Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 20:24

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Dól na 3 tys obrotów. PILNE

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 18
Rejestracja: 13 września 2010, 19:43
Lokalizacja: Pisz
Motocykl: Honda CBR 954 RR
Rok produkcji: 2003

Dól na 3 tys obrotów. PILNE

Post » 13 września 2010, 20:15

Witam
Moja Honda ma dół równiutko na 3 tys ale tylko podczas jazdy na każdym biegu. Na postoju jest wszystko OK można kręcić do odciny bez problemu nawet się nie zająknie. Co może być tego przyczyną??? jest to rok 2003 wersja USA jak ją kupiłem już tak miała...
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 13 września 2010, 20:41

co ma??jaki dol??ze co do 3tys nie ciagnie jak trzeba??Napisz porzadnie o co ci dokladnie chodzi bo ja nic a nic nie rozumiem.Moto ma dol to dobrze powinienes sie cieszyc hihi:

Awatar użytkownika
 
Posty: 18
Rejestracja: 13 września 2010, 19:43
Lokalizacja: Pisz
Motocykl: Honda CBR 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 14 września 2010, 08:51

wskazówka obrotomierza równo wchodzi na 3 tys obrotów i moto przerywa na każdym biegu 1,2,3... i to wszystko podczas jazdy. Gdy moto jest na postoju lub "na luzie" normalnie kręci sie po obrotach... już jaśniej??? czy jeszcze coś dopowiedzieć??? :)

 
Posty: 403
Rejestracja: 03 lipca 2008, 17:19
Lokalizacja: opole
Pochwały: 3
Motocykl: k8 1000
Rok produkcji: 0

Post » 14 września 2010, 10:32

Kolego ja tez za bardzo nie kumam o czym piszesz ale kiedys w swojej954 mialem podobny objaw...byc moze jest to wina exapu tzn byc moze musialbys go wyregulowac
z tego co pamietam to mozna go ustawic na jedna z dwoch ppozycji wlasnie zeby moto z dolu lepiej szlo i zeby gore mialo lepsza ale nie pamietam dokladnie mi koles ustawil gto w 3 min i bylo wszystko git
Ale moze to inna przyczyna moge sie mylic

 
Posty: 190
Rejestracja: 20 sierpnia 2008, 14:15
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 2
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 0

Post » 14 września 2010, 10:46

exup aż takiego bajzlu nie zrobi.

 
Posty: 319
Rejestracja: 06 listopada 2008, 14:02
Lokalizacja: katowice
Pochwały: 1
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Re: Dól na 3 tys obrotów. PILNE

Post » 14 września 2010, 12:16

Mateuszx8r pisze:Witam
jak ją kupiłem już tak miała...
Pozdrawiam


Fajne padła kupujesz :D

Czyli jak teraz jeździsz? ruszasz 1tys obrotów wchodzisz na 3 tyś i musisz zmienić bieg bo inaczej co sie stanie ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 63
Rejestracja: 05 marca 2010, 02:53
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 1
Motocykl: cbr929
Rok produkcji: 2000

Post » 14 września 2010, 14:36

a jaki masz filtr powietrza kolego?
ja mam lipe 2-3 tyś obr
i ledwo się załatała na PC
jak masz gąbkę to włóż papierowy stock i odrazu powinno być ok

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 14 września 2010, 15:24

teraz jasniej.ja bym podjechal do jakiegos mechanika bo to mi wyglada na jakis bol z zasilaniem paliwa.Moto poporstu nie ma sily praowac pod obciazeniem.Ale to wrozenie z fusow,najpierw musisz posprawdzac wsyztsko -od filtra powietrza i paliwa po swiece.Eliminuj wsyztsko po trochu a jak nie pomoze to tylko jakis fachowiec ci zostaje.Co do kupna to mam nadzieje ze kupiles moto odpowiednio taniej skoro takie objawy byly

Awatar użytkownika
 
Posty: 18
Rejestracja: 13 września 2010, 19:43
Lokalizacja: Pisz
Motocykl: Honda CBR 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 14 września 2010, 16:35

wersja USA nie ma exapa...
diobol cena była adekwatna do stanu mechanicznego tzn. do tego doła w obrotach... Nie kolego po prostu obrotomierz przechodzi ponad 3 tys obrotów i ciągnie tak jak 3ba :) łapałem się z kilkoma 954 to nie mają szans powyżej 3 tys obrotów.
ryjek myślałem żeby zacząć od świec ale wymienię filtr odrazu na K&N i zobaczymy jaka będzie zmiana....
DOMEL filtr paliwa też zmienię a na końcu spróbuję z świecami jak fundusze pozwolą :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 15 września 2010, 07:42

Oj chlopie jak Cie slucham to widac dlaczego Ci ktos padlo wcisnal. Rozumiem kupowac tansze moto bo jest po szlifie ale jak ma cos z silnikiem nie tak to od razu sie odpuszcza ale twoj wybor.
Wersja USA jak najbardziej ma exup wiec glupot nieopowiadaj, co najwyzej niektore przypadki moga nie miec sondy lambda. Lepiej chyba wlasnie wymienic swiece a nie filtr na K&N bo akurat on Ci nic nie da jesli wszystko masz stadnadardowe. A o jakim filtrze palwa mowisz ? to nie auto

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 15 września 2010, 15:36

RudiszRR pisze: A o jakim filtrze palwa mowisz ? to nie auto

to akurat ja mu o nim wspomnialem bo na moj rozum to moto takowa rzecz posiadac powinno.Bo niby co by wtedy filtrowalo jakakolwiek nieczystosc??Napewno nie wtryski wiec wydaje mi sie ze kazde moto ma cos takiego.No chyba ze jestem w bledzie bo i tak moze byc poprostu wzialem to lopatologicznie

 
Posty: 190
Rejestracja: 20 sierpnia 2008, 14:15
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 2
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 0

Post » 15 września 2010, 16:28

jest filtr paliwa w pompie ale przy normalnie uzytkowanym sprzęcie nigdy nie wymaga wymiany.

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości