Witam. Jak w temacie moto ściąga mi na prawo. Dzieje się to jak puszcze kierownice . Zakładałem ostatnio amor skrętu a wcześniej nie odczuwałem tego, albo niezwróciłem na to uwagi. Ściąga mi też jak jade na jednym kole , zawsze w prawo. Co to może byc? Krzywy czy co? czy opona nierówno zdarta?
Witam. Też miałem podobny problem jadąc na gumie, zawsze w prawo mnie ściągało, ale żona się zdziwiła czemu jeżdzę krzywo. Wyszło, żę siedziałem bardziej po prawej stronie, wystarczyło się przesunąć na lewo i było ok.
jedz tym samym pasem tylko w druga strone zobaczy czy bedzie w lewo sciagalo jak tak to tylko dlatego ze asfalt jest profilowany w jedna strone ,jak nadal bedzie sciagalo szukaj przyczyny w ustawieniach kol zakladajac ze moto proste ewentualnie w opnach cisnienie,
sprawdź na szpanerze tylnego koła czy masz równo skręcono bo możesz miec troche krzywo i juz będziesz mógł czuć różnice. A moto masz pewne??? Tzn nie bite bo czasem możesz mieć nawet wahacz krzywy bądź rame w najgorszym przypadku co jest oczywiste
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED
Jeśli na gumie ściąga cały czas to masz albo nierówno zdartą oponę (np po torze od palenia gumy) lub źle ustawione koło.A w czasie jazdy to może na półkach lagi są źle skręcone popuśc śruby i kierownicą daj ciut w lewo.Ale tak się zdarza raczej przy jakiejś glebie aby się coś przekrzywiło na pułkach.
Ogólnie to miałem wymianiane uszczelniacze z przodu i dzisiaj sciagnalem gumke zeby zobaczyc jak to wyglada i tylko z jednej strony jest nowy uszczelniacz z lewej bo tam cieknal, a z prawej niewidac zeby było cos robione. Ogólnie wałka mi kolo skręcił bo skasował za robienie dwóch stron. Musze jechac na reklamacje. A tak poza tym przypuscmy ze jak mam lewa lage zalana nowym olejem , a prawa np ma stary olej to bedzie bardziej mięka nie?? Może od tego ściągac??
Możliwe jak nalał oleju o innych parametrach np 15w a w 2 jest 10 czy 5W.Ale jak jest ten sam to raczej nie powinno bardziej z powodu,że źle coś poskładał,poskręcał a po 2 nie wymienia się oleju w 1 ladze bo inaczej pracuje nowy olej a inaczej taki co ma 5k 10k.Ja bym takiego mechanika udusił