wiesz jeśli kapie ze zbiornika wyrównawczego to moze byc jak kolega wyzej pisał uszczelka pod głowica - duzo takich przypadków miałem. Jedna rada jak to sprawdzić: rozgrzej go lekko, zgas silnik, odkręc korek (najlepiej w rekawicach) zapal i sprawdź co sie dzieje jak wywali płyn to pewnie uszczelka.. czasami też może lecieć z tamtąd dym (kompresja dostaje sie do układu chłodzącego).
Pare razy tak miałem (podam tu przykład FZR 400) .. miała uszkodzoną uszczelke pod głowicą.. na zimnym silniku praktycznie nie było nic widać .. gdy sie torche rozgrzał w chłodnicy (patrzac na otwartym korku) zaczeła woda lekko szaleć.. bulgotać.. i troche ucieklo zawsze do zbiorniczka wyrównawczego .. i było niby Ok do chwili .. chwili w której moto Porządnie przegoniłem.. wtedy za mna fontanna
Jak wywnioskowałem z Twoich wypowiedzi chcesz kupić ten motor..
wieć niechce Cie zniechęcać - pierw sprawdź czy czasami jakis przewód nie przepuszcza.. moze to jakas pierdułka..
jednak jak pojawia sie objawy takie jak Ci pisałem (beda dosyc widoczne).. to obstawiałbym uszczelke pod głowica - wydaje sie nic strasznego ale uwierz tylko sie wydaje.. TO NIE SAMOCHÓD - wieć trzeba wyjąc cały silnik (a w 954 silnik razem z wachaczem!!) rozebrać pol silnika

heh rozrząd itp.. no roboty w cuj..
WIec jak husar pisał zdejmij owiewki i sprawdź skad to kapie zebyś po pierwszej przejażdzce w SEZONIE nie miał SUpriSe