Strona 1 z 3

sc57 a podróżowanie :-)

Post: 10 stycznia 2015, 09:42
autor: Pekro
Witam,

planuje sobie troche pojezdzic po eu w wakacje i stad pytanie do Was.
Wiem ze blady to nie turystyk itd itd, ale nie moge sobie pozwolic na inny sprzet wiec no... wiecie ;)

Zastanawiam sie nad sakwami bocznymi i torbą za plecy.
Ciekawy jestem czy jezdziliscie juz z takimi sakwami po boku i jak jest z montazem. Czy od dolu tez idą paski mocujące?
I jak sprawa ma sie z wydechem, bo od dolu zadupka temp jest dość wysoka.

Re: sc57 a podróżowanie :-)

Post: 10 stycznia 2015, 20:48
autor: adamek
Mam sc57b jezdzilem po Polsce i nawet w dwie osoby.W Sakawch Oxford paski ida pod kanapa i jeden nad koniecznie trzeba dokupić mate antyposlizgowa bez będziesz miał otarcia na ogonie najwięcej zrobiłem na raz z tankowaniem 440 km jakoś zmęczenia specjalnie nie czułem krótkie wypady w dwie osoby tez dało się jechać dla chcącego nic trudnego z reszta wiele osób mówi ze pozycja nie jest hardcorowa tak jak na gsxr np jezdzilem 750 k9 i była masakra po 300 km

Re: sc57 a podróżowanie :-)

Post: 11 stycznia 2015, 14:13
autor: Pekro
A powiedz mi czy te paski pod zadupkiem nie ucierpia od temperatury?

Wlasnie boje sie o ten zadupek zeby sie nie porysowal...ta mata antyposlizgowa rozwiazala problem?

Re: sc57 a podróżowanie :-)

Post: 11 stycznia 2015, 15:04
autor: wiertło
Pekro pisze:A powiedz mi czy te paski pod zadupkiem nie ucierpia od temperatury?

Właśnie boje sie o ten zadupek żeby sie nie porysował...ta mata antypoślizgowa rozwiazala problem?


sam latałem na tych samych torbach. Nic sie nie przepali trzeba tylko z głową te paski poprowadzić jeszcze na to dawałem mate antypoślizgową żeby nie rysować itp i było ok.

Re: sc57 a podróżowanie :-)

Post: 12 stycznia 2015, 15:51
autor: Pekro
juz zakupiłem sobie taką mate, samoprzylepna :-)
jakos ogarne temat, sakwy i torba na tył powinna wystarczyć, jescze tylko mysle ze zamontowac gniazdo zapalniczki bo na kierownicy chyba niezbyt miejsca na to jest

Re: sc57 a podróżowanie :-)

Post: 12 stycznia 2015, 21:31
autor: adamek
Ja nic na stale nie przyklejalem docinalem i teraz jak chce jechać zakładam gniazdo pewnie ok nie wiem jak będzie z aku bo wiadomo ze sc57a miał problem z regulatorem napięcia

Re: sc57 a podróżowanie :-)

Post: 13 stycznia 2015, 09:18
autor: accordaccordacc
ja śmigam z plecakiem,800 kilosów bez większego zmęczenia (sc57b)-nie ma chyba lepszego sporta który idzie na kompromis z turystyką :!:

Re: sc57 a podróżowanie :-)

Post: 13 stycznia 2015, 11:35
autor: Pekro
adamek pisze:Ja nic na stale nie przyklejalem docinalem i teraz jak chce jechać zakładam gniazdo pewnie ok nie wiem jak będzie z aku bo wiadomo ze sc57a miał problem z regulatorem napięcia



wiem o tym problemie z ładowaniem, dlatego też tylko na czas podróży bede używał gniazda. poza tym mysle zeby sie wyposażyć w zapasowy regulator...

Re: sc57 a podróżowanie :-)

Post: 13 stycznia 2015, 11:36
autor: Pekro
accordaccordacc pisze:ja śmigam z plecakiem,800 kilosów bez większego zmęczenia (sc57b)-nie ma chyba lepszego sporta który idzie na kompromis z turystyką :!:



800 to juz ładnie, ja dzienne bede maks oscylował do 500-600 :-)

Re: sc57 a podróżowanie :-)

Post: 13 stycznia 2015, 14:40
autor: Damiangda
ja mam sc57b, a nie sądzę, że jakoś się różni od sc57a i w zeszłym sezonie robiłem po 600km zarówno po Polsce jak i poza granicami i żadnego problemu. Torbę miałem zwykłą turystyczną przytroczoną expandorami i pająkiem. Żadnych problemów, śmiało mógłbym dalej jechać. Nie mam niestety porównania jakby to było jakby gdybym jechał turystykiem, zawsze miałem sporty. Jednak uważam, że nie będziesz narzekał ;)

Re: sc57 a podróżowanie :-)

Post: 14 stycznia 2015, 15:09
autor: Pekro
też mi sie tak wydaje. bede równo umęczony jak na hornecie :-)
takie sakwy mam zamiar nabyć, http://img.dooyoo.de/DE_DE/orig/2/2/4/4/3/2244349.jpg
wiecej nie zapakuje :D

Re: sc57 a podróżowanie :-)

Post: 14 stycznia 2015, 17:04
autor: adamek
Kupilem CBR dlatego ze wszyscy stwierdzili ze ten sport nadaje się do turystyki i się nie mylili przy prędkościach normalnych czyli 160 do 200 ten motocykl spala mi niecałe 7L/100km ochrona prze wiatrem lepsza niż w sc59 wiedz ten motocykl jest bliski ideału