Strona 1 z 3

Oczko od oleju

Post: 19 kwietnia 2010, 18:15
autor: nikor11
Panowie problem następujący, po spuszczeniu oleju w oczku cały czas pokazuje pełny stan oleju. Zdjąłbym dekiel ale nie mogę dostać uszczelki...
Ciągle zastanawiałem się ile oleju wlane że zawsze był pełny stan.
Aha moto niedawno kupione od gsxrlukasza z lublina tzw igiełka zachwalana przez forumowiczów rotfl2:

Post: 19 kwietnia 2010, 18:45
autor: sasza_19
uszczelki? silikon srebrny polecam spoecjalny do blokow alu. pozatym tam orginalnie chyba jest na silikon? jak bedziesz wlewał olej to wlej bez zastanowiania sie cała czwórke ;)

Post: 19 kwietnia 2010, 18:55
autor: nikor11
Wlałem całą 4 przed wyjazdem do Cz-wy.Ale czy oczko mogło się aż tak przebarwić od oleju?Dziwnie się lata i nie wiadomo czy tam tak naprawdę jest olej...

Post: 19 kwietnia 2010, 19:24
autor: MARTINEZZZ
To że przez oczko nie widać poziomu to nic strasznego, po prostu jest brudne i tyle. A jeśli chodzi o Twój sprzęt to mogę tylko pogratulować Ci wyboru - gdybyś się nie pospieszył o tydzień to teraz to czerwone cacko byłoby pod moim zadkiem ;)
Nie przejmuj się tym że nie widać poziomu - jak cały olej ścieknie to lej 4 litry. Tyle w tym temacie.
Ps. oczywiście spuszczasz na lekko rozgrzanym, prawda?

Post: 19 kwietnia 2010, 19:31
autor: nikor11
Zgadza się na rozgrzanym. Wlałem całe 4 litry CASTROL POWER 1 RACING

Post: 19 kwietnia 2010, 20:31
autor: chanbord
Całe 4 litry? :ooo: Oczko się zabrudziło? :ooo: Heh a niby od czego? Od oleju?

Pierwszy raz słyszę, że oczka się zabrudzają :ooo:

Uważaj kolego, bo to nie jest normalne, a 4 litry to grubo ponad stan. :/ Powinno wejść 3 z małym kawałkiem.

Post: 19 kwietnia 2010, 20:33
autor: arek
pewnie jakby to nie był motocykl kupiony od Waszego kolegi Łukasza to zaraz by poleciały odpowiedzi typu, że to jakiś szrot i że zaniedbywany olej był itp,itd, bo oczko jest nie przejrzyste, a tak to nawet jakby smoła była w silniku to i tak jest igła i niczym nie trza sie przejmowac bo to przecież igła od Łukasza...Nie pisze tego złośliwie ale już w wielu tematach pojawiły sie takie krzywe akcje że jak motor od znajomego i wcześniej był polecany przez innych forumowiczów no to już tak trzeba trzymać do końca. Niepotrzebnie kolega Nikor11 pisał że chodzi o motor od Łukasza. Może wtedy odpowiedzi i sugestie byłyby obiektywne. To napewno nie jest normalne!!!Chyba że był tam lany HIPOL!!!

Post: 19 kwietnia 2010, 20:42
autor: gsxrlukasz
halo halo Ja tu jestem:) Oczko było takie jak już kupiłem moto ( sprowadzone z Francji) arek a w oleju to bym Cie utopił całego, więc nie zarzucaj mi zaniedbania wymiany oleju,,, kto mnie zna to wie !!! w 954 wchodzi 3.7L bez problemu 4 litry się wlewa,,,,ps. nie zarzucać mi że szrot ja nikogo nie zmuszałem do kupna, chłopak przyjechał odpalił,sam powiedział ze ładnie cyka,motocykl był w bardzo dobrym stanie wizualnym i technicznym . Koniec w tym temacie !!!

Post: 19 kwietnia 2010, 20:44
autor: arek
czytaj ze zrozumieniem!!! nigdzie nie napisałem że zaniedbałeś motor

Post: 19 kwietnia 2010, 20:46
autor: losiak
Wg serwisówki jest tak:
przy wymianie oleju - 3,5 litra
przy wymianie oleju z filtrem - 3,7 litra
po demontażu silnika - 4,0 litry.

Kiedyś 4- ke wlałem po demontażu silnika i było za dużo. Ze 2-3 setki ściągnąłem i dopiero sie poziom pokazał.

Jak za dużo oleju to też chyba nie dobrze (do normalnej jazdy - nie mowie co permanentnym gumowaniu :) )

Post: 19 kwietnia 2010, 20:49
autor: gsxrlukasz
arek pisze:czytaj ze zrozumieniem!!! nigdzie nie napisałem że zaniedbałeś motor


a ch-j wie co podmiot liryczny miał na myśli więc eliminuje jedną z opcji...

Post: 19 kwietnia 2010, 20:53
autor: arek
widze, że próbujesz zabłysnąć znajomością polonistyki ale w tym temacie chyba nie o to chodzi. A określenia typu podmiot liryczny zachowaj dla swoich kolegów i rodziny...