Strona 1 z 2
Dól na 3 tys obrotów. PILNE

:
13 września 2010, 20:15
autor: Mateuszx8r
Witam
Moja Honda ma dół równiutko na 3 tys ale tylko podczas jazdy na każdym biegu. Na postoju jest wszystko OK można kręcić do odciny bez problemu nawet się nie zająknie. Co może być tego przyczyną??? jest to rok 2003 wersja USA jak ją kupiłem już tak miała...
Pozdrawiam

:
13 września 2010, 20:41
autor: DOMEL
co ma??jaki dol??ze co do 3tys nie ciagnie jak trzeba??Napisz porzadnie o co ci dokladnie chodzi bo ja nic a nic nie rozumiem.Moto ma dol to dobrze powinienes sie cieszyc


:
14 września 2010, 08:51
autor: Mateuszx8r
wskazówka obrotomierza równo wchodzi na 3 tys obrotów i moto przerywa na każdym biegu 1,2,3... i to wszystko podczas jazdy. Gdy moto jest na postoju lub "na luzie" normalnie kręci sie po obrotach... już jaśniej??? czy jeszcze coś dopowiedzieć???


:
14 września 2010, 10:32
autor: remek 2o
Kolego ja tez za bardzo nie kumam o czym piszesz ale kiedys w swojej954 mialem podobny objaw...byc moze jest to wina exapu tzn byc moze musialbys go wyregulowac
z tego co pamietam to mozna go ustawic na jedna z dwoch ppozycji wlasnie zeby moto z dolu lepiej szlo i zeby gore mialo lepsza ale nie pamietam dokladnie mi koles ustawil gto w 3 min i bylo wszystko git
Ale moze to inna przyczyna moge sie mylic

:
14 września 2010, 10:46
autor: zbir
exup aż takiego bajzlu nie zrobi.
Re: Dól na 3 tys obrotów. PILNE

:
14 września 2010, 12:16
autor: diobol
Mateuszx8r pisze:Witam
jak ją kupiłem już tak miała...
Pozdrawiam
Fajne padła kupujesz
Czyli jak teraz jeździsz? ruszasz 1tys obrotów wchodzisz na 3 tyś i musisz zmienić bieg bo inaczej co sie stanie ?

:
14 września 2010, 14:36
autor: ryjek
a jaki masz filtr powietrza kolego?
ja mam lipe 2-3 tyś obr
i ledwo się załatała na PC
jak masz gąbkę to włóż papierowy stock i odrazu powinno być ok

:
14 września 2010, 15:24
autor: DOMEL
teraz jasniej.ja bym podjechal do jakiegos mechanika bo to mi wyglada na jakis bol z zasilaniem paliwa.Moto poporstu nie ma sily praowac pod obciazeniem.Ale to wrozenie z fusow,najpierw musisz posprawdzac wsyztsko -od filtra powietrza i paliwa po swiece.Eliminuj wsyztsko po trochu a jak nie pomoze to tylko jakis fachowiec ci zostaje.Co do kupna to mam nadzieje ze kupiles moto odpowiednio taniej skoro takie objawy byly

:
14 września 2010, 16:35
autor: Mateuszx8r
wersja USA nie ma exapa...
diobol cena była adekwatna do stanu mechanicznego tzn. do tego doła w obrotach... Nie kolego po prostu obrotomierz przechodzi ponad 3 tys obrotów i ciągnie tak jak 3ba

łapałem się z kilkoma 954 to nie mają szans powyżej 3 tys obrotów.
ryjek myślałem żeby zacząć od świec ale wymienię filtr odrazu na K&N i zobaczymy jaka będzie zmiana....
DOMEL filtr paliwa też zmienię a na końcu spróbuję z świecami jak fundusze pozwolą


:
15 września 2010, 07:42
autor: RudiszRR
Oj chlopie jak Cie slucham to widac dlaczego Ci ktos padlo wcisnal. Rozumiem kupowac tansze moto bo jest po szlifie ale jak ma cos z silnikiem nie tak to od razu sie odpuszcza ale twoj wybor.
Wersja USA jak najbardziej ma exup wiec glupot nieopowiadaj, co najwyzej niektore przypadki moga nie miec sondy lambda. Lepiej chyba wlasnie wymienic swiece a nie filtr na K&N bo akurat on Ci nic nie da jesli wszystko masz stadnadardowe. A o jakim filtrze palwa mowisz ? to nie auto

:
15 września 2010, 15:36
autor: DOMEL
RudiszRR pisze: A o jakim filtrze palwa mowisz ? to nie auto
to akurat ja mu o nim wspomnialem bo na moj rozum to moto takowa rzecz posiadac powinno.Bo niby co by wtedy filtrowalo jakakolwiek nieczystosc??Napewno nie wtryski wiec wydaje mi sie ze kazde moto ma cos takiego.No chyba ze jestem w bledzie bo i tak moze byc poprostu wzialem to lopatologicznie

:
15 września 2010, 16:28
autor: zbir
jest filtr paliwa w pompie ale przy normalnie uzytkowanym sprzęcie nigdy nie wymaga wymiany.