownika
 
Posty: 59
Rejestracja: 31 stycznia 2009, 16:14
Lokalizacja: Vavamuffi
Motocykl: 954RR
Rok produkcji: 2003

Post » 11 czerwca 2009, 22:27

dostał strzała i już!
wbita do środka obręcz, może chłodnica..?!
anyway - strzał moim zdaniam na bank

...chyba że "przewrócił się w garażu", albo "upadł podczas tankowania" :D

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 11 czerwca 2009, 22:41

od zwykłej przewrotki kolektory tak się nie wginają...

 
Posty: 28
Rejestracja: 10 czerwca 2009, 23:49
Lokalizacja: z Piekła
Motocykl: CBR954RR
Rok produkcji: 2003

Post » 11 czerwca 2009, 23:38

No na szczęście nie jest to moto kupiony od starszego pana, pierwszego właściciela :D jak większość na allegro. Ale skoro to nie jest normalne (tak jak przypuszczałem), to trzeba się będzie tym zająć. Na początek odsysanie wgniotu, a jak coś kasy wpadnie to może jakiś wydech po całości.

Dzięki

[EDIT]
Zna ktoś odpowiedź na pierwsze pytanie?
The psychiatrist says I'm crazy, but the voices in my head say I'm not!

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 12 czerwca 2009, 00:13

wpisz sobie na youtube.pl tam koles nawet filmik nakrecil jak sie przestawia ale nie wiem czy akurat przebieg :/

Awatar użytkownika
 
Posty: 63
Rejestracja: 17 lutego 2008, 23:58
Lokalizacja: Rybnik
Motocykl: SC 33
Rok produkcji: 99

Post » 12 czerwca 2009, 00:46

kurcze kolego mialem 954 amerykańca i było w nim możliwe przełaczanie przebiegu z mil na km, tylko że za Chiny Ludowe nie pamietam jak sie to robiło. Spróbuj przytrzymać dłużej przycisk zmiany prędkościomierza. O ile mnie pamieć nie myli to powinno się przełaczyć wszystko na km.

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 12 czerwca 2009, 16:47

1.Przebieg mozna przestawiac, pokombinuj bo tez nie pamietam ale jest to mozliwe.
2. Kolektor ma byc rowny tu wgniecenie jest rownomierne wiec pewnie dostal strzala w przod lagi podgielo i opona trafila w kolektor. Moim zdaniem nie baw sie w prostowanie tylko zmien ta przednia czesc na cala.

 
Posty: 28
Rejestracja: 10 czerwca 2009, 23:49
Lokalizacja: z Piekła
Motocykl: CBR954RR
Rok produkcji: 2003

Post » 12 czerwca 2009, 18:26

Jeśli dostałby aż takiego strzała, to nie ma szans, aby rama na tym nie ucierpiała (nawet się zrymowało - YO). Tymczasem wszystko proste (chyba, że ktoś się pieścił z wymianą ramy, w co wątpię). A prostowanie kolektora to oczywiście tymczasowy zabieg do czasu wymiany na oryginał albo jakiś aftermarket.
Z tymi zegarami kombinowałem i nie bardzo wiem, co jeszcze mogę zrobić. Może restart jakiś przy pomocy zworki? Czy to tylko w przypadku jakichs problemów z elektroniką? Coś czytałem, ale jakoś niewiele mi z tego w głowie zostało.

Przytrzymanie dłużej przycisku od zmiany km/h na mph tylko wyłącza opcję wyświetlania chwilowego zużycia paliwa. Inne kombinacje resetują przebiegi dzienne A i B.

Dzisiaj chlasnę "Carbon Can & Co." jakieś 15cm i zobaczę jak bardzo się dźwięk poprawi :) Może uda się wrzucić porównanie na jutuba.

Pozdro
The psychiatrist says I'm crazy, but the voices in my head say I'm not!

Awatar użytkownika
 
Posty: 59
Rejestracja: 31 stycznia 2009, 16:14
Lokalizacja: Vavamuffi
Motocykl: 954RR
Rok produkcji: 2003

Post » 13 czerwca 2009, 00:16

pewnie że jest "szansa by rama nie ucierpiała" ;)
energia róxnie się rozkłada i nie zawsze rama przyjmuje najwięcej, uszkodzzenie ramy to już totalna mogiła...
Njapewniej ladżury się pogięły, może mocowanie osi poszło i kołem dostał kolektor, chociaż to takie miejsce że i chłodnica mogła się wgryźć (sam mam podobne, tyle że malutkie wgniecenie od chłodnicy właśnie)
Ja poszukałbym jakiegoś kolektora z rozbitka na aledrogo.

 
Posty: 28
Rejestracja: 10 czerwca 2009, 23:49
Lokalizacja: z Piekła
Motocykl: CBR954RR
Rok produkcji: 2003

Post » 13 czerwca 2009, 00:33

Dzięki, ale myślę, że nie ma sensu drążyć i dramatyzować. Może coś mu się stało, może nie. Tak już ma i nic z tym teraz nie zrobię. Trzeba się zastanowić nad usunięciem wady a nie gdybać i wymyślać w jaki sposób mogła powstać. Temat wgniotki zamknięty, teraz sprawa zegarów. Przesrane przebieg w milach, niby prosto policzyć, ale po co wracać do jakichś średniowiecznych metod?
Powtórzę pytanie:

Czy ktoś zna sposób na przestawienie przebiegu całkowitego ODO z mil na kilometry?

Jakaś sekwencja przycisków jest, czas ich przytrzymania? Master reset jakiś, czy mam sobie poprawić mazakiem? :P

Pozdro
The psychiatrist says I'm crazy, but the voices in my head say I'm not!

 
Posty: 22
Rejestracja: 24 lutego 2008, 18:40
Lokalizacja: WLKP
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 0

Post » 15 czerwca 2009, 23:47

Witam
Też drążyłem temat zmiany przebiegu z mil na kilometry i z tego co się dowiedziałem jeżeli masz anglika żadną kombinacją przycisków tego nie zrobisz... i o innych sposobach też nie słyszałem. :/
Robak

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości