Dzisiaj jest 05 maja 2024, 13:15

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Uszkodzony Exup podmiana trybów...

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 17
Rejestracja: 12 kwietnia 2010, 17:39
Lokalizacja: Olsztyn
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2002

Uszkodzony Exup podmiana trybów...

Post » 01 lipca 2010, 00:55

Witam
Mam uszkodzony exup posypały się tryby orientuje się może ktoś czy można wymienić trybik i czy pasują od czegoś może ?
Drugą sprawa poczytałem że po wymianie exup-u trzeba jakies regulacje robic czy mogę sobie odpuscic te regulcje jesli bym kupil drugi exup i tylko zamieni uszkodzony tryb na dobry ?
Dzięki za odp. pozdrawiam.

 
Posty: 319
Rejestracja: 06 listopada 2008, 14:02
Lokalizacja: katowice
Pochwały: 1
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 01 lipca 2010, 01:36

jak kolwiek nie zrobisz to i tak regulacje trzeba bedzie zrobić bo możesz stracić dolny zakres obrotów. Co do podmiany trybów to nie wiem nawet za bardzo o co chodzi.

Awatar użytkownika
 
Posty: 17
Rejestracja: 12 kwietnia 2010, 17:39
Lokalizacja: Olsztyn
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2002

Post » 01 lipca 2010, 08:33

Jesli chodzi o podmiane trybów to chodzi mi o to ze biore drugi silniczek rozkrecam go wyjmuje dobry tryb i wkladam do starego silniczka w miejsce uszkodzonego i skrecam. A po co ta regolacja skoro nic nie jest kombinowane z linkami silniczek nawet nie jest odłączany od elektryki to jak to sie moze rozregulowac ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 143
Rejestracja: 20 października 2009, 09:02
Lokalizacja: zewsząd
Pochwały: 1
Motocykl: Sandały Ojca Gaudentego
Rok produkcji: 0

Post » 01 lipca 2010, 09:05

tylko wymień to za niedługo bedziesz kolejnych szukał. Myślisz ze one ze starości sie posypały??

Awatar użytkownika
 
Posty: 430
Rejestracja: 16 stycznia 2010, 14:23
Lokalizacja: Kobyłka
Pochwały: 5
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 01 lipca 2010, 09:10

a po co sie reguluje zawory skoro nic tam nie ruszasz, exupa reguluje sie co jakiś czas i pewnie dlatego poszedł ci tryb bo nigdy nie było regulowane.

Awatar użytkownika
 
Posty: 17
Rejestracja: 12 kwietnia 2010, 17:39
Lokalizacja: Olsztyn
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2002

Post » 01 lipca 2010, 10:24

AHA rozumiem, a orietujecie się może czy można od czegoś innego takie tryby zastosowac bo podejrzewam, że występują w wielu urządzeniach .... może istnieje możliwość dokupienia samych trybików ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 143
Rejestracja: 20 października 2009, 09:02
Lokalizacja: zewsząd
Pochwały: 1
Motocykl: Sandały Ojca Gaudentego
Rok produkcji: 0

Post » 01 lipca 2010, 10:41

to by było za proste :one:

Awatar użytkownika
 
Posty: 17
Rejestracja: 12 kwietnia 2010, 17:39
Lokalizacja: Olsztyn
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2002

Post » 01 lipca 2010, 15:26

Niektóre rzeczy mogły by być proste ;) bo dostać gdzies silniczek to jakas masakra ;/

 
Posty: 14
Rejestracja: 28 czerwca 2008, 13:09
Lokalizacja: Jaworzno
Motocykl:
Rok produkcji: 0

Post » 02 lipca 2010, 21:45

Panowie mam podobny problem u siebie , Wczoraj zaswiecila mi sie ( swieci caly czas ) kontrolka czerwona oraz FI , po zrobieniu zworki w gniezdzie , pokazalo mi kod 35 ( czyli exup ? ) . Przed zrobieniem tego testu ze zworka , na przekreconej stacyjce nie bylo slychac jak pracuje silniczek od exupa , po zrobieniu testu na zapalonym zaplonie Silniczek caly czas tak jakby chodzil :| Po odpaleniu i przegazowaniu wogle nie obraca sie i linki nie otwieraja Exupa .

Pierwsze pytanie silniczek do wymiany ?
Drugie pytanie , czemu po zrobieniu testu on caly czas Glosno chodzi ? Jak wypne wtyczke to jest cisza :D

CZy po zmianie na nowy silniczek dalej bedzie caly czas chodzil po przekreceniu kluczyka ? Z tego co wiem powinien wlaczyc sie powyzej 4k obrotów.

AAAaa po sciagnieciu boczka jedna z linek ( dolna siedziala w zaczepie , ale wyskoczyla z tego rowka , wlozylem ja ale daje silniczek tylko Buczy a nie otwiera Exupa )

Awatar użytkownika
 
Posty: 17
Rejestracja: 12 kwietnia 2010, 17:39
Lokalizacja: Olsztyn
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2002

Post » 06 lipca 2010, 09:07

U mnie też buczał, wymontowałem exupa rozkreciłem i okazało sie, że na jednym trybie całkowity brak zębów. Po wymianie na nowy przestał burczeć, zaczął działać ....

Z kolei ja mam jeszcze pytanie przy regulacji exupa trzeba sie skupic na prawidłowym zgraniu oznaczen na godzinie 6 i 9. Czy jak regulowaliście godz 6 to udało sie ustawic idealnie godz. 9 ? bo u mnie 6 jest ruwniutko a na 9 nie koniecznie i teraz nie wiem czy to normalne czy może te lineczki się rozciągneły...?

Awatar użytkownika
 
Posty: 430
Rejestracja: 16 stycznia 2010, 14:23
Lokalizacja: Kobyłka
Pochwały: 5
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 06 lipca 2010, 09:45

chyba normalne. ja też tak mam

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 20 sierpnia 2010, 20:03

Panowie miałem też wysypany silniczek ale one zdychają od zaciętej przepustnicy!!! Więc nowy silnik trzeba kupić i przed założeniem rozebrać i wyczyścić exup bo inaczej dni nowego są policzone!!

[ Dodano: Pią Sie 20, 2010 8:04 pm ]
pear-p1, zrób zdjęcie który tryb masz wysypany!! może w moim starym uszkodzonym jest dobry!!

[ Dodano: Pią Sie 20, 2010 8:07 pm ]
co do poszukiwań silniczka to fakt jest problem!! ale mogę podpowiedzieć że można śmiało rozszerzyć poszukiwania do modeli sc44 sc50 i sc57 ja wyniuchałem od sc57 za 55zł z przesyłką!!

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości