Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 04:59

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

pękająca czasza

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 282
Rejestracja: 25 maja 2008, 19:51
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Rok produkcji: 2004

pękająca czasza

Post » 23 kwietnia 2010, 19:42

mam pytanie odnośnie pękającej czaszy w 954. Kupiłem motor no i juz podczas oględzin widziałem że czasza jest klejona ale po kilku opadaniach z latania na kole widze juz pęknięcia, a o ile mi wiadomo jest to przypadłość cbr-ki 954. I teraz nie wiem czy szukać czaszy nigdy nie klejonej lub nowej czy jest jakis skuteczny sposób żeby to naprawić. No i czy Wy w swoich motorach też macie taki problem.

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 23 kwietnia 2010, 19:53

Ja miałem to samo w sc33. Dałem do spawania i muszę przyznać, że czsza nie pękła, pękły jednak powtórnie te dwa bolce od lampy. Jak dobrze zespawają to może nie pęknie. A z koła trzeba starać się lądować delikatnie :)

 
Posty: 282
Rejestracja: 25 maja 2008, 19:51
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Rok produkcji: 2004

Post » 23 kwietnia 2010, 19:55

hehe, no wiem że delikatnie ale nie zawsze wychodzi...

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 23 kwietnia 2010, 20:50

nawet tego nie klej odrazu daj do pospawania, jesli ci sie to przy 1 razie nie zerwie to juz nie powinno, przerabialem ten temat w zx7r, uchwyty byly klejone ogolnie to masakra jak sie oberwie uchwyt i wazne zeby przy spawaniu uchwyt byl we wlasciwym miejscu inaczej bedzie to caly czas napiete i sie bedzie zrywac dalej
sisi to jest gość

 
Posty: 282
Rejestracja: 25 maja 2008, 19:51
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Rok produkcji: 2004

Post » 23 kwietnia 2010, 21:01

dzięki gooly19. Narazie bede jezdził z tym pęknięciem ale jak bedzie szło dalej to zrobie tak jak mówisz

Awatar użytkownika
 
Posty: 166
Rejestracja: 02 września 2008, 09:11
Lokalizacja: Świdnica
Pochwały: 3
Motocykl: Były dwie SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 23 kwietnia 2010, 21:51

Tak wyglądała moja czacha pod koniec sezonu, po miesiacu nauki gumowania, miałem sporo twardych lądowań

Obrazek

Przed nauką czacha miała jedno małe pekniecie od sruby szyby (ktorej nie ma na fotce), zostala za mocno przykrecona i pojawilo sie pekniecie. Pozniej po kazdym twardym ladowaniu pekniecie powiekszalo sie. Przerazilem jak lecialem raz na kole a tu czolowa duza sruba od czachy wyleciała gdzies za mnie :D (dlatego na fotce jest zwykla szesciokątna - teraz juz oryginal). Czacha zostala pospawana (z dwoch stron) i dalej jezdze na kole i od dwoch miesiecy nie peka ponownie, ale i tak szukam powoli zadbanej czaszy w moim malowaniu.

 
Posty: 45
Rejestracja: 12 marca 2010, 19:36
Lokalizacja: wgr
Motocykl: Było 954
Rok produkcji: 2003

Post » 24 kwietnia 2010, 00:22

Panowie trzeba wzmocnić pęknięcia siateczką: http://allegro.pl/item991738070_siatka_ ... 1_5mm.html
I zapraszam do obejrzenia:
http://www.youtube.com/watch?v=er9Pbtzi ... re=related

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 24 kwietnia 2010, 00:57

ja dałem do spawania uchwyty czaszy w 929 i 3 co byly klejone (koleś wzmocnij grubo nadlał) są do tej pory - jeden co uchował sie w orginale niestety pękł .. :( oczywiscie wszystko to sie dzieje od latania na jednym i mocnych upadków albo od tych polskich dziooooor..

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 24 kwietnia 2010, 17:07

dobry motyw z tą siatka :D

 
Posty: 282
Rejestracja: 25 maja 2008, 19:51
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Rok produkcji: 2004

Post » 24 kwietnia 2010, 19:37

trzeba bedzie pod koniec sezonu zrobić to porządnie z jakimś właśnie zbrojeniem, bo przypuszczam że jak kupie czache używaną bez pęknięć to i tak w końcu popęka i tak na okrągło

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 24 kwietnia 2010, 20:00

bez pęknięć to i tak w końcu popęka i tak na okrągło
tu bym sie sprzeczal no bez jaj do tego czasu naucz sie opadac z gumy i kup orginalna uzywana czache i lataj nic sie nie powinno urywac, nie wiem jak to trzeba CENZURA zeby takie orginaly pourywac choc wiem ze i bolce od chlodnicy sie urywaja, MASAKRA !! albo zaloz krotka owiewke i masz spokoj
sisi to jest gość

 
Posty: 282
Rejestracja: 25 maja 2008, 19:51
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Rok produkcji: 2004

Post » 24 kwietnia 2010, 20:08

chodziło mi o to że w 954 ogólnie czasza pęka w niektórych miejscach. A ja tam na kole latam sporadycznie. Motor używam tylko do weekendowych wypadów na czeskie zakręty i nic poza tym. Ale widocznie poprzedni właściciel musiał ostro gumować skoro już czasza była spawana a chciałbym mieć motorek zadbany i trzymający sie kupy a nie rozklekotanego szrota który na większych dziurach rozpada sie na kawałki. A te pęknięcia powstały mi dosłownie po kilku opadnięciach z koła. Widocznie zrobione to było na sztuke

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości