Niechce mi się polemizować z tym przebiegiem ... ale jak chodzi o objawy to są conajmniej bardzo dziwne. Czy jak moto jest w ruchu to generalnie nie masz wogóle cały czas hebla ? Czy też działa to 0-1 albo jest mocny albo wogóle klama wpada?
Spotkałem się kilka razy z krzywymi tarczami o różnym stopniu pokrzywienia i objawiało się to od delikatnych drgań na klamce przy małym biciu do właśnie działania zero - jedynkowego.
Objawy podobne - na postoju jest hebel , ruszasz, naciskach dzwignie klamka wpada , jak trzymasz ją delikatnie wciśniętą to po chwili niemal blokuje koło (byłem raz taką 600RR oglądać

). Podnieś sobie na podnośniku przód lub wykręć koło i puść na wyważarce niech się pokręci i zaobserwuj jak tarcze. Ewentualnie daj komuś niech Ci czujnikiem sprawdzi ale jak masz takie bicie to gołym okiem zobaczysz.