Strona 1 z 2

cbr 954 ciężko pali

Post: 13 kwietnia 2012, 18:51
autor: oficer
Witam serdecznie...

Przeczytałem już prawie wszystkie tematy i niestety nie znalazłem odpowiedzi na nurtujący mnie problem :(

Może ktoś mi pomoże....?

Niedawno kupiłem cbr 954 2003 r. i zauważyłem, że ciężko pali jak jest zimna. Muszę ją pokręcić tak z 8 - 10 razy dopiero załapie. Ciepła natomiast (od 50 stopni wzwyż) pali po około 4 - 5 obrotach na rozruszniku. Kręci w miarę szybko więc bateria jest raczej ok. Kurcze - kiepsko tak bo to chłe chłe chłe chcłe jest dość zastanawiające ale i wstydliwe. Moto prezentuje się bardzo ładnie a pali jakby był zajechany na maxa... Dlaczego tylko na zimnym silniku? :(

Proszę o podpowiedź...

Post: 13 kwietnia 2012, 19:09
autor: toper-utl
Jak juz odpali na zimnym to trzyma podwyzszone obroty, czy tez kuleje na niskich ?, strzela , prycha, napisz cos wiecej bo sa rozne rodzaje nieodpalania. :P
Podstawowa sprawa, jesli jeszcze nie robiles, to serwis pozakupowy . plyny, filtry, swiece, + regulacje.

Post: 13 kwietnia 2012, 20:56
autor: oficer
Po odpaleniu chodzi na ssaniu więc chodzi równo na około 2000 obrotów... Po około 2 minutach obroty powoli spadają by po 3 minutach spaść do równo 1000 i tak już chodzi. Oczywiście z charakterystycznym balansowaniem... Generalnie nie kicha i nie prycha... BALANSUJE na obrotach ale nie kicha... Później odpala w miarę ok... Tylko jak zimny - trzeba kręcić i kręcić :(

Post: 13 kwietnia 2012, 21:09
autor: wiertło
a robiłeś coś przy rozrządzie ??? bo mi się wydaje że pora zajrzeć do płytek zaworowych

Post: 13 kwietnia 2012, 21:13
autor: Wariat79
Najpierw to by wypadało zajrzeć do powitalni ;) a w moto serwis po zakupowy jak kolega Toper-utl pisał wypadało by zrobić ;) olej, świece, płyny i regulacje, na wolnych obrotach powinien mieć 1200 - 1300 obr/min ;)

Post: 13 kwietnia 2012, 22:42
autor: Lukki
Z tym wchodzeniem na obroty na ssaniu też coś słabo. Wg mnie powinno być ok 3tys obrotów.

Post: 16 kwietnia 2012, 19:46
autor: Arkadius
99% zawory ;) Daj do regulacji i powinno być ok. Jeśli to nie pomoże będziesz szukał dalej ale obstawiałbym właśnie to ;)

Post: 17 kwietnia 2012, 09:31
autor: oficer
Teraz to już wcale nie odpala....

Wczoraj wymieniłem baterie w pilocie alarmu meta system i już w ogóle nie reaguje :(

Chyba się coś rozsynchronizowało bo w ogóle nie reaguje na pilota, a co za tym idzie nie załącza rozrusznika... ehhhh

poczytałem i doczytałem się, że nie da się nic zrobić jak się ma jednego pilota i to jeszcze nie działającego...

No chyba, że się mylę?

Post: 17 kwietnia 2012, 09:50
autor: Wariat79
Da się trzeba wyj..ać alarm ;)

Post: 17 kwietnia 2012, 09:55
autor: oficer
No to świetnie... :(

Post: 17 kwietnia 2012, 10:02
autor: stashekcn
Po co Ci alarm? Skoro i tak wiekszosc moto pakuje sie na busa, chyba ze masz w tym alarmie czujnik pochyłu moto. Z tym odpalaniem stawiam na zawory

Post: 17 kwietnia 2012, 13:22
autor: wiertło
wywal alarm 30min i masz gnoja wybebeszonego jak robi tyle broblemów