Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 21:41

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Kapie płyn Chłodniczy po odpaleniu

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 316
Rejestracja: 15 września 2009, 06:24
Lokalizacja: Chrzanów
Pochwały: 2
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 2002

Kapie płyn Chłodniczy po odpaleniu

Post » 03 stycznia 2010, 16:32

Witam
czy to normalne ze jak odpale na zimnym silniku 954 to po chwili zaczyna kapać płyn chłodniczy nie dużo 10-20ml
Później przestaje
Normalne czy nie normalne ??

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 03 stycznia 2010, 16:50

raczej nie

[ Dodano: Nie Sty 03, 2010 3:51 pm ]
ta tak jak bys odpalił moto a,na zimnym leciałby olej .... :ooo:

 
Posty: 316
Rejestracja: 15 września 2009, 06:24
Lokalizacja: Chrzanów
Pochwały: 2
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 2002

Post » 03 stycznia 2010, 20:57

A czy moze to byc spowodowane tym ze wlałem za duzo płynu chłodniczego i jak sie rozgrzeje to włąsnie ucieka on ze zbiorniczka wyrównawczego

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 03 stycznia 2010, 20:58

kolego , napewno to nie normalne normalnie to CBR-ka zuzywa benzyne a nie 20 ml plynu chlodniczego na rozruch,
a skad ci ten plyn pocieka ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 03 stycznia 2010, 21:21

fesk pisze:A czy moze to byc spowodowane tym ze wlałem za duzo płynu chłodniczego i jak sie rozgrzeje to włąsnie ucieka on ze zbiorniczka wyrównawczego


Jeśli nalałeś pełną chłodnicę i zbiorniczek wyrównawczy to może trochę kapac...Ale jeśli moto jest już rozgrzane i po ponownym uruchomieniu to samo to możliwe że masz uszkodzoną uszczelkę pod głowica,albo dziurawy,luźny jakiś wąż ;)
Sprawdź czy nie robi się ciśnienie w zbiorniczku albo gdzie dokładnie kapie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 143
Rejestracja: 20 października 2009, 09:02
Lokalizacja: zewsząd
Pochwały: 1
Motocykl: Sandały Ojca Gaudentego
Rok produkcji: 0

Post » 03 stycznia 2010, 23:03

oo widze ze kupiles juz moto ;) :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 03 stycznia 2010, 23:34

Jeśli zalałeś za dużo płynu to go wypluje po rozgrzaniu... kwestia skąd pluje Ci tym płynem?

 
Posty: 316
Rejestracja: 15 września 2009, 06:24
Lokalizacja: Chrzanów
Pochwały: 2
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 2002

Post » 04 stycznia 2010, 07:19

Jeszcze nie kupiłem :)
Kapie z okolic zbiorniczka wyrównawczego po lewej stronie niedaleko dzwigni zmiany biegów.
Kurcze musze sie temu przyjżeć ...
Bo zaczeło kapac jak już sie dogrzał i wyłączył "ssanie" ale naprawde niewiele.
Jak macie jakies rady to sprawdze to :) Nie chce sie wkopac w bagno
Bede jeszcze jechał ogladać moto dokladnie

 
Posty: 20
Rejestracja: 17 grudnia 2009, 13:45
Lokalizacja: Białystok
Motocykl: supersport
Rok produkcji: 0

Post » 04 stycznia 2010, 12:08

Wiesz co, odkreć owiewki i się temu przyjżyj, idź po śladzie aż dojdziesz do zródła, innego gdybania nie ma. U mnie po ślizgu rownież zaczął lecieć płyn chłodoniczy, myślałem, że chłodnica tak leciało. Po rozmontowaniu owiewek, idąc po śladzie doszedłem, że to tylko opaski się rozluźniły przy rurkach, troche ruchów śrubokrętem i wszystko ok. A to, że na "rozruchu" cieknie a potem nie może zależy od cisnienia w rurkach, nie wiem trudno mi gdybać ale bez zdjemowania owiewek nie dojdziesz tak myśle. Powodzenia w rozkręcaniu:)

 
Posty: 316
Rejestracja: 15 września 2009, 06:24
Lokalizacja: Chrzanów
Pochwały: 2
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 2002

Post » 04 stycznia 2010, 18:13

Oki zdam ralacje co i jak :)
dzięki za info

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 04 stycznia 2010, 23:34

wiesz jeśli kapie ze zbiornika wyrównawczego to moze byc jak kolega wyzej pisał uszczelka pod głowica - duzo takich przypadków miałem. Jedna rada jak to sprawdzić: rozgrzej go lekko, zgas silnik, odkręc korek (najlepiej w rekawicach) zapal i sprawdź co sie dzieje jak wywali płyn to pewnie uszczelka.. czasami też może lecieć z tamtąd dym (kompresja dostaje sie do układu chłodzącego).
Pare razy tak miałem (podam tu przykład FZR 400) .. miała uszkodzoną uszczelke pod głowicą.. na zimnym silniku praktycznie nie było nic widać .. gdy sie torche rozgrzał w chłodnicy (patrzac na otwartym korku) zaczeła woda lekko szaleć.. bulgotać.. i troche ucieklo zawsze do zbiorniczka wyrównawczego .. i było niby Ok do chwili .. chwili w której moto Porządnie przegoniłem.. wtedy za mna fontanna :D
Jak wywnioskowałem z Twoich wypowiedzi chcesz kupić ten motor..
wieć niechce Cie zniechęcać - pierw sprawdź czy czasami jakis przewód nie przepuszcza.. moze to jakas pierdułka..;)
jednak jak pojawia sie objawy takie jak Ci pisałem (beda dosyc widoczne).. to obstawiałbym uszczelke pod głowica - wydaje sie nic strasznego ale uwierz tylko sie wydaje.. TO NIE SAMOCHÓD - wieć trzeba wyjąc cały silnik (a w 954 silnik razem z wachaczem!!) rozebrać pol silnika :/ heh rozrząd itp.. no roboty w cuj..

WIec jak husar pisał zdejmij owiewki i sprawdź skad to kapie zebyś po pierwszej przejażdzce w SEZONIE nie miał SUpriSe :one:

 
Posty: 316
Rejestracja: 15 września 2009, 06:24
Lokalizacja: Chrzanów
Pochwały: 2
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 2002

Post » 05 stycznia 2010, 22:09

Dzięki chłopaki za info :)
Jednak Wąż niedokrencony i nie przy zbiornicku tylko koło (tak mi sie wydaje) termostatu
Także wszsytko w jak najlepszym porządku :)
TEMAT ZAMKNIĘTY :)
Flacha dla wszystkich :)

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości