Dzisiaj jest 13 maja 2024, 22:51

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

pomocy !!! defekt silnika

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 3
Rejestracja: 06 września 2008, 08:43
Lokalizacja: łańcut
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 0

pomocy !!! defekt silnika

Post » 06 września 2008, 08:50

Witam w trakcie jazdy coś zaczęło stukać w silniku od prawej strony :( . Ogólnie
silnik pali i nawet jechać się da tylko jest trochę słabszy, jakby
ktoś wiedział co może być przyczyną to proszę o szczegóły...
pzdr

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 06 września 2008, 08:59

stuka panewka
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 3
Rejestracja: 06 września 2008, 08:43
Lokalizacja: łańcut
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 0

Post » 06 września 2008, 09:07

a czy wiesz kolego co mogło być tego przyczyną ?

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 06 września 2008, 09:12

ano burzliwa przeszlosc tej 954. Jeśli stuka w calym zakresie obrotow to kopa :?
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 06 września 2008, 09:45

:cry:

 
Posty: 3
Rejestracja: 06 września 2008, 08:43
Lokalizacja: łańcut
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 0

Post » 06 września 2008, 10:12

moto ma w tej chwili przebieg 35 tys. km, zakupiłem go w ubiegłym roku
przy przebiegu 24 tyś. km. Za moich czasów był traktowany należycie bez żadnego
katowania i jazdy na gumie, a jak wcześniej było to nie wiem... pozostaje mi szukać
dobrego mechanika :(

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 06 września 2008, 11:22

no niestety zalecam jak najprędzej udać się do serwisu lub mechanika MOTOCYKLOWEGO !!
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 06 września 2008, 17:45

albo do kuzni ;]

 
Posty: 49
Rejestracja: 24 marca 2008, 23:00
Lokalizacja: Ireland
Motocykl: honda fireblade 919
Rok produkcji: 0

Post » 06 września 2008, 22:16

mi tez cos stuka ale chyba exup przynajmniej tak sobie wmawiam pow 4 tys obr robi tak "trrrrrrrrrrr" i nie wazne czy ciepły czy zimny mocy nie traci oleju nie bierze wiec dalej smigam przebieg 33 tys ale chyba zawor bo jak odpalam to musze przepustnice lekko otworzyc

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 07 września 2008, 21:06

a moze zawor? moze sie szklanka CENZURA albo glowka zaworu urwala, chociaz szczerze watpie aby w hondzie mialo to miejsce, a moze lozysko na koszu sprzegla sie rozsypalo, panewka daje specyficzny gluchy dzwiek, mozna spuscic olej odkrecic miske olejowa i obadac jak to wyglada i czy syfu nie ma

jesli nie sprawdzales stanu oleju to mogles zatrzec silnik na panewkach i nie trzeba wcale do tego latania na gumie, wystarczy krecic odcine na postoju lub przegrzac silnik
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 07 września 2008, 23:36

Ja nie widzialem jeszcze, zeby sie szklanka "rozteges" Jesli natomiast zawor by sie urwal (glowka to jak mniemam jest grzybek) to silnik zatrzyma sie natychmiast. Panewka w szczegolnosci glowna moze stukac glucho w poczatkowej fazie uszkodzenia i z racji podparcia wielopunktowego walu. Panewka na korbie tłucze charakterystycznie w wyzszym zakresie dzwiekow. Jesli kolega pisal, ze motocykl zaczal stukac i stracil moc to z racji spadku cisnienia oleju przez uszkodzona panewke, znacznemu obciazeniu termicznemu czesci i zacieraniu sie silnika.
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 08 września 2008, 07:16

mysle ze powinien zaczac od spuszczenia oleju i zdjecia miski
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości