Dzisiaj jest 18 maja 2024, 01:01

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

pęknięty blok w 954

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 136
Rejestracja: 29 marca 2010, 16:27
Lokalizacja: Dolnośląskie
Pochwały: 3
Motocykl: Sprzedany
Rok produkcji: 2002

Post » 08 kwietnia 2010, 08:09

tak, cena okazyjna, 10 000, motor był oglądany przez znajomego mechanika, nic mu wielce nie dolega, jednak nie dostrzegliśmy tych pęknięć. Sprzedawca na szczęście uczciwy i pokryje koszty, pytanie czy się da to naprawić i czy się opłaca? Tylko prosił bym o odniesienie się do informacji zamieszczonych w moim poprzednim poście

[ Dodano: Czw Kwi 08, 2010 8:32 am ]
jednak nie cieknie ze śruby mocującej panewkę, ale z pękniętego obok bloku, z tego co się przyglądam, to widzę że jest tam dość dużo do pospawania i że ktoś już coś kombinował bo chyba było malowane... jak ściągnę dekielek to wszystko będzie wiadomo, ale ze ściąganiem poczekam na sprzedawcę. A tak poza tematem ile trzeba dać za silnik do 954? aktualnie na allegro nie ma wystawionego więc się nie orientuję...

 
Posty: 375
Rejestracja: 12 stycznia 2009, 16:54
Motocykl: HONDA 954 poraz drugi
Rok produkcji: 2003

Post » 08 kwietnia 2010, 10:19

Ja bym kolego na twoim miejscu wstawił drugi dobry piec i po kłopocie:) zwłaszcza ze za moto nie dałes duzo ;)

 
Posty: 319
Rejestracja: 06 listopada 2008, 14:02
Lokalizacja: katowice
Pochwały: 1
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 08 kwietnia 2010, 10:32

no nie wiem czy to takie proste kupić dobry drugi piec, zważając że trzeba za nim jeździć jak za całym sprzętem i najcześciej nie da się go odpalić i sprawdzić tak wiec zastanów się co mówisz.

Spróbuj najpierw tego naprawić, szczególnie że nie jest to panewka czy coś równie poważnego co zagrażałoby blokadą silnika podczas jazdy. Może ten piec był bliski strzału z korby, stąd te pęknięcie?

A czy ktoś z forumowiczów jest prawnikiem może? jakie są szanse wygrania sprawy gdyby pozwać hondę za takie wadliwe silniki?

Awatar użytkownika
 
Posty: 136
Rejestracja: 29 marca 2010, 16:27
Lokalizacja: Dolnośląskie
Pochwały: 3
Motocykl: Sprzedany
Rok produkcji: 2002

Post » 09 kwietnia 2010, 16:51

Witam! pęknięcia jednak nie są aż tak poważne, ściągnąłem dekiel od impulsatora, nie widać nic poważnego, jeśli ściągnę jeszcze kosz impulsatora i zębatkę od rozróżnika to będzie dostęp do spawania od wewnątrz :)

 
Posty: 197
Rejestracja: 04 lipca 2009, 13:30
Lokalizacja: konin
Motocykl: honda cbr900 fireblade
Rok produkcji: 1998

Post » 10 kwietnia 2010, 14:43

spawarka dobra rzecz hihi: ale będzie działać :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 136
Rejestracja: 29 marca 2010, 16:27
Lokalizacja: Dolnośląskie
Pochwały: 3
Motocykl: Sprzedany
Rok produkcji: 2002

Post » 10 kwietnia 2010, 18:01

obiło się mi o uszy że spawanie bloku może doprowadzić do zniszczenia panewek... co o tym sądzicie?

Awatar użytkownika
 
Posty: 90
Rejestracja: 16 listopada 2009, 00:24
Lokalizacja: k/Opole
Motocykl: STREETFIGHTER CBR1100XX
Rok produkcji: 0

Post » 10 kwietnia 2010, 18:27

Spawaniu alu towarzyszy bardzo wysoka temp...

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 5 gości