Dzisiaj jest 19 kwietnia 2024, 05:07

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

pęknięty blok silnika

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 14 lipca 2008, 15:54

Przekładka bebechów opłaca sie jak jestes kumaty i robisz to sam dla siebie.Płacisz tylko za częsci a roboty własnej nie liczysz.A "de facto" taki silnik to nie jest kosmos i szczerze to sie wiecej namordowałem z rozrządem w maluchu niż z rozrzadem w XX.Jak chlopaki XX wzieli na psa to juz 3 miesiac katuja i CENZURA go nie mogą:D:D
You can't fuck with

 
Posty: 79
Rejestracja: 09 lipca 2008, 17:08
Lokalizacja: Dębe pod
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 0

Post » 14 lipca 2008, 16:19

szczere wolał bym zapłacić i mieć pewność że bedzie dobrze , ale narazie noszę sie zamiarem kupna drugiego silnika czy tylko cos takiego znajdę?
allegro juz przeszukałem na ebayu tez nic niema :( a moze macie kogoś kto takimi rzeczami handluje

Awatar użytkownika
 
Posty: 244
Rejestracja: 21 marca 2008, 00:43
Lokalizacja: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Rok produkcji: 2005

witam

Post » 14 lipca 2008, 21:13

witam koledzy sam mieszkam w irlandi i mam bryke w polsce ale za tydzien bede w kraju i bede lecial do CZIKENA aby zrobil mi wszystko co potrzeba i zabieram bryke do irlandi. tak wiec koledzy polecam wam czikena ma dobre ceny i na robocie sie zna bo mnusto ludzi robilo u niego swe bryki.
nie martw sie kolego jedz do czikena on tam zawsze cos wymysli.....
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 14 lipca 2008, 21:49

No niestety jak sam sobie przekładki nie zrobisz to tylko nowy silnik !! Ale za wymiane tez zapłacisz a remont wierz mi to totalna porazka !! Kumpel nawet tuleje w kanał wodny wkładał na specjalnych klejach i troche ostrej gumy i znowu biały olej..A zadne spawy itp nic nie dają no chyba ze bedziesz jezdzil po 60km/h a jak taki moto pozniej sprzedac..?

 
Posty: 79
Rejestracja: 09 lipca 2008, 17:08
Lokalizacja: Dębe pod
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 0

Post » 14 lipca 2008, 23:13

d\Dzis byłem u takiego znajomego mechanika i doszlismy do wnisku że wyjmiemy silnik i zdejmiemy głowice i jak sie okaże że to jeszcze przy okazji uszczelka puszcza płyn to głowica do sprzawdzenia planowanie głowicy i powinna jezdzic tak czy inaczej ten silnik musze wyjąc a takie gdybanie co sie mogło stać . Nie przekonam sie do póki nie sprawdze a i tak jesli coś poważniejszego sie stało to silnik trzeba wyjąc aby założyc drugi!!! Ale musze przyznać ze ten klej którym to klejłem trzyma narazie dobrze.

Awatar użytkownika
 
Posty: 10
Rejestracja: 29 czerwca 2008, 23:10
Lokalizacja: Trójmiast
Motocykl: 954
Rok produkcji: 0

Post » 15 lipca 2008, 16:33


 
Posty: 79
Rejestracja: 09 lipca 2008, 17:08
Lokalizacja: Dębe pod
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 0

Post » 15 lipca 2008, 21:02

juz dzwoniłem w południe i juz nie było blok poszed jako całosc czyli dół i góra za 600zł

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 20 lipca 2008, 16:56

:lol:
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 79
Rejestracja: 09 lipca 2008, 17:08
Lokalizacja: Dębe pod
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 0

Post » 24 lipca 2008, 22:28

Panowie zanlazłem silnik do cbr 954 za 1800zł i ma 1000km przejechane. to tyle z dobrych informacji. silnik "podobno" pochodzi z wymiany gwarancyjne dokonanej przez hondę ponieważ jest pękniety blok i płyn ucieka tak jak umnie tylko z drugiej strony. ta osoba daje mi gwarancje rozruchową na ten silnik. i brałem pod uwagę aby z tą osobą sie dogadać aby ta osoba sama pospawała to pęknięcie że w razie czego niebyło że ja podczas spawania coś popsułem albo coś tam!!!i kupić ten silnik i sprawdzić czy nigdzie płyn nie do oleju i nadwrót i jak tak to ZARYZYKOWAĆ?
Jak będzie gdzies leciało to odać
mogę wklejić zdjęcia tego silnika

[ Dodano: Czw Lip 24, 2008 10:30 pm ]
albo wrzuce do galerii

[ Dodano: Czw Lip 24, 2008 10:39 pm ]
http://galeria.fireblade.pl/zoom_image. ... za=&album=
http://galeria.fireblade.pl/zoom_image. ... za=&album=
http://galeria.fireblade.pl/zoom_image. ... za=&album=

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 25 lipca 2008, 02:02

zamienił stryjek siekierke na kijek-)) Ten silnik ma tysiąc km :shock: jak ci handlarze mają tupet wmawiac ludziom takie farsy :?
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 79
Rejestracja: 09 lipca 2008, 17:08
Lokalizacja: Dębe pod
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 0

Post » 25 lipca 2008, 06:57

ma podobno potwierdzenie jakims papierem koles nawet z sensenm gadał nieważne ile ma przejechcane ale czy gra jest warta swieczki??

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 25 lipca 2008, 11:22

chyba toaletowym !! Słuchaj poszukaj sobie góry silnika lu samego bloku, choć problem w tym, że jak założysz blok z innego moto na swoje tłoki to oliwiara się straszna zrobi i pewnie ciśnienie sprężania będzie liche. Za uszkodzony silnik 1800 pln to cena zaporowa
wciąż zajmuję się serwisem

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości