Strona 1 z 1

Pytanie odnośnie silnika

Post: 16 sierpnia 2011, 18:25
autor: fliper1983
Witam
Szykuję się do wymiany silnika w mojej HONDZIE gdyż zakupiłem moto z kończącą się panewką:/ Znalazłem silnik od modelu 929 i z tego co mój mechanik mówi to te silniki pasują do tego modelu. Problem w tym że silnik który chciałbym zamontować nie posiada sprzęgła, alternatora oraz klapy tych dwóch elementów. Pytanie moje brzmi czy do silnika z 929 da rade przełożyć sprzęgło oraz alternator z 954??
P.S: Jestem w trakcie poszukiwania silnika do 954 lub 929 więc jeśli ktoś miałby jakieś informacje kto takimi rzeczami handluje to proszę o informacje.

Post: 16 sierpnia 2011, 18:50
autor: wiertło
kolego wyskoczyles z tym jak Kilip z konopi :D a powitalnia to gdzie ?? taki mamy tu zwyczaj :)

Post: 16 sierpnia 2011, 19:49
autor: maiki
witam
Od niedawna stalem sie posiadaczem 954,mialem juz kilka sportow w tym r1 z 2005,wiec nie jestem taki swiezakiem ale 954 mnie zadziwila.Moto jest w swietnej kondycji,posiada wydech arrow,filtr k&n.Wyregulowalem i wyczyscilem mu przepustnice uklaodu wtryskowego,ideaknie ustawilem mu zawor wydechowy exup,sprawdzilem filt,pali idealnie na 4 gary a pomimo tego faluje troche w obrotach i do 3 tysiecy nie ma jadu ,po 3 tysiacach jak exup obraca sie na godzine 12 dostaje szczala ,jest to troche uciazliwe jezdzac po miescie,czy to normalne dla 954?co mozna wiecej zrobic?

Post: 16 sierpnia 2011, 20:27
autor: fliper1983
Tak wystrzeliłem:)
Szukałem jakiejś przywitalni ale nie udało mi się znaleść;)
Na imię mam Arek i jestem z Poznania. Na dwóch kółkach smigam od 6 roku życia. 954 posiadam od miesiąca (mój pierwszy sport), wczesniej była stara FZ 750 , VTR 1000 F, MOTORYNKA i SIMSON:) To ktoś pomoże z moim problemem??
pozdro

Post: 16 sierpnia 2011, 23:19
autor: toper-utl
Bez kombinacji silnik z 929 do 954 nie podejdzie.
Musiał byś go wrzucic razem z wahaczem, bo integralna czescia silnika jest wlasnie jego mocowanie w silniku i nie pasuja zamiennie - to jest głowny i w sumie jedyny duzy problem.
Sprzeglo (tylko kompletne) i alternator z tego co wiem pasuja, jednynie dekiel alternatora jest inny i nie podejdzie, dekiel sprzegla pasuje.
Wtryski i przepustnice sa inne, oraz jednostka sterujaca (ECU) rozni sie programem - ale to nie problem bo na tych elementach bedzie chodził. Mam nadzieje ze nic nie namieszałem bo dawno temu sie tym bawiłem.

Post: 17 sierpnia 2011, 00:05
autor: misiopajur
ALTERNATOR JEST na100% INNY w 929 a 954

skrzynia tak samo-można wymienić ale kompletną........

Post: 17 sierpnia 2011, 15:58
autor: fliper1983
misiopajur pisze:ALTERNATOR JEST na100% INNY w 929 a 954

skrzynia tak samo-można wymienić ale kompletną........


Masz racje....w takim razie nie szukam silnika 929 tylko dokładnie od mojego modelu 954.

Post: 17 sierpnia 2011, 23:52
autor: KC
Z tego co się orientuję musisz uzbroić się w cierpliwość. Ponoć jest spory problem aby znaleźć piec do 954 :okulary2:

Post: 18 sierpnia 2011, 11:48
autor: MAJO
jeżeli chodzi o alternator to może go przełożyć ale komplet tj. magneto uzwojenie i dekiel i bedzie to chodzic, ja mam w 954 komplet od 929 i lata jak należy, odnośnie sprzęgła się nie wypowiem ale poderzewam że jest podobnie.

Post: 18 sierpnia 2011, 12:12
autor: toper-utl
MAJO pisze:jeżeli chodzi o alternator to może go przełożyć ale komplet tj. magneto uzwojenie i dekiel i bedzie to chodzic, ja mam w 954 komplet od 929 i lata jak należy, odnośnie sprzęgła się nie wypowiem ale poderzewam że jest podobnie.


Wlasnie o to mi chodzilo w poprzednim poscie, tylko nawias mi sie za wczesnie wstawił.....

Post: 18 sierpnia 2011, 21:14
autor: fliper1983
KC właśnie zauważyłem że będzie problem z tym piecem:/