Dzisiaj jest 20 maja 2024, 10:54

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

problem!!!

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 121
Rejestracja: 14 września 2009, 14:22
Lokalizacja: wolin
Motocykl: 1000rr
Rok produkcji: 2005

problem!!!

Post » 20 grudnia 2009, 21:03

Witam! jak w temacie mam problem bo jakis czas temu mialem incydent z moja 954 wywrocila sie na lewa strone, rozwalila pokrywe od silnika
( i alternatora ) i jak sie nidawno okazalo odlamal sie kawalek aluminium od silnika przy tej wlasnie pokrywie alternatora i poszlo male pekniecie na silniku... co teraz robic??? wyciagac silnik i spawac to czy co robic??? z gory dzieki za pomoc

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Re: problem!!!

Post » 20 grudnia 2009, 21:12

Sam raczej tego nie spawaj,jeśli nie jest to duży ubytek to daj to profesjonalnie do pospawania tig.Przed spawaniem koniec pęknięcia nawierć aby dalej nie poszło.Znam kolesia co spawał mig mag taki blok i z małego pęknięcia zrobiła mu się duża pajęczyna.I na długo mu ten spaw nie wytrzymał... ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 121
Rejestracja: 14 września 2009, 14:22
Lokalizacja: wolin
Motocykl: 1000rr
Rok produkcji: 2005

Post » 20 grudnia 2009, 21:23

a jak wymienie dolny blok silnika to chyba problemow nie bedzie co??? tylko jakie to by mniej wiecej koszta byly???

Awatar użytkownika
 
Posty: 141
Rejestracja: 14 września 2008, 11:03
Lokalizacja: slask/uk
Motocykl: SC28/SC33/SC50/SC57/SC59
Rok produkcji: 2008

Post » 20 grudnia 2009, 21:36

z tego co mi wiadomo nie mozna wymieniac jednego bloku !!!! duzo osob ma pospawany ten blok nawet stosuja jakies kleje i daje rade tylko zawsze bedzie ci sie pocil w tym miejscu

Awatar użytkownika
 
Posty: 86
Rejestracja: 11 lutego 2009, 15:13
Lokalizacja: Tychy / K
Pochwały: 2
Motocykl: 1000RR, TDM 900, Cali 1100, seven, SHL M05
Rok produkcji: 0

Post » 20 grudnia 2009, 21:40

Jak chcesz wymieniac blok to cały góra i dół. Jesli wymienisz tylko dolna czesc bloku moze a nawet napewno nie zgra ci sie na panewkach z górna czescią . To jest jak 1/100000 ze trafisz na blok z taką samą srednicą otworów na panewkach. Jak bedziesz zmieniac blok to nie zapomnij o selekcjach panewek.

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 20 grudnia 2009, 23:31

spawaj u mnie w pracy juz nie raz spawali takie bloki,czy skrzynie od samochodow nigdy nie wyciagali sinika,tylko pamietaj by rozlaczyc komputer(wypiac wtyczke i aku odlaczyc)jezeli,boisz sie spawac to polecam klej AGOMET klejlem nim,deliel alternatora od zx6 bo niestety magnezu nie spawamy i pomino malej gleby dekiel klejony nie pekl nic nie cieknie klej wytrzymuje temp 200 stopni

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 20 grudnia 2009, 23:37

ee Normalka ;) przy kazdej wywrotce praktycznie idzie ten kawałek od spodu w 954 929. moja rada najlepiej popsawaj silnika nie wyciagaj.. - da rade tak pospawać i bloku rownież nie polecałbym zmieniacze wzgledu na te panewy.pospawać - ew uszczelnic dodatkowo jakims klejem dwuskładnikowym ? powinno byc gitara. pozdro

 
Posty: 84
Rejestracja: 17 września 2009, 23:01
Lokalizacja: Łęczna
Motocykl: brak
Rok produkcji: 2006

Post » 21 grudnia 2009, 00:24

a co zrobić jak pękniecie doszło już do sruby od panewki? :/

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 15 grudnia 2007, 20:16
Lokalizacja: Warszawa.
Motocykl: R1 Rn09
Rok produkcji: 2003

Post » 21 grudnia 2009, 12:20

Pewnie wymianą pieca tu śmierdzi, chyba zacznę sprowadzać silniki bo co jakiś czas ktoś potrzebuje.
,,Nie ważne przy czym stoisz ale ważne jak tym jeździsz"

Awatar użytkownika
 
Posty: 121
Rejestracja: 14 września 2009, 14:22
Lokalizacja: wolin
Motocykl: 1000rr
Rok produkcji: 2005

Post » 21 grudnia 2009, 12:27

dzieki wielkie za pomoc!!!

 
Posty: 84
Rejestracja: 17 września 2009, 23:01
Lokalizacja: Łęczna
Motocykl: brak
Rok produkcji: 2006

Post » 22 grudnia 2009, 00:58

a może jednak zaryzykowac i próbować wymienic dolną część bloku???

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 22 grudnia 2009, 13:36

Pospawaj/poklej nic sie nie stanie, najwyzej bedzie cieklo chociaz nie powinno. Wtedy w ostatecznosci mozesz zmienic blok

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 5 gości