Dokładnie - w dowodach często są wpisane abstrakcje.
Jeśli by miała mieć 190KM to w sprzęt musiałoby być zainwestowane ładnych kilka jak nie kilkanaście tysięcy euro więc nie łudziłbym się
Najprościej będzie sprawdzić na hamowni ale tutaj może być kubeł zimnej wody na głowę.
Podbiłbym o zakład , że na kole nie wypluje więcej niż 140KM ale lepiej jak to zrobisz i dasz
nam znać
Dla porównania moja SC57A , która jezdziła naprawdę dobrze wypluła na kole 132KM na hamowni Grundmaster'a w Rzeszowskim serwisie Kawasaki (swoją drogą , że tam dziwnie niskie wartości wszyscy mają ponieważ byłem z kolegą na drugim identycznym moto i z identycznym setupem i jemu wyszło 134KM). W motocyklu był przelot wydech , K&N, Flapper i PAR mod. Daj znać jak schamujesz i co tam masz włożone.