Dzisiaj jest 18 maja 2024, 18:04

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

wydmuchało świece

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 79
Rejestracja: 09 lipca 2008, 17:08
Lokalizacja: Dębe pod
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 0

Post » 08 września 2009, 22:41

decyzja zapadłą będzie druga głowica która mi została z drugiego silnika bez kombinacji tak jak powinno być

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 28 lipca 2010, 20:06

mam ten sam problem chciałałem to naprawić bez zdejmowania głowicy ale czytam od jakiegoś czasu info na ten temat i chyba nie ma wyjścia trzeba zdemontować głowicę .
Wini i jak wymiana głowicy czy jakiś patent ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 73
Rejestracja: 02 stycznia 2008, 23:18
Lokalizacja: Olsztyn/G
Motocykl: CBR954
Rok produkcji: 2002

Post » 28 lipca 2010, 20:37

Witam. Koleżka miał identyczny problem, ale zrobił to niskim kosztem bez zmieniania głowicy. Zrobił większy gwint w głowicy gwintownikiem, następnie świece wkręcił w tuleje metalową i na tej tulei zrobił gwint identyczny jak w głowicy. Już drugi sezon lata na tej świecy. Jestem tylko ciekawy co będzie gdy będzie chciał wymienić świece?? Pozdrawiam

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 28 lipca 2010, 20:41

to zalezy jak zroiona zostala ta tuleja prawidlowo to ona powinna miec cos w stylu zęba ze poprostu nie ma szansy go wykrecić, albo klej,chyba w pewien sposob tez przypadlosc 929 ...
sisi to jest gość

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 28 lipca 2010, 21:37

lukaszcbr a powiedz jak uporał sie z opiłkami po gwintowaniu bez zdejmowani głowicy bo tu też jest problem . słyszłem z poczty pantoflowej że w mojej okolicy warsztat co robi głowice zrobił kolesiowi w aucie taki gwint bez zdejmowania głowicy też patent z tuleją , przestawili zawory żeby wydmuchało opiłki ale to w aucie i jadę do nich w tym tygodniu jak będzie wolne zagadać czy da się zrobić w moto takie cuda bez zdejmowani głowicy . oby dało radę i wszystko było ok

Awatar użytkownika
 
Posty: 73
Rejestracja: 02 stycznia 2008, 23:18
Lokalizacja: Olsztyn/G
Motocykl: CBR954
Rok produkcji: 2002

Post » 29 lipca 2010, 17:36

Jest taki drut z magnesem na końcu (taki do wyciągania śrubek). To ten pręt wsadzał kilka razy i się opiłki przyczepiały. Następnie zakręcił kilka razy rozrusznikiem bez wkręconej świecy. I tyle.

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 29 lipca 2010, 19:53

z tego co się orientuję to magnes nie działa na aluminium a głowica z alu jest tak ?

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 29 lipca 2010, 20:49

dokladnie jak piszesz z alu

 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 20 lutego 2011, 12:44

Kumpel ściągnął właśnie głowice by dorobić tulejke , bo jakis baran który jeżdził motorem wcześniej nie dokręcił świecy i wydmuchało!! I na jego prośbę pytanie: czy planowanie głowicy obowiązkowo i czy nowa uszczelka też czy mozna się pokusić złożenia na starej, bo słyszał opinie , że stalowa nadaje się do ponownego założenia gdyż nowa nie jest tania??

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 20 lutego 2011, 13:06

jak masz ściągniętą głowicę to po co ryzykować tą samą robotę wymień na nową bynajmniej ja tak zrobiłem bez półśrodków :)

 
Posty: 518
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:28
Lokalizacja: WLKP Kalisz
Pochwały: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Rok produkcji: 2008

Post » 20 lutego 2011, 13:32

witam...jak kolega wyżej pisze nie ryzykował bym zaoszczędzisz kilka złoty i nie masz pewności przedmucha czy nie.podczas jazdy bedziesz myślał czy dojedziesz do domu czy nie.kolo w ZX9 miał podobny problem założył na starą uszczelke i po 10km szczeliła,zamówił jakiś tanszy zamiennik i było to samo.dopiero pomógł orginał i planowanie głowicy.chciał zaoszczędzic i stracił dwa razy.no i moto unieruchomione na dwa weekendy. ;)

 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 20 lutego 2011, 14:12

Tez tak twierdze, ale kumpel ma trochę problemy finansowe, wiec z tąd moje pytanie !! Chciał wiedzieć jakie jest prawdopodobieństwo , że wytrzyma, ale jeśli nikłe to bedzie musiał kupic nowa!!

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości