Strona 1 z 2

Nierówna praca do 3,5 tyś

Post: 30 kwietnia 2012, 12:11
autor: jarko1988
Witam!
Mam dziwny objaw w moto gdyż jak jadę na równym gazie tak do około 3,5 4 tyś obrotów to motocykl wydaje dźwięk jakby nie palił na jeden. Zmieniłem świece zsynchronizowałem przepustnice posprawdzałem wężyki podcisnień i nic, podpowie ktoś gdzie szukać ?

Post: 30 kwietnia 2012, 12:14
autor: Lukki
A jak stoisz na poboczu, na luzie, to normalnie pracuje?

Post: 30 kwietnia 2012, 13:10
autor: jarko1988
Na luzie motocykl pracuje normalnie, jedynie podczas gdy np ruszysz gdzieś w mieście i chcesz jechać na stałych obrotach w granicach max 4 tyś i 3 bieg to wtedy jest taki dźwięk. Wczoraj sprawdzałem w dwóch innych 954 i tak nie było.

Post: 30 kwietnia 2012, 18:44
autor: pepus11
EXUP poczytaj tematy i wyreguluj

Post: 02 maja 2012, 17:48
autor: oficer
heh.... mam identycznie...

do 3 tyś jak ruszam czy chcę jechać równo po mieście to kicha i....

Też jestem po regulacji kompletnej i wymianie świec... Nadal to samo... Wg mnie sią jeszcze dwie opcje, które sprawdzę... Pierwsza to akumulator, jak jest słaby to prądniczka nie jest w stanie go ładować i jednocześnie dostarczyć wymagającego prądu na pracę silnika. Druga to cewko fajki, mogą być uszkodzone lub podrdzewiałe i na styku nie dają tyle prądu na świecę ile trzeba... Ostatecznie listwa wtryskowa - ale tego ani Tobie ani sobie nie życzę ;(

Nie wiem - jestem amatorem - u mnie tylko metoda prób i błędów...

Daj znać koniecznie jeżeli wyeliminujesz problem, ja też dam jak mi się uda...

[ Dodano: Czw Maj 03, 2012 8:03 pm ]
Więc jarko1988 powiem Ci tak - kup nowy akumulator a znikną Twoje problemy. Jak pisałem wyżej, miałem ten sam problem. Kupiłem nową bateryjkę i jak ręką odjął...

Pozdrawiam...

Post: 14 maja 2012, 10:30
autor: jarko1988
Problem w 99% rozwiązany :). Cewkofajka na 2 od rozrządu była uszkodzona. Może idealnie silnik nie pracuje ale jak dla mnie jest teraz rewelacja.
Mam wyregulowany EXUP, zsynchronizowane przepustnice, nowe świece, nowy akumulator i motorek dość dobrze lata.
Zauważyłem że kabelki od instalacji są strasznie słabe i np jak włączę kierunkowskaz to światło mijania delikatnie miga w rytm kierunku ale to myślę zastosować przekaźnik.

Post: 16 maja 2012, 15:57
autor: oficer
hmmm

A ile kosztowały cewko-fajki?

Może u mnie jest to samo? Zauważyłem też, że gdy włącza się wentylator chłodnicy to silnik delikatnie traci obroty, tak jak w przypadku włączania klimy w aucie. Po czym po wyłączeniu wentylatora już chodzi równiej...

Post: 16 maja 2012, 16:57
autor: wiertło
oficer, a sprawdzałeś ładowanie aku rygiel altek ?? bo może coś nie hallo z ładowaniem masz i takie dziwne zachowanie

Post: 17 maja 2012, 21:49
autor: oficer
Ładowanie sprawdzone - jest git...
Miałem założony ten alarm dziwny, więc może ingerencja w instalację ma jakiś na to wpływ...
Wczoraj zamówiłem na allegro cewko-fajki... ZOBACZYMY....

Post: 18 maja 2012, 08:19
autor: Marioush
A w jaki sposób sprawdzić cewkofajki?
Jakiś koleś gdzieś pisał że po kolei odpinał kable i na dobrej silnik gasł a po wyjęciu z uszkodzonej dalej chodził.

Post: 18 maja 2012, 15:48
autor: wiertło
Marioush, kolego serwisuwka miernik i ładnie masz opisane co z czym i jak sprawdzić

Post: 18 maja 2012, 19:53
autor: maciekx
jak silnik delikatnie traci obroty gdy wentylator się włącza to jak na moje jest normalne zwiększa się obciążenie dla silnika jeśli ładowanie jest ok to olej temat, a cewkofajki fakt zmierzysz oporności takie jak serwisówka każe ale to moim zdaniem może nie być jedynym wyznacznikiem, cewkofajki może mają przebicie do masy i będzie gubił potrzebny prąd, u mnie w aucie jak dotknę ręką przewodów to wali po łapach heheh ale auto smiga normalnie :)