Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 19:55

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Motocykl z francji i 78kw

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 8
Rejestracja: 16 marca 2009, 13:43
Lokalizacja: Ostrów Wi
Motocykl: Cbr1000rr
Rok produkcji: 0

Post » 17 marca 2009, 15:26

Jeśli Power Commander przy tym module będzie działał tak samo jak przy normalnym to oczywoście od razu go kupie... I jeszcze zyskam troche względem oryginału...

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 17 marca 2009, 17:17

Miki1000rr pisze:Jeśli Power Commander przy tym module będzie działał tak samo jak przy normalnym

Sprawdź czy wystarczy założyć samego PC, czy będzie Ci jeszcze potrzebny Ignition Module z dynojet'a - jak jest przy sc59 z USA. Bo to koszt PC x2 praktycznie.

 
Posty: 21
Rejestracja: 09 czerwca 2008, 12:04
Lokalizacja: Chełm
Motocykl: CBR1000RR
Rok produkcji: 2005

Post » 18 marca 2009, 11:23

Ostatnio rozmawiałem ze sprzedawcą w salonie we Francji i stwierdził, że wszystkie nowe motocykle sprzedawane w tym kraju mają max. 100km, odblokowywane są tylko, jeżeli kupujący ma prawo jazdy jakoś bardzo długo, nie pamiętam ile dokładnie ale co najmniej kilkanaście lat. Oczywiście, większość kupujących sportowy motocykl od razu po zakupie jedzie do kogoś kto potrafi przywrócić moto do stanu normalnego, ale faktycznie w salonie praktycznie nie ma możliwości kupienia moto, który ma pełną moc.

 
Posty: 8
Rejestracja: 16 marca 2009, 13:43
Lokalizacja: Ostrów Wi
Motocykl: Cbr1000rr
Rok produkcji: 0

Post » 19 marca 2009, 14:24

Napisalem do polskiego i francuskiego przedstawiciela Dynojet i niestety Power Commander nie da rady...

Awatar użytkownika
 
Posty: 245
Rejestracja: 05 marca 2009, 00:33
Lokalizacja: śląsk
Pochwały: 3
Motocykl: ZX-10R
Rok produkcji: 2007

Post » 23 marca 2009, 15:41

Witam!!
No to pewnie mam taki sam problem jak TY :-) .. moto z Francji rok 2007 ... nie mam pojęcia czy blokowany ... przejechałem ze dwa razy przed garażem jakieś 500 metrów .. więc nie mogłem sprawdzić ... w dokumentach zawsze pisze 78 kw, tam nie ma co patrzeć .. ale rozbiorę jeszcze raz cały airbox i posprawdzam .. te kielichy przed przepustnicami wydają mi się deczko małego prześwitu to tez zmierzę ..

[ Dodano: Sro Kwi 01, 2009 10:19 pm ]
Witam!!
No i czas odświeżyć temat ....
Jako że dzisiaj ciepło było i miałem trochę czasu wsiadłem na moto .. iii ... ciekawi mnie czy jeśli psa trzeba powstrzymywać żeby nie stawał na gumie na 2 biegu to ma 100 koni ???? Coś to chyba nie teges ...
Ja kaskader nie jestem i mało serce mi nie wylazło odbytem jak je przełknięciem śliny skierowałem z gardła w głąb ciała milisekundy po zasłonięciu drogi przez zegar ;-) ... ale to się rwie na gumę :-) .. ciężko jest utrzymać przednie koło na asfalcie ...
Nie rozbierałem tego .. bo ciągle mało czasu .. ale na 100 koni to mi to nie wygląda ... jeździłem zeszły sezon Thunderace`em który ma 146 koni i Thunder na pełnych obrotach szedł tak jak CBR na 2/3 mocy .. pewnie .. różnica w zasilaniu wtryskiem, ciężarze i konstrukcji silnika .. ale ??? Jak to sprawdzić ... tak właściwie ?? tylko hamownia w tym przypadku ??

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości