to ja wiem, ale przy ciśnieniu 1,9 na zimno rozgrzana ma jakieś 2,2-2,3 i przy tym ciśnieniu nie jest najlepsza przyczepność. na rozgrzanej ustawiam 1,8 i jest o niego lepiej, jak ostygnie ma wtedy 1,5. Pierwszy SD w tym roku to dwie pierwsze sesje walczyłem z ustawieniem ciśnienia i na 1,8 na rozgrzanej najlepiej mi się jeździło. natomiast przy dohamowywaniu tyłem i redukcji jakoś szybko mi się blokuje ostatnio. może to kwestia ciśnienia
, bo na metzkach nie miałem tego efektu.
No i na metzkach miałem w zeszłym roku czasy o 4 sekundy lepsze niż na bridge'ach. zobaczę po SD w czerwcu, czy coś nadgonię
teraz muszę trochę pokombinować na drogę, zejdę do 2,7 na zimno i zobaczymy jak będzie się sprawować. przy 2,9 na zimno (to co książki podają) nie jest najlepiej.