Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 16:19

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Moto zgasło przy wyprzedzaniu i potem jeszcze kilkakrotnie.

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Moto zgasło przy wyprzedzaniu i potem jeszcze kilkakrotnie.

Post » 16 czerwca 2009, 14:52

Hello. Wracałem do domu z wyprawy w Czechach i Słowacji i tak 150km przed domem jak wyprzedzałem TIR-a to mi moto zgasło. Zaraz go odpaliłem i skończyłem wyprzedzanie. Z początku myślałem że niechcący wcisnąłem Kill Swich-a. Niestety sytuacja powtórzyła się kilkakrotnie. Moto gasło lub dławiło się (wskazówka obrotomierza spadała do zera i powracała z powrotem do odpowiednich obrotów). Czasami moto dławiło się ale nie gasło ale to chyba tylko dlatego że koło tocząc się napędzało silnik i nie pozwalało mu zgasnąć. Jak wcisnąłem sprzęgło to moment i moto gasło po tym jak zaczynało się dławić i obroty szalały. Miałem zamontowane gniazdo do zapalniczki na potrzeby GPS-a (był podpięty bezpiecznik ale się nie przepalił) i dodam że mam PCIIIr zainstalowanego. Wymontowałem gniazdo zapalniczki a Power Commandera ustawiłem na pozycję LOW a było na HIGH i CBR przestała gasnąć. I tak przejechałem ostatnie 70km do domu już spokojnie bez niemiłych niespodzianek. Nie wiem co to mogło być. Boję się że może się to przytrafić w najmniej chcianym momencie. Przejechałem w 5 dni 2300km i było wszystko OK (cud, miód) a tu 150 km przed końcem podróży takie ceregiele :(
Może ktoś coś miał już takiego? Jakieś rady gdzie zacząć szukać przyczyny?
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
 
Posty: 59
Rejestracja: 31 stycznia 2009, 16:14
Lokalizacja: Vavamuffi
Motocykl: 954RR
Rok produkcji: 2003

Post » 16 czerwca 2009, 20:33

miałem dokładnie taką samą sytuację! ;)
najpierw ją przyduszało - jakby nie dostawała paliwa, kolejnym objawem było gaśnięcie i odpalanie połączone z prychaniem, aż w końcy nie chciała odpalić w ogóle
- wszystko w przeciągu 1go dnia, a pierwsza z tych niespodziewanek także przy wyprzedzaniu.. :-|
w moim przypadku zawiniły złe i zasrane świece
Po ich wymianie, kiedy przy okazji wymieniłem filtr powietrza wszystko gra jak w bajce :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 17 czerwca 2009, 09:41

Guliver pisze:a Power Commandera ustawiłem na pozycję LOW a było na HIGH i CBR przestała gasnąć.

Tzn. że dodałeś paliwa w zakresie niskich obrotów. Wciskanie tych guziczków powoduje dodawanie, a następnie ujmowanie dawki paliwa w poszczególnych zakresach obrotów - widać to na tej skali diodowej z boku.

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Post » 17 czerwca 2009, 09:53

Tylko że ja cały czas miałem na HIGH i nic się nie działo przez ponad 2000km i dopiero na koniec. I jeszcze jedno. Bo nie wiem czy dobrze rozumiem. Są 3 opcje ustawienia PC 1.HIGH 2. MIDLE 3.LOW. Czy High oznacza wzbogacenie mieszanki w całym zakresie obrotów czy tylko w górnym? Low - czy oznacza wzbogacenie mieszanki tylko w dolnym zakresie obrotów czy obniżenie w całym zakresie obrotów?

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 17 czerwca 2009, 10:27

High - wzbogaca i obniża mieszankę w górnych, Middle - w środkowych, a low w niskich. Te nazwy dotyczą zakresu obrotów, a naciskanie guziczka powoduje wzbogacanie lub zubażanie, zależnie ile razy ponaciskach, co widać na tej skali diodowej z prawej strony.

Awatar użytkownika
 
Posty: 252
Rejestracja: 28 stycznia 2009, 15:46
Lokalizacja: NOS
Motocykl: sc 44
Rok produkcji: 2001

Post » 17 czerwca 2009, 21:35

Guliver, dostałeś PW ?
mam już motocykl-myślę nad podpisem ;)

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 18 czerwca 2009, 00:28

chyba komus sie cos popsuło :D :D
sisi to jest gość

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Post » 18 czerwca 2009, 09:50

miki pisze:Guliver, dostałeś PW ?


Tak. Dzięki Miki. Sprawdzę wszystko w weekend bo teraz jestem w Bydgoszczy służbowo.
Znając życie to pewnie jakaś śmiesznie prosta usterka. Jak znajdę co to było to dam znać.

[ Dodano: Czw Cze 18, 2009 9:51 am ]
goOly19 pisze:chyba komus sie cos popsuło :D :D


Nie ma to jak cieszyć się z czyjegoś nieszczęścia :<

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 18 czerwca 2009, 10:33

nie no ja sobie zartuje ale guliver uporales sie z ta usterka? sprawdz moze przewody od pompy paliwowej
sisi to jest gość

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Post » 18 czerwca 2009, 11:56

Gooly, jak już pisałem ja jestem teraz w pracy w delegacji w Bydgoszczy i dopiero do Lbn. wrócę w piątek wieczór to siądę przy moto. Otworzę zimne piwko i zacznie się szukanie usterki.

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 18 czerwca 2009, 12:31

a moge ci odwiedzic na piwko?:D
sisi to jest gość

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Post » 12 lipca 2009, 17:27

Właśnie siedze u kumpla w warsztacie i mamy problem. Tak jak wyzej opisalem. Sprawdziliśmy i wyskakuje kod błędu numer 29. Po angielsku "malfunction indicator". Wiem co to po angielsku oznacza ale nie czaje o co chodzi. Tzn. nie wiem gdzie szukać usterki. W serwisówce nie ma wyjaśnienia dla błędu numer 29. Plizzz help. Jak ktoś wie to proszę o radę. Dzięki.

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości