Strona 1 z 2

Czy to łańcuch napędpowy do wymiany?? Pytanie

Post: 12 stycznia 2012, 21:20
autor: FireBlade954
Witam, małe pytanko do was, gdyż nie wiem jak się zachować w stosunku łańcucha, przyznam się że to moja pierwsza Honda z dziedziny motocykli i otóż na niskich obrotach strasznie słychać łańcuch jakby obijał się o ślizgi łańcucha, na po miarce niby tylko 50% zużyty ale ten dźwięk i delikatne szarpnięcia. Czy to normalne przy 954, czy do wymiany napęd. Z góry dzięki.

Post: 12 stycznia 2012, 21:38
autor: kocan
a naciagales ten lancuch?

Post: 12 stycznia 2012, 21:40
autor: FireBlade954
zapomniałem dodac. Tak jest naciągnięty 40mm zwisu na środku

Post: 12 stycznia 2012, 21:52
autor: Paveu79
no to naciągnięty nie jest...

Post: 12 stycznia 2012, 21:52
autor: MaciekM
Sprawdz czy jest równo wyciągnięty, czyli sprawdz ile ma luzu, potem przestaw motocykl o metr i zobacz czy jest taki sam luz jeśli jest równo wyciągniety to myśle ze tak ma być chociaż u mnie jest dużo ciszej niz w poprzednik moto

Post: 12 stycznia 2012, 22:10
autor: FireBlade954
Paveu79 pisze:no to naciągnięty nie jest...



to chyba źle myślisz, Producent przewiduję luz łańcucha od 40 - 50 mm bardziej może spowodować uszkodzenie łożyska koła. Również nie wpływa to na przednią zębatkę dobrze.

Post: 12 stycznia 2012, 22:20
autor: darko 119
tak jak maciekM napisał wyżej sprawdz czy łancuch jest rowno rozciągniety umnie byl ten sam problem okazalo sie ze wjednym miejscu łancuch wisiał jak szmata a po obkreceniu delikatnie kolem naciągał sie

Post: 13 stycznia 2012, 00:42
autor: remek 2o
za duzo strzałow z klamki.....było

Post: 13 stycznia 2012, 09:48
autor: pit
Jak mówi manual do 954? w 1000rr freeplay 25 - 35mm, 40 - 50mm to chyba dosyć dużo.
Osobiście trzymam się niższej wartości mniejsze szarpanie.

Post: 13 stycznia 2012, 10:02
autor: Max_929
pit pisze:Jak mówi manual do 954? w 1000rr freeplay 25 - 35mm, 40 - 50mm to chyba dosyć dużo.
Osobiście trzymam się niższej wartości mniejsze szarpanie.

ja tak samo ,im mniejszy luz tym mniejsze szarpanie
dlatego ja sadzam dwie osoby na moto które obciążają oś i wtedy naciągam prawie na maxa,bo wtedy wiem że łańcuch bardziej sie nie naciągnie podczas jazdy,po zejściu osób łańcuch ma te około 3 cm luzu
a jesli po naciągnięciu bedzie szarpało to napęd na złom sie nadaje.

Post: 22 stycznia 2012, 19:21
autor: Paweł86
Tak jak powyżej sprawdż czy łańcuch nie przeciągnięty nierówno ja u siebie tęż mam 50% zużycia a napęd do wymiany pozatym kiedyś w cbr 600 miałem nierówno wyciągnięty to przy przyspieszaniu stukało

Post: 23 stycznia 2012, 13:48
autor: GhostRiderWlkp
Ja w zx6r miałem nierówno rozciagniety to było słychac takie głuche stukanie po wymianie napedu było ok :D