Strona 1 z 2

pomocy !!! defekt silnika

Post: 06 września 2008, 08:50
autor: mariusz
Witam w trakcie jazdy coś zaczęło stukać w silniku od prawej strony :( . Ogólnie
silnik pali i nawet jechać się da tylko jest trochę słabszy, jakby
ktoś wiedział co może być przyczyną to proszę o szczegóły...
pzdr

Post: 06 września 2008, 08:59
autor: cziken929
stuka panewka

Post: 06 września 2008, 09:07
autor: mariusz
a czy wiesz kolego co mogło być tego przyczyną ?

Post: 06 września 2008, 09:12
autor: cziken929
ano burzliwa przeszlosc tej 954. Jeśli stuka w calym zakresie obrotow to kopa :?

Post: 06 września 2008, 09:45
autor: goOly19
:cry:

Post: 06 września 2008, 10:12
autor: mariusz
moto ma w tej chwili przebieg 35 tys. km, zakupiłem go w ubiegłym roku
przy przebiegu 24 tyś. km. Za moich czasów był traktowany należycie bez żadnego
katowania i jazdy na gumie, a jak wcześniej było to nie wiem... pozostaje mi szukać
dobrego mechanika :(

Post: 06 września 2008, 11:22
autor: cziken929
no niestety zalecam jak najprędzej udać się do serwisu lub mechanika MOTOCYKLOWEGO !!

Post: 06 września 2008, 17:45
autor: goOly19
albo do kuzni ;]

Post: 06 września 2008, 22:16
autor: damian28
mi tez cos stuka ale chyba exup przynajmniej tak sobie wmawiam pow 4 tys obr robi tak "trrrrrrrrrrr" i nie wazne czy ciepły czy zimny mocy nie traci oleju nie bierze wiec dalej smigam przebieg 33 tys ale chyba zawor bo jak odpalam to musze przepustnice lekko otworzyc

Post: 07 września 2008, 21:06
autor: fabiq
a moze zawor? moze sie szklanka CENZURA albo glowka zaworu urwala, chociaz szczerze watpie aby w hondzie mialo to miejsce, a moze lozysko na koszu sprzegla sie rozsypalo, panewka daje specyficzny gluchy dzwiek, mozna spuscic olej odkrecic miske olejowa i obadac jak to wyglada i czy syfu nie ma

jesli nie sprawdzales stanu oleju to mogles zatrzec silnik na panewkach i nie trzeba wcale do tego latania na gumie, wystarczy krecic odcine na postoju lub przegrzac silnik

Post: 07 września 2008, 23:36
autor: cziken929
Ja nie widzialem jeszcze, zeby sie szklanka "rozteges" Jesli natomiast zawor by sie urwal (glowka to jak mniemam jest grzybek) to silnik zatrzyma sie natychmiast. Panewka w szczegolnosci glowna moze stukac glucho w poczatkowej fazie uszkodzenia i z racji podparcia wielopunktowego walu. Panewka na korbie tłucze charakterystycznie w wyzszym zakresie dzwiekow. Jesli kolega pisal, ze motocykl zaczal stukac i stracil moc to z racji spadku cisnienia oleju przez uszkodzona panewke, znacznemu obciazeniu termicznemu czesci i zacieraniu sie silnika.

Post: 08 września 2008, 07:16
autor: fabiq
mysle ze powinien zaczac od spuszczenia oleju i zdjecia miski