Strona 1 z 1

Predkosciomierz Honda

Post: 14 stycznia 2016, 22:36
autor: adicbr
Witam
Mam male zastanowienie poniewaz kazdy mowi inaczej a mianowicie w Hondzie sc 57B przedkosciomierz jest do 14tys obrotow, w mojej sc57b jest do 13tys... Wiem ze sc57b miala kreci sie do 14, o co tu chodzi?

Re: Predkosciomierz Honda

Post: 14 stycznia 2016, 23:23
autor: luis954
Jak po VIN jest SC57b to najprawdopodobniej ktoś wymienił zegar. ;)

Re: Predkosciomierz Honda

Post: 15 stycznia 2016, 00:13
autor: adicbr
Po VIN jest SC57C76M.....itd
Ja nawet uslyszalem ze byly wersje z licznikiem do 13k, czyli mam skladaka ;D

Re: Predkosciomierz Honda

Post: 15 stycznia 2016, 00:23
autor: roksc33
sc57 krecilo sie do 13tys km sc57b do 14 byla rowniez jakas akcja serwisowa na liczniki nie pamietam juz jaka...

Re: Predkosciomierz Honda

Post: 15 stycznia 2016, 08:33
autor: Ziutek
A przy jakich obrotach ją odcina, pamiętasz?

Tapnięte z S6 Edge +

Re: Predkosciomierz Honda

Post: 15 stycznia 2016, 11:08
autor: adicbr
Sprawdze dokladnie po pracy.

Re: Predkosciomierz Honda

Post: 15 stycznia 2016, 11:31
autor: TomRR
Jeśli masz rok od 2006 powinien piec się kręcić do 14 w innym przypadku masz wymieniony budzik, może być by ukryć przebieg oryginalny albo w najgorszym wypadku jakiś dzwon

Re: Predkosciomierz Honda

Post: 15 stycznia 2016, 12:20
autor: wiertło
Sc57a od 2004 do 2005 13 tys
Sc57b od 2006 do 2007 14tys

Re: Predkosciomierz Honda

Post: 15 stycznia 2016, 12:47
autor: Ziutek
Mi raczej chodzi oto czy po wymianie licznika na wersję A silnik będzie się kręcił de facto do 14k czy 13k jak na liczniku...?

Chodzi mi po prostu czy silnik kręci się wyżej o ten 1k, wchodząc na czerwone pole...

Tapnięte z S6 Edge +

Re: Predkosciomierz Honda

Post: 30 marca 2016, 00:55
autor: sprytny.k
Ziutek pisze:Mi raczej chodzi oto czy po wymianie licznika na wersję A silnik będzie się kręcił de facto do 14k czy 13k jak na liczniku...?

Chodzi mi po prostu czy silnik kręci się wyżej o ten 1k, wchodząc na czerwone pole...

Tapnięte z S6 Edge +


Teoretycznie tak - w ecu jest ustawione odcięcie a nie w liczniku. Znam przypadek sc57b, w którym facetowi siadały zegary. Przyjechał koleś i coś mu tam niby naprawił ale przy okazji wyłączył prędkościomierz. Pech chciał że "fachowcowi" siadł komp a w nim zapisane "wsady" przez co nie miał jak wgrać mu z powrotem starych danych. Wzięli od gościa sc57a, zgrali wsad i wrzucili go do sc57b. I z tego co wiem kręcił się tak jak powinien i żadnych problemów nie było