Hampel jes tak skonstruowany żeby kierowca (szczególnie mało doświadczony) nie leżał często w krzakach
Tylnym kołem hamuje silnik i zamiast męczyć hebel zrzucaj biegi. Gdy nauczysz się cisnąć ten tył z każdym razem i przyjdzie Ci dohamować w zakręcie to wtedy zobaczysz że działa...no ale z perspektywy lasu :wink: Tylny hamulec musi być ostry tylko w motocyklach cross-enduto 2T bo 4T też skutecznie hamuje silnikiem
No ja hamuje przednim tylnym tylko pomagam jak trzeba ewentualnie jak jest jakies niepewne podlozy typu piach czy cos luznego na drodze to wtedy tylnym a tylko delikatnie przednim pomagam. Nigdy nie uzywalem tylu jako hamulca glownego.
Miałem NS1 i F2 i SC33 i SC57 i wszystkie miały tak samo twardy tylny hamulec . Zasada jest taka Albo nic albo wszystko- i tak już jest w sportach. To jest normalne.
Wiesz no ja tez juz nie jednym jezdzilem. Pezesiadlem sie z R6 latalem sporo F4 i R1 troche i pare przejazdzek innymi i w RR jest najgorszy hamulec jaki spotkalem (tyl oczywiscie). Stad moje zdziwienie bylo ale po zmiane plynu tez jest identycznie wiec tak byc chyba musi. Ewentualnie moze klocki inne by cos pomogly ale do wymiany daleko wiec bedzie jak jest skoro piszecie ze tak ma byc:)
Jeszcze jak uda mi sie dorwac inna RR to sprawdze jak jest dal pewnosci:P