Strona 1 z 2

Co sądzicie na temat opon BT015F?

Post: 16 stycznia 2009, 02:40
autor: SamOgon
Jak w temacie.

Jakie inne do w miarę spokojnej (do 200 km/h) jazdy?

Post: 16 stycznia 2009, 08:15
autor: fabiq
dunlop D220 , jesli chcesz bridgestone to bt016 bedzie lepsza

Post: 16 stycznia 2009, 09:40
autor: cziken929
A czemu nie Diablo Corsa jak montowana na pierwszy rzut do sc57 ? Stosunek przyczepności do przebiegu jest fantastyczny. A za 750 pln komplety z 7 roku posiadam

Post: 16 stycznia 2009, 11:14
autor: fabiq
nawet niezla cena, ja to na pirelkach jeszce nie jezdzilem wiec sie nie bede o nich wypowiadal

Post: 16 stycznia 2009, 15:29
autor: SamOgon
A w kwestii formalnej Panowie;

czy - jeżeli w niemieckim briefie wyszczególniono typ opony - nie będzie problemu z przeglądem technicznym w przypadku opon nie figurujących wśród zalecanych przez producenta?

W fabrycznej instrukcji wymienia się 2 typy: Bridgestone BT015F i Pirelli Diablo Corsa.

Post: 16 stycznia 2009, 16:00
autor: misiopajur
Witam....ten model bridgestona to prawie ta sama klasa co Maxxis----mialem bridgestona na tyle przez 15 tys km-------w deszczu jak hamujesz--masakra-jezdzi jak krowa po lodzie..
...pozniej wsadziłem Dunlop Sportmax---juz lepiej w deszczu ale cena wysoka....nowa opona starczyla na kolejne 15 tys km..-2 miesiące jazdy
teraz założylem komplet Metzelera i z przyczepnoscia podobnie jak na Sportmaxach--a cena 30 % nizsza przejechalem na niej 10 tys i i jeszcze z 10 zrobie :mrgreen :mrgreen:

Post: 16 stycznia 2009, 17:02
autor: Jacek
W kwesti formalnej to rozmiar ma sie zgadzac . Producenta i model opony wybierasz sam . Oczywiscie pod warunkiem ,ze jest dopuszczona do ruchu po drogach publicznych bo slicki z tego co wiem nie maja takiego dopuszczenia .
Do spokojnej jazdy to kazda opona bedzie dobra ale lepiej miec zalozone lepsze kapcie . Lepsze tzn bardziej przyczepne bo nigdy nie wiadomo co sie moze przydazyc w podrozy . Awaryjne hamowanie , mokra nawierzchnia ...... i twarde gumy beda powodowaly ,ze wlosy pod kaskiem staja deba . Czego nikomu oczywiscie nie zycze :)
Zawsze w watpliwych sprawach dobrze jest wybrac cos posredniego . Proponuje Metzelery Roadteck Z6 lub Michelin Pilot Road 2 .
---
Pozdrawiam
Jacek FireBlade '01 Pirelli Dragon Supercorsa Pro :)

Post: 16 stycznia 2009, 17:18
autor: crazyduck
Witam na Brigdestonach jezdzilem ale nie na bt15 osobiscie polecam DUNLOPA d207 lub d208 michelin pilot sport lub metzeler m1.Wydaje mi sie ze z6 i road 2ct nie nadaja sie do spotowegomotoru,no wszystko zalerzy jak jezdzisz jak spokojnie to looz jak ostrzej to lepiej zinwestowac w opony do sporta.pozdrawiam

Post: 16 stycznia 2009, 19:45
autor: fabiq
wszyscy polecacie opony super sportowe a kolega pyta o gumy do jazdy do 200 km/h to chyba raczej drogowe/turystyczne ?!

Post: 16 stycznia 2009, 20:18
autor: Jacek
fabiq - Metzelery Roadtec Z6 i Micheliny Pilot Road 2 to nie sa opony do motocykli sportowych , sa z przeznaczeniem do motocykli turystyczno- sportowych i wlasnie w tej a nie innej kolejnosci kolejnosci : turystyczno - sportowych . Mozna je oczywiscie zalozyc do superbikow tylko co na to sam motocykl , tak troche jakby zawodowy sportowiec wystapil w trampkach :) :) :)

Post: 16 stycznia 2009, 21:19
autor: accordaccordacc
Witam!Na temat opon Brigdeston nie moge powiedziec nic ale juz w drugim motocyklu mam założone METZELERY SPORTEK M3 Z MIĘKKIM BOKIEM !Spisuja sie dobrze na kretych drogach i mokrej nawierzchni .Kolega jezdzi na pirelli super corsa barddzo zachwala!tak ze wybor nalezy do ciebie pozdrawiam!!!

Post: 01 lutego 2009, 20:47
autor: Mor
A ja mogę powiedzieć na temat BT015. Nigdy bym nie kupił, były fabrycznie. Opony do jazdy emeryckiej, palnik na wyjściu z zakrętu i moto lata po jezdni. Nawet po mieście ciężko na nich przyszaleć.