Strona 1 z 2

Przegroda w 954

Post: 13 lutego 2012, 21:15
autor: AkumIZocha
Witam, jako że szukalem juz kilka dni odpowiedzi i w sumie nic nie znalazlem.... pytam wprost:)) Jaki ma wplyw na normalną jazda przegroda w 954?? Od czasu do czasu zdarzy mi sie pogumowac, ale w 80% jezdze normalnie poziomo ;) Zastanawialem sie nad zamontowaniem przegrodyy, ale niemoge znalezc nigdzye odpowiedzi czy ma jakis negatywny wplyw na silnik badz skrzynie podczas normalnego uzytkowania motocykla. bede bardzo wdzieczny za odpowiedz. Pozdrawiam

Post: 13 lutego 2012, 21:36
autor: Max_929
niema żadnego negatywnego wpływu .
ale po tym co napisałeś wyżej to niema sensu jej montować ,jak byś jeździł 80% na kole a 20% w poziomie to tak rotfl2:
a tak to nalej oleju na maxa i dolej 300ml w zupełności ci to wystarczy .
pozdro

Post: 13 lutego 2012, 21:39
autor: AkumIZocha
Zastanawiam sie nad tym bo jak wiadomo dostac potem dobry piec do tego to jest prawie nie realna sprawa :)) a silnik w moim 954 jest igielka i niechcialbym zeby panewki szlag trafil, dlatego sie zastanawialem nad tą przegroda

Post: 13 lutego 2012, 21:43
autor: Max_929
to wstaw i zalej oleju tak jak napisałem ;)
ps ile przejedziesz na kole ?

Post: 13 lutego 2012, 21:49
autor: maciekx
no wlasnie to ma znaczenie ile przejedziesz na kole ? startujesz z jedynki i ciagniesz jedynke w pionie przez kilometr? przebijasz biegi 2 3 bieg? jesli tak ostro to można pomyśleć, jeśli jedynke albo dwojke do konca to ja bym nie montowal, ja np gumuje tylko z jedynki czaaassami jak pojdzie z gazu na dwojce ale to rzadko a tak to jedynka do odciecia konczy sie i opuszczam to nawet przez myśl mi nie przeszlo montować przegrody
tak ooooo ja byle jako jeżdżę ale szkoda mi bzyka na przebijanie biegow czy uczenie się jakichś dłuższych gum
http://www.youtube.com/watch?v=x_JYac7z ... ature=plcp

Post: 13 lutego 2012, 21:52
autor: AkumIZocha
Startuje z dwójki i przebijam biegi ze sprzęglem, jak sie uda dobry pion zlapac to mozna leciec i leciec, choc zazwyczaj odpuszczalem z obawy o sprzet dlatego sie zastanawialem nad ta przegroda, a pytam dlatego ze jakis mechanik mi powiedzial ze to moze miec wplyw na smarowanie skrzyni co wprawilo mnie w pewna obawe...

Post: 13 lutego 2012, 21:57
autor: Yarson 954
TO zostaw 954 i kup sc33 i wystarczy!
w 954 jak z 20% 35% bedziesz gumowal odczujesz na czaszy...
w kancikach lampy ci peknie i mocowania na srodku...
929,954,1000rr sie zupelnie nie nadaje do tego..
Ponoć prawdziwe Franki skończyly sie w 99roku na sc33..
i ja jako uzytkownik dwoch sc33(96 i 98) oraz 954(03) i obecnie 929(01)
mogę dac sobie reke uciac:)

dlatego suzkalem po 954, 900rr, ale nie moglem znalezc org, zadbanego i dobrego pod kazdym pierodolowatym wzgledem, a dostalem z polecenia 929, i ani razu nie probowalem jej podrywac, bo szkoda:)

Post: 13 lutego 2012, 21:58
autor: Max_929
z przegroda czy bez na kole to i tak w skrzyni niema oleju jeśli jestem dobrze poinformowany
a jesli ciągniesz biegi do odcięcia, to moim zdaniem jest konieczność zamontowania przegrody , bo moto na kole na odcięciu dostaje chyba najbardziej :027:

Post: 13 lutego 2012, 21:58
autor: Siwy_ryry
Max_929 pisze:to wstaw i zalej oleju tak jak napisałem ;)
ps ile przejedziesz na kole ?


Dobrze pisze Max.
Zalej trochę ponad stan i nic nie powinno się dziać.
Ale jeśli zrobisz przegrodę, to tez nie zaszkodzisz silnikowi.
Więc tutaj już raczej wybór należy do Ciebie.

Post: 13 lutego 2012, 22:05
autor: Max_929
Yarson 954 pisze:TO zostaw 954 i kup sc33 i wystarczy!
w 954 jak z 20% 35% bedziesz gumowal odczujesz na czaszy...
w kancikach lampy ci peknie i mocowania na srodku...
929,954,1000rr sie zupelnie nie nadaje do tego..
Ponoć prawdziwe Franki skończyly sie w 99roku na sc33..
i ja jako uzytkownik dwoch sc33(96 i 98) oraz 954(03) i obecnie 929(01)
mogę dac sobie reke uciac:)

dlatego suzkalem po 954, 900rr, ale nie moglem znalezc org, zadbanego i dobrego pod kazdym pierodolowatym wzgledem, a dostalem z polecenia 929, i ani razu nie probowalem jej podrywac, bo szkoda:)

hmmm nic nie pourywa jak bedzie dobrze lądował ,dlatego sie nie ciągnie moto do odcięcia tylko do 9 tyś i opuszczasz go jak samolot do lądowania wtedy na pewno nic nie pourywa ;)

Post: 13 lutego 2012, 22:07
autor: AkumIZocha
Yarson 954 pisze:TO zostaw 954 i kup sc33 i wystarczy!
w 954 jak z 20% 35% bedziesz gumowal odczujesz na czaszy...
w kancikach lampy ci peknie i mocowania na srodku...
929,954,1000rr sie zupelnie nie nadaje do tego..
Ponoć prawdziwe Franki skończyly sie w 99roku na sc33..
i ja jako uzytkownik dwoch sc33(96 i 98) oraz 954(03) i obecnie 929(01)
mogę dac sobie reke uciac:)

dlatego suzkalem po 954, 900rr, ale nie moglem znalezc org, zadbanego i dobrego pod kazdym pierodolowatym wzgledem, a dostalem z polecenia 929, i ani razu nie probowalem jej podrywac, bo szkoda:)



Wiem niestety sie o tym przekonalem ;/ ale zima jest wiec motocykl doprowadzam do porzadku ;) czasza jest juz tak wzmocniona ze napewno nic mi nie peknie (zreszta patent po niekad znaleziony na forum). Od dzieciaka bylem zakocgany w 954 dlatego nie mam zamiaru jej napewno zmieniac :PP Dla mnie to motocykl idealny hehe. I tak jak max pisze na poczatku byly takie problemy :)) Teraz ladnie sie opada z "dymkiem" wiec nie ma takich problemow

Post: 13 lutego 2012, 22:12
autor: Max_929
ja jak sie uczyłem gumować to kask od baku sie odbijał , tak sie lądowało hehe rotfl2: