Dzisiaj jest 13 maja 2024, 13:16

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

lekko obrotomierz skacze na wolnych obrotach

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 7
Rejestracja: 22 stycznia 2010, 23:17
Lokalizacja: krapkowic
Motocykl: honda sc59,sc57
Rok produkcji: 2011

lekko obrotomierz skacze na wolnych obrotach

Post » 22 stycznia 2010, 23:26

silnik nierowno pracuje co trzeba wyregulowac?

Awatar użytkownika
 
Posty: 28
Rejestracja: 03 października 2009, 10:52
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: HONDA CBR1000RR
Rok produkcji: 2005

Post » 22 stycznia 2010, 23:31

Proponował bym synchronizacje przepustnic
Całkowity Brak Rozumu

FJ1100>GSXR750>GSXR1100>TL1000R>CBR1000RR

Laser Extreme,PCIII,Pipercross,Harris,Titax,Galfer

Awatar użytkownika
 
Posty: 313
Rejestracja: 29 grudnia 2009, 23:02
Lokalizacja: KCH
Pochwały: 1
Motocykl: gixx k7
Rok produkcji: 0

Post » 23 stycznia 2010, 13:17

Yyyyy a czy tak nie powinno poprostu byc?

 
Posty: 316
Rejestracja: 15 września 2009, 06:24
Lokalizacja: Chrzanów
Pochwały: 2
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 2002

Post » 23 stycznia 2010, 14:35

jak skacze ??
Moze nakrec filmik chocby telefonem i wrzuć :)
Moze jestes przeczulony

Awatar użytkownika
 
Posty: 11
Rejestracja: 01 stycznia 2010, 23:50
Lokalizacja: Jarocin
Motocykl: 954RR
Rok produkcji: 2002

Post » 02 marca 2010, 17:48

Jeśli skacze minimalnie to myśle ze nie ma problemu i jest wszystko Ok... poprostu trzeba sie przyzwyczaić do takiej kultury pracy 954 ;)
,,Im szybciej jade tym widze wyrażniej,,

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 02 marca 2010, 18:03

kolega kiedys zalozyl przelot do fz6 wtedy to dopiero zaczela plywac na orginale rowniutko chodzila a tak apropo moze ktos wie dlaczego tak sie dzieje ze na przelocie zaczyna nie rowno chodzic?

Awatar użytkownika
 
Posty: 169
Rejestracja: 20 maja 2009, 17:25
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 1
Motocykl: CBR1000RR SC57B
Rok produkcji: 2006

Post » 02 marca 2010, 18:52

powinno się zacząć od najprostrzej rzeczy czyli od świec.

Awatar użytkownika
 
Posty: 349
Rejestracja: 22 września 2009, 18:05
Lokalizacja: Nysa
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Rok produkcji: 2006

Post » 02 marca 2010, 19:35

Może dlatego że zmieniają się ciśnienia i trzeba rozbić regulacje po której wszystko jest git!!!

[ Dodano: Wto Mar 02, 2010 6:36 pm ]
Tyle że 954 sama się stroi po zmianie wydechu i filtra!Może faktycznie świece!
Byle do Wiosny :)

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 02 marca 2010, 20:49

ps ,fz6 byla 2007 na wtrysku

 
Posty: 155
Rejestracja: 16 maja 2009, 22:14
Lokalizacja: PL
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 0

Post » 02 marca 2010, 20:50

siema
u mnie też minimalnie pływa i nie ma z tym żadnych problemów
pozdro :)

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 02 marca 2010, 22:06

Jedyne co pomoże w większym lub mniejszym stopniu to balans przepustnic. Aplikacja akcesoryjnego wydechu różnych producentów wzmaga falowanie obrotów biegu jałowego w mniejszym lub większym stopniu. Żaden silnik ZI nie dostroi się do jakiejkolwiek zmiany po stronie wlotu czy wylotu bez czujnila tlenu czyli sondy lambda, a nawet jednostanowa wąskozakresowa 1V cyrkonowa sonda ma ograniczone możliwości monitu AFR ponieważ bardziej popada w skrajności rich/lean a jej zadaniem nie jest utrzymywanie stosunku nadmiaru powietrza lambda w stechiometrii... co innego szerokopasmowa. Inną sprawą jest jak już gdzieś wcześniej pisałem emisja, czyli krótko mówiąc ekologiczne wymogi stosowania mieszanki ubogiej zwłaszcza na biegu jałowym (ponieważ nie używamy biegu jałowego do jazdy więc mieszanka w tym stanie jest bardzo uboga co implikuje dewiacje obrotomierza) Jeszcze inną sprawą jest szybkobieżność silników z czym wiąże się mniejsza bezwładność elementów a bezwładność (czytaj dążenie masy do pozostania w bezruchu) uspokaja chaos pracy wielości ruchomych elementów....tyle :027: PALIĆ I JEŹDZIĆ :jupi:
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 02 marca 2010, 22:25

cziken MISTRZU, Ty to jak odwalisz POEMAT to odwalisz, ale chwala ci za to


Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości