Strona 1 z 1

pytanko o dziwna usterke

Post: 10 marca 2011, 13:16
autor: dudis
Siema,niebawem planuje zakup moto, juz mam upatrzony pewien,ogladalem wszystko fajnie ladnie tylko jazda probna jeszcze :mrgreen: wlasciciel mi powiedzial ze jak go w hondzie wrzucili na komputer to wyszlo ze kiedys tam byl robiony 4 bieg :ooo: Pytanko czy ktos moze wie co takiego moglo sie wydarzyc ze 4 bieg wymagał naprawy? moto 33tys km

Post: 10 marca 2011, 14:13
autor: chanbord
Pewnie dawiata, albo Mike kupili z serwisu zębatkę od 4 biegu podając VIN tamtego moto

http://forum.fireblade.pl/topics4/potrz ... .htm#61254

Post: 10 marca 2011, 14:43
autor: dudis
dawno temu to bylo,moze jeszcze nie mieli swoich moto jak bylo robione :mrgreen: a tak poważnie ciekaw jestem czy ktos mi powie co to moglo byc?

Post: 10 marca 2011, 15:42
autor: goOly19
jak 4 bieg siadl to ..... napewno przebieg 33 tys nie jest realny ;D motocykl przy takim przebiegu powinnien wygladac i jezdzic jak nowy!!

Post: 10 marca 2011, 15:45
autor: dudis
jak jezdzi to dopiero sie dowiem w niedziele jak pojade z kasa ogladac,a ile ma to juz w dupie,na liczniku 33 a wazne jak bedzie smigal bo teraz dorwac z cos z realnym przebiegiem to niezalatwo.jest to sprzet kolegi z forum,mowi ze smigal poprzedni sezon i zadnych problemow,ja mu wierze ale chcialem sie dowiedziec co moze byc przyczyna takiego dziwnego czegos.

Post: 10 marca 2011, 16:36
autor: chanbord
Powiem tak. Mam motocykl z aktualnym przebiegiem. Obecnie 27 tyś i daję słowo honoru, że następny właściciel w przyszłości będzie mógł się poszczycić sloganem "mam moto z prawdziwym przebiegiem". Dla mnie uczciwość jest priorytetem i nie cierpię ludzi, którzy kłamią.

Jeśli chodzi o 4 bieg to zastanawia mnie fakt taki: otóż moje moto potrafi czasami zazgrzytać i złapać luz między 4 lub 5 biegiem w momencie przerzucania. Nie wiem dokładnie który to bieg ale bynajmniej bliski 6-tki. Pewnie gdybym oddał go do serwisu to rozebraliby skrzynię i wymienili jakąś zębatkę. Nieufność moja do polaków jest jednak na tyle duża, że podejrzewam całkiem prawdopodobną możliwość oszukania mnie i pomimo, że wszystko okazałoby się w porządku ze skrzynią to pewnie i tak wpisaliby wymianę zębatki bo przecież trzeba na kimś zarobić.
Podobno biegi trzeba wrzucać mocno a ja często tylko muskam dźwignię i to może być ta przyczyna łapania luzu między biegami. :/

Może tamto moto miało coś podobnego i ktoś je oddał do serwisu?

Post: 10 marca 2011, 16:50
autor: dudis
chanbord nie ty jeden pewnie nie trawisz klamstwa i kretactwa :wnerwiony: no niestety tak juz jest u nas ze jak trafi sie tylko okazja to zdzieraja. No gdzies w tym dziale widzialem o tym wypadania 4,5 wiec moze i tak bylo ze gosciu sie niepokoil tym oddal wymienili i z tad ta wymiana.Ale zadko sie o tym slyszy chyba wiec nie w kazdym modelu musi sie trafiac taka przypadlosc.No nic, zobaczymy jak to chodzi jak wsiade i pojade testowac :one:

Post: 10 marca 2011, 18:12
autor: KKamiloXX
tak na marginesie mówiąc to pewnie mało który sprzedawca powiedziałby że jego motocykl miał w przeszłości wymieniane to czy tamto :)
Każdy woli zataić taka prawda taki kraj :)

Post: 13 marca 2011, 16:39
autor: michael001
Widzę, że o mnie mowa była :D kolega dudis już jest szczęśliwym posiadaczem mojej byłej. Myślę, że niedługo się wypowie coś na jej temat :)

Post: 13 marca 2011, 22:56
autor: DOMEL
chanbord, potwierdzam twoje slowa.Ja i jeden z moich znajomych z tego co mowil mamy ten sam problem.A problemem jest zbyt delikatne wrzucenie biegu i to wlasnie chyba z reguly 4.A obiaja sie to trafieniem w luz miedzy biegami i niemilym zazgrzytaniem hihi:

Post: 14 marca 2011, 09:29
autor: dudis
michael001 pisze:Widzę, że o mnie mowa była :D kolega dudis już jest szczęśliwym posiadaczem mojej byłej. Myślę, że niedługo się wypowie coś na jej temat :)


Tak jest , zgadza sie super sprzecik :one: i nic nie wyskakuje :mrgreen: w 929 tez nie mialem takiego problemu nigdy wiec moze zalezy naprawde od nogi uzytkownika :D